Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pp14 ja hcg 57

29.11.2005 |

Eli tänään olin veritestissä ja hcg oli 57, miten teillä muilla on vastaavassa tilanteessa käynyt?

Hoitaja kyllä sanoi, että on sitä alhaisemmallakin arvolla lapsi syntynyt..

Meen maanantaina vielä uusintatestiin..

Edellisessä siirrossahan mulla oli pp14 = hcg14 ja se osottautui kemialliseksi raskaudeksi. Toivottavasti tämä nyt ei ole sellainen!!

Tässä kierrossa mulle siirrettiin viimeinen pakastealkio ja tässä siirrossa oli pitkä viljely. Jos tämä sitten osoittautuukin negaksi, niin sitten kohti seuraavaa ivf-hoitoa..

Pää on kyllä tällä hetkellä aivan sekaisin, kun ei pysty iloitsemaan vielä plussasta, kun kaikki on vielä mahdollista..

Mutta, katotaan miten käy..

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä syksynä mulla oli PP14 hcg 24 ja toisen kerran PP14 hcg 29 - ja molemmilla kerroilla oli kemiallinen raskaus. Testit näytti haaleeta plussaa pari päivää ja sitten seuraavalla viikolla puhdasta negaa...

Mutta käsittääkseni arvot yli 50 on jo ihan hyviä, joten sinuna olisin varsin positiivinen! :-)

Vierailija
2/18 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelisin kyllä sellaista, että täällä palstalla oli jokunen aika sitten joku, joka plussasi tuollaisella reilut 50 arvolla eli siinä mielessä toivoa vielä on!

Kyllä tämä tilanne on jännittävä, kun ei tiedä onko vai ei se plussa..

Pitää nyt vaan ottaa rennosti ja odotella siihen uuteen testiin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
29.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... täällä oli tosiaan joku arvolla 5x pp. 15 ja plussa kunnon plussa oli! Ilmeisesti PASsissa voi arvot lähteä jostain syystä myöhemmin kasvaan.... Toivottavasti uusintatestin arvot ovat tarpeeksi korkeat!

Onnea kiinnittymisestä joka tapauksessa - sekään ei ole mikään itsestäänselvyys ja nyt se on todistettavasti tapahtunut! :-)

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla joulukuun (tai tammikuun???) puolessavälissä alkavaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran sekä kuukauden lykkäämisen takia myös Gracial-e-pillereitä yksi kierros... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija
4/18 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli testasin apteekin clearblue-testillä ja kyllä siihen plussa tuli, mutta testiviivaan verrattuna toi plussa oli melkoisesti vaaleampi, mutta kumminkin ihan selvä plussa se oli...

Nyt vaan mietityttää, onko se arvo noussut yhtään...? eli maanantaihin asti vielä täytyy jännittää ja silloin uusi veritesti.

Mulle tuli eilen (to) 2 viikkoa siirrosta eli voisiko noi arvot johtua siitä, jos kiinnittyminen tapahtunut myöhempään?

Alkio sulatettiin kyllä silloin maanantaina ja siirrettiin vasta torstaina (yleensä ne on siirretty jo tiistaina).

No, jännitys jatkuu edelleen...

Vierailija
5/18 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viime kerralla 48 ja sanoivat silti, että on kaikki mahikset onnistuneeseen raskauteen. Arvo kohosi koko ajan, mut oli silti alakäyrillä. No ultrassa selvisi, ettei pikkuinen ollut jaksanut sinnitellä...Kaavinta tehtiin. Toivotaan, että hormoni lähtee nousuun ja kaikki on ok!

Vierailija
6/18 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla mitään oireita silloin, kun testasit tuon 48 arvon? siis, oliko vuotoa tai menkkakipua..? mulla ei vuoto ole vieläkään alkanut ja pientä menkkakipua on ollut nyt noin viikon ajan...

Edelleenkin mulla on tunne, ettei tästä mitään hyvää seuraa... kun tuntuu olevan aika alhaiset arvot edelleen...

Mitä siellä ultrassa sitten näkyi? oliko siellä kumminkin raskaus alkanut ja keskeytynyt...?

Nyt mua pelottaa, että joudun myös tollaiseen kaavintaan... =(

Vierailija
7/18 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuulin ensinnäkin, että olen raskaana niin samantien alkoi samat raskausoireet kun esikoisestakin. Siksi olinkin niin iloinen kun heti tuli ne tutut oireetkin. Ei vuotoa tai kipuja ollenkaan. Sekin valoi uskoa, että kaikki on ok alhaisesta tasosta huolimatta ja hoitajakin sanoi, että niin kauan on hyvä kun ei ole ko.oireita. Sit rv6+6 ultrassa lääkäri totesi, että ei täällä ole kuin joku nestekertymä...:o Olin ihan ällikällä, et häh! No en mä siinä tilanteessa tajunnu alkaa kyselemään perusteellisemmin vaan sit vasta myöhemmin. Kaavinnan " materiaali" meni patologille ja km:n syy oli istukkaperäinen eli kuulemma varsin yleinen alkuraskauden km:n syy. Sen tarkemmin en tiedä.

Nyt on se tilanne, että tänään laitettiin 2 alkiota kohtuun ja odotan kovasti hyviä uutisia 14.12. Tsemppiä sulle!

Vierailija
8/18 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hcg oli vain 82 eli eipä paljoa ollut noussut.

Hoitaja sanoi, että voi olla kohdunulkoinen tai ei ainakaan mikään " kunnollinen" alkio ole...

Nyt sitten odotetaan, josko vuoto alkaisi ja se tulisi itekseen pois sieltä ja ens maanantaina meen taas veritestiin ja katotaan, onko tuo arvo lähtenyt laskuun...

