Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Evoluutio on uskomus!

01.05.2016 |

Sellaista evoluutiota, missä lajista kehittyy toinen laji ei ole koko ihmiskunnan historiassa kyetty tieteellisesti havaitsemaan. Jos pitää evoluutioteoriaa totena, se vaatii vahvaa uskoa, koska tieteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ne tieteelliset havainnot, joita evoluutiosta on tehty, ovat laboratoriossa ihmisen ohjailemaa mikroevoluutiota, mikä ei millään tasolla kykene selittämään lajien kehittymistä toiseksi.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kristitty ja Biokemisti. Mikäli kukaan teistä ymmärtää biokemiasta mitään niin tietää, että evoluutioteoria kaatuu omaan mahdottomuuteensa, eikä se kestä lähempää tarkastelua.

Todistahan tämä tieteellisesti ja Nobelpalkinto on sinun! Itseasiassa kaikki Nobelit voidaan samantien antaa sinulle, koska sen verran suuresta tieteen korttipakan uudelleen jaosta olisi kysymys. Samalla voisit kumota myös painovoimateorian, joka on myös nimensa mukaisesti vain teoria.

Vierailija
22/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teoria se on, ainakin nimensä mukaan. Miten käytännön laita?

Tieteessä teoria tarkoittaa aivan eri asiaa kuin arkielämässä. Painovoimakin on vain teoria. Tosiasiassahan Jumala pitelee meitä koko ajan Maan pinnalla, ettemme lentäisi avaruuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan meistä ei ole millekään jumalille mitään velkaa. Asioiden palvominen on lapsellista toimintaa. Jos joku jumala oikeesti olis olemassa, niin kait se nyt kaikessa voimassaan olisi jo käynyt maanpäällä laittamassa meidät kaikki kahleisiin. Mutta eipä noita ole näkynyt sen jälkeen kun ne keksittiin kirjoitustaidon yhteydessä ja kopioitiin erilaisille ihmisille sopiviksi pelotteiksi...

Vierailija
24/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUMALA JA TOTUUS kirjoitti:

Sellaista evoluutiota, missä lajista kehittyy toinen laji ei ole koko ihmiskunnan historiassa kyetty tieteellisesti havaitsemaan. Jos pitää evoluutioteoriaa totena, se vaatii vahvaa uskoa, koska tieteen kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Ne tieteelliset havainnot, joita evoluutiosta on tehty, ovat laboratoriossa ihmisen ohjailemaa mikroevoluutiota, mikä ei millään tasolla kykene selittämään lajien kehittymistä toiseksi.

Jahas oletkin aloittanut tämän iltaisen jänkäämisen tavallista aikaisemmin ...

No, itse asiasta ts. havaitusta lajiutumisesta luonnossa hyvä esimerkki ovat ns. kehälajit. Olepa hyvä, linkki on wikipediaan, kannattaa seurata ja lukea sitten Lajiutuminen linkkiä sieltä.

Vierailija
25/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUMALA JA TOTUUS kirjoitti:

Jos se kerran sinusta on uskomus, niin miksi et kunnioita toisten uskomuksia? 

Hei, älä nyt yritä sotkea järkeä ja logiikkaa uskoon, eihän niillä ole mitään tekemistä keskenään joten et voi olettaa uskovan olevan järkevä.

Vierailija
26/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kristitty ja Biokemisti. Mikäli kukaan teistä ymmärtää biokemiasta mitään niin tietää, että evoluutioteoria kaatuu omaan mahdottomuuteensa, eikä se kestä lähempää tarkastelua.

Todistahan tämä tieteellisesti ja Nobelpalkinto on sinun! Itseasiassa kaikki Nobelit voidaan samantien antaa sinulle, koska sen verran suuresta tieteen korttipakan uudelleen jaosta olisi kysymys. Samalla voisit kumota myös painovoimateorian, joka on myös nimensa mukaisesti vain teoria.

Tämä teoria on jo kauan tiedetty, että siinä on aukkoja eikä näin voida pitää sitä 100%fakta. Puuttuvia tekijöitä on likaa ja näin on tieteellisesti mahdoton todistaa