Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JOULUISET KESKIVIIKKONA!

22.02.2006 |

siis eikö täällä ole pinoa vai enkö tosiaan sitä hoksaa??jos on,antaa tän tippua...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tosiaan hoksannut meijän pinoa joten kirjotan tähän,mihin joulumamit on liitäneet?

mun tissiä taas särkee ,ei kait tulehdus uusi?sitä en jaksaisi.

Mies osti eilen ilmankostuttimen ja Juho nukkuikin paremmin vaikka yski eikä herra suostu kyljellään nukkumaan!

me ite meinattiin valvoa kun mies sanoin kostuttimen äänen muistuttavan sitä kuin perunat lujaa kiehuisi makkarissa=)

se ääni häiritsi muakin kyllä.Mutta kait siihen tottuu...

Juho nukkuu ja nyt aloin taas antaan omaakin maitoa kun antibioottikuuri loppui.

mistähän johtuu että ensin Juho kakkasi monta kertaa päivässä ja nyt paljon harvemmin vaikka ruokavalio on edelleen sama.

mies aikoi ostaa peruna-porkkanavelliä kohta kaupasta,Juho on ensi viikolla 3kk ja ruokamäärät suuria välillä ja voipi olla että annan sitten iltaisin velliäkin,esikoinen aloitti kiinteät 3,5kk iässä.

äitiliini ja Juho 12 viikkoa2pv

mitenkähän se nimimerkki vaihdetaan,en muista enää,meenpä katsomaan jos muistaisin...vaihdan sitä vain vähän...

Vierailija
2/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut aivan sitä nimimerkkiä minkä halusin joten äitiliini29 on nykyisin äityliini76, sama hölöttäjä edelleen=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa intoudun kirjoittamaan, kun ei ole luettavaakaan.

Meidän neidillä oli tänään 2kk neuvola, jonka piti olla eilen, mutta sekosin päivissä ja menin vasta tänään. Vähän täti ihmetteli ja sanoi että oli odottanut eilen... Neidillä painoa oli 4475g ja pituutta 54.5cm. Hyvin kasvanut. Toisen ukkovarpaan kynsi kasvaa ihon alle, kipeen näkönen. Sain neuvolasta jotain liuosta jolla hautoa kynttä jos auttas.

Meillä on tutti ongelma. Petra ei syö tuttia ja olen saanut iltaisin nukkumaan mentäessä toimia tuttina. Rasittavaa.... Miten olette saaneet vauvat syömään tuttia???

Petra on tällä viikolla herännyt aamuisin tosi aikaisin 6.30.-7.30, ite ei jaksais nousta vielä tohon aikaan. Ollaan sit menty sohvalle köllöttelee ja siihen ollaan sit nukahdettu uudestaa.

Meillä on muutto maaliskuun lopussa, mitenköhän onnistuu vauvan kanssa. Ite ei ainakaan voi paljoakaan osallistua. Ihana päästä omakotitaloon, omaan rauhaan.

Jospa tässä tälle kertaa.......

Kaisa ja Petra

Vierailija
4/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äityliini: mä mietinkin hetken et oonko tosiaan aina lukenut väärin ton äitiliinin vaik onkin ollut äityliini;) Mut sä ootkin vaihdellut nimim.ä:)

taas on ulkoiltu mukavasti, mut vaan aamupäivällä. Aada nukku 4,5h, mut Vilma nukku vaan 2h ja sit 1,5h. Aattelin et nyt rytmit menee ihan sekasin, mut nyt on taas samassa rytmissä kun Aada nukku kokoajan kun Vilma kukku;) Sit söivätkin ihan peräkanaa ja nyt yritetään taas sitterissä pikku tirsoja.

No nyt ei oo mitään kommentoitavaa kun ei ollut oikeestaan kukaan kirjotellu...

Josko huomenna ois parempi pino päivä;)

rölli-peikko ja Aada&Vilma 10vko

Vierailija
5/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän pinossa...pakko siis ite kirjottaa heh heh

jep mä vaihdoin nimimerkkiä kun kuukauden päästä vanhenen taas enkä ikäkriisissä halua laittaa äitiliini30,hui kauheeta heh heh=)

ollaan sitten äityliini...

anuliini sai ajokortin,onnea!!!!!!!!!!!!!!!!

t.äityliini(opettelee uutta nikkiä) ja juuri kylpenyt Juho Aleksi

Vierailija
6/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mää kasvatan vaan pinoa=)

ei sitä sillain voi opettaa kun jotkut vauvat ei syö ollenkaan tuttia ja jotkut haluis koko ajan ja Juho on siltä väliltä eli joskus kelpaa ja joskus ei.Sillain voi yrittää opettaa kuten mekin että tarjotaan sitä vaan usein mutta meillä se putoaa suusta.Joku ehdotti erilaisten tuttien kokeilua ja kahta eriä meillä on ja kun kaupas katoin,muut tutit erilaiset oli 4-5 kuukaudesta alkaen eli niitä en ottanut.