Että tälläistä tällä kertaa!

Seuraavaksi sitten tammikuussa kohti uutta ivf-hoitoa... =)

Vierailija
9/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei onko jo selvinnyt mikä tilanne on?

Minulla oli pp14 hcg vain 48 ja nousi siitä hitaasti, lääkäri ei paljon lupaillut raskauden etenimistä. Mutta kaikki meni kuitenkin ihan hyvin ja nyt minulla on pieni poika. Pakastetun alkion siirrosta sai meidänkin pieni alkunsa.

Vierailija
10/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kävi sitten hyvin, vaikka alhainen arvo oli sinullakin...

Mulla alkoi tänään menkat (tai ainakin jotain vuotoa tulee) eli eikai mulla sitten raskaus jatku...

Maanantaina se sitten selviää, kun mulle taas tehdään se veritesti.

Muistatko oliko sulla silloin alussa mitään oireita? esim.kipua tai vuotoa?

mulla on nyt ekasta testipäivästä asti ollut kuukautiskivun tapaista kipua ja nyt tänään alkoi tuo vuotokin...

Vierailija
11/18 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minullakin oli vuotoa ja mahakipua välillä ja ja luulin et se siitä sitten, mutta olisikohan toinen tullut pois tai mistä vuoto johtui. Kumminkin olikohan viikolla seitsemän ultrassa näkyi pieni alku..

Vierailija
12/18 |
12.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hcg-arvo tällä kertaa 313 eli taas oli noussut, mutta melko vähän kylläkin ja nyt tämän viikon perjantaina menen neljänteen veritestiin ja ilmeisesti sen jälkeen lääkärin vastaanotolle, koska epäilevät raskauden olevan kohdunulkoinen.

Viime viikolla mulla kesti vuoto tasan 3 päivää, mitähän vuotoa sekin sitten oli?

tpi! Muistatko yhtään millaisia arvoja sulla oli noissa seuraavissa veritesteissä ? oliko ne edelleen näin alhaisia, kuin mulla vai lähtikö sulla nopeammin nousemaan ?

Eipä tässä muu auta, kuin taas odotella perjantaille...

Vierailija
13/18 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei arvot nousi hitaasti eikä niitä katottu kuin kaksi kertaa ja sitten vain

odoteltiin. Mullakin oli silloin vuotoa ja kävin lääkärillä mutta hän sanoi vain että odotellaan.

Muistan että silloin se odottelu oli todella piinaavaa ja tuntui pitkältä.

Onnea sinulle

Vierailija
14/18 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täällä taustaillut viime alkukesän vastoinkäymisten jälkeen (ekasta IVF:stä ei päästy siirtoon, kun hedelmöitysongelmia ja sen lisäksi jouduin kaksi kertaa sairaalaan munasarjakiertymän vuoksi...). Toiveet olivat tosi matalalla, mutta päätimme yrittää ainakin vielä kerran. Meille tehtiin marraskuun aluessa lyhyen kaavan ICSI ja kaksi alkiota siirrettiin. Sen tuloksena ihmettelemme nyt elämämme ensimmäistä plussaa.

Mutta asiaan, pp 14 veritesti oli 72. Uusinta oli pp20, jolloin arvo oli kohonnut reiluun 900:aan. Alkuviikosta oli vielä ultra, kun lääkäri halusi varmistaa, että raskaus on kohdunsisäinen. Tällä haavaa kaikki hyvin; jännitämme alkuraskauden ultraa joulukuun lopulla.

Lääkäri sanoi, että tuo hcg:n nouseminen on tosi yksilöllistä. Meille he puhuivat esim siitä, että alkiot olivat tosi nuoria, kun ne siirrettiin eli kiinnittyminen on voinut tapahtua vasta myöhemmin.

Peukutan kovasti, että arvosi lähtevät hyvään nousuun : )

t. esperance

Vierailija
15/18 |
15.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin nyt tuo hcg arvo sitten oli lähtenyt laskemaan eli tänään se oli vain 236. Ilmeisesti oli sitten kyseessä kohdunulkoinen raskaus.

Maanantaina menen vielä viidennen kerran tuohon veritestiin, kun haluavat olla varmoja siitä, että arvo lähtee kunnolla laskemaan.

Kiitokset kovasti kannustuksistanne! Mutta näin se tällä kertaa vain kävi.

Tammikuussa sitten kohti uutta ivf hoitoa! =)

T.Mirtsu

Vierailija
16/18 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että kävi sitten noin, mutta paljon onnea ja tsemppiä uusin hoitoihin.

Vierailija
17/18 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen olin jälleen veritestissä ja nyt tuo hcg oli jo laskenut 181.

Mutta, edelleen odotellaan, että se laskee negatiiviseksi. Seuraavaksi oon menossa kuudenteen veritestiin 30.12.

Aika hitaasti tuo arvo laskee, mutta on kumminkin laskenut, kun korkeimmillaan se oli 313 (jos oikein muistan)..

Eipä muutakuin hyvää joulua kaikille ja plussa-rikasta uutta vuotta! =)

Vierailija
18/18 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa on taas vierähtänyt, ennen kuin pääsin koneelle.

Tulin heti katsomaan, että mitä sinulle kuuluu. Kurjaa, että kävi noin kuin kävi : ( Itse ainakin vaikutat positiiviselta jo seuraavaa hoitoa ajatellen! Kaikki peukut pystyyn!

Oikein paljon tsemppiä seuraavaan hoitoon!!!

Lämpimin ajatuksin,

esperance

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme viisi