Vierailija
7/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ollaan kovasti kipeenä, ja ihan hermoja tulin välillä lepuuttamaan. meiän esikoisella on tosi paha vatsatauti, joka alkoi jo sunnuntaina. eilen päästiin pois sairaalasta, jossa vietettiin yks yö tiputuksessa. eli mun ensimmäinen yö erossa vauvasta. on ollut aika rankkaa, kun toisella lentää molemmista päistä ja kovasti kuumetta. nyt sitten tänään mittasin pojalla kuumetta. pelottaa ihan hirveesti että sille pikkuselle tulee jotain. käytiin lääkärissä, josta sai kuumelääkettä, ja käski lähteä heti sairaalaan, jos vauvalla on hiukankaan merkkejä tästä samasta taudista. meillä vaan pitäisi olla ristiäiset sunnuntaina. katsotaan nyt sitten. eipä kummempia, meen taas tyrkyttämään isommalle mehua, ettei vaan enää kuivu.

Vierailija
8/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut viime päivinä melkos hiljaista täällä. Itsekään en ole ehtinyt kirjoitella, ollut muka niin kaikkea...

Vai katsooko joulumammat tiiviisti olympialaisia? Meillä ei katsota, muuten kun tuo mies jääkiekkoa, josta Jaadakin on jostain syystä innoissan.

Uni-galluppia taisi olla jossain pinossa. Meillä nukutaan keskimäärin 15h vuorokaudessa eli taitaa olla aikas vähän...

Meillä on tällä hetkellä vaipattomuus IN. Neiti on ihan onnessaan, kun otetaan vaippa pois. Saattaa viihtyä tunninkin itsekseen lattialla ilman vaippaa...:) Ei kyllä siis ihan yksin jätetä, mut ei tartte mitään viihdykettä. Meilläkin kovastu kuolataan, kun nyrkkiä pitää mutustella ja nyt on alkaneet sormet eriytyä toisistaan ja löytää suuhun yksitellen.

Mites muut joulumammat, ootteko innokkaita valokuvaajia? Meillä on tuosta neidistä kuvia ihan pilvin pimein ja videopätkiä kans...Äiti ja isi niitä varmaan sit kattelee joskus, kun vauva on kasvanut isoks.

Meillä on viime päivinä tapahtunut outo ilmiö. Neiti on tähän asti nukkunut ulkona aina paremmin, nyt on sit käynyt niin, et ulkounet on vaan torkkuja ja sisällä nukkuu sit pitempään. Onkos muilla vastaavaa?

No eipäs tässä tällä erää muuta...sai kirjoittaa rauhassa, kun tuo tyttö katsoo isänsä kanssa jääkiekkoa:)

Vierailija
9/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittelenpa minäkin tänne pikaiseen.. viime yö tuli valvottua 3.30 lähtien ja 6.00 tulin siihen tulokseen,että mitä sitä enää yrittääkään.. poika valitti ilmavaivoja koko sen ajan enemmän tai vähemmän.. en ennen tätä päivää tiennyt,et lakukin aiheuttaa ilmavaivoja.. viime yön perusteella voisin sanoa,että aiheuttaa,ja pahoja vielä! siitäpä pitikin kysyä,kun näillä vauva sivuilla on hehkutettu sitä cuplaton lääkettä ilmavaivoihin.. onko se tarkoitettu ihan vaan niihin vai koliikkiin vai miten?kannattaako sitä sitten alkaa antaa,jos pikkuisen unet katkee melkein aina pieruihin (tai niiden änkäämiseen) ja selvästikin se ilma sattuu mahaan? onko teillä muilla kokemusta?

tänään poika on sentään nukkunut hyvin. ulos vähensin vaatetusta jonkin verran ja heti alkoi uni maittaa paremmin. taidan olla niitä ylihuolehtivia äitejä,jotka toppaa pikkuisensa michelinin rengasukon näköisiks," ettei vaan palellu" .. nyt kun poika on pulskistunut,niin en usko,et se sellaisia toppauksia tarviikaan,kuin silloin ens alkuun,kun oli ihan laiheliini. niin ja tänään oli plussakeli,vettäkin tuli välillä..

nyt oon huomannu,et poika (niin siis kasimir) tykkää pomppia sylissä. välillä se oikein raivostuu,jos ei pääse sylistä seisomaan ja sitten alkaa se pomppiminen.. mitä mieltä muut,onko se liian aikaista? tykkääkö teillä vauva pomputtamisesta? ikää on nyt 8vk 3p.. samoin kassu osaa pitää jo päätään tosi hyvin ylhäällä..

nyt pitää kiirustaa.. kuuluu jo huutoa.. illan jatkoja kaikille

Vierailija
10/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, enhän minäkään joka päivä koneelle ehdi, miten siis muutkaan.

Sain jo lapset nukkumaan, kerkee vähän olla itsekseen. Flunssaa pukkaa kovasti päälle, toivottavasti ei tuu ainakaan pahana, kun joudun oleen yksin lasten kanssa. Ja kunhan pikkunen pysyis terveenä, kipeä vauva on kamala, kun sitä joutuu katsomaan eikä voi paljoa auttaa.

Meillä Niklas haluaa seisoa koko ajan, mutta ei pomppia vielä. Ja sylissä yrittää koko ajan istumaan. Lempijumppa onkin se, kun otetaan käsistä kiinni ja autetaan selinmakuulta istumaan, ja siitä Niklas yleensä ponnistaa itse seisomaan, jos vähän auttelee. Ja tänään jätkä on taas kääntyillyt masulleen ihan itse, sais vähän hidastaa vauhtia mun mielestä (ikää reilu 9vko).

Meidän esikoinen sai tänään jonkin ihme hepulin, kun oli vieraita. Naapuri tuli tyttärensä kanssa kylään, ja jätti poikansa kotiin, kun hän on aina niin villi. Niin sitten meidän neiti juoksi, pomppi pöydillä, meuhkasi ja töni ja kiskoi naapurintyttöä. Ei ole koskaan ennen ollut sellainen. Oli kyllä sitten touhun jälkeen tosi väsynytkin. Toivottavasti ei kovin usein ole samalla tuulella, oli aika kamalaa...

Taidanpa mennä ottamaan vielä jotain herkkua ennen nukkumaan menoa, ettei vaan pääse liikakilot karisemaan. On vain niin ihana mussuttaa jotain hyvää ja olla ihan omissa oloissaan, kun se kerrankin on mahdollista.

Hyvää yötä!

T:Emppu ja menevät muksut

Vierailija
11/11 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin vaan lukasta pinon läpi, mutta päätin sittenkin kirjoittaa. Olenpahan kantanut korteni kekoon pinon kasvattamiseksi : )

Vitsit et oli jännä jäkismatsi tänään, ja nyt oon jääny tohon curlinkiin vähän koukkuun. En mä säännöistä oikeen mitään ymmärrä, mut hauska kattoo ku isot miehet siivoo : )

Meijän neito on kans ihan selvästi ihastunu olemaan ilman vaippaa. Hymyilee jo valmiiksi kun mennään hoitopöydälle. Lauantaisin on kaikista kivointa ku käydään saunassa vähän lämmittelemässä ja sitte kylpyyn ja sitte potkutella lämpimässä suihkuhuoneessa ilman pöksyjä. Tänäänkin oltiin kylvyssä ja harjailtiin vähän karstaa hiuksista. Tollanen kauneudenhoito ilta meillä!

Meillä on nyt ollut kaksi kränäpäivää. Tanssi ja hyräily on ainoo juttu mikä auttaa. Luulen että jotain masu vaivoja... Tänään hän oli kyllä selvästi yliväsynyt. Vein sänkyyn ja muutaman kerran oikein kiukkusesti rupes huutamaan. Mutta nyt uni voitti, ei onneksi mennyt kauaa. Huominen onkin ihan kotipäivä, tänään ollaan oltu menossa useaan paikkaan. Väsyyhän siinä sekä vauva että äiti...

En oikein tiedä onko mun kirjoituksessa mitään tolkkua, väsyttää niin vietävästi. Kirjoitusvirheitä ainakin on!

Nyt ei muuta kuin hyvää yötä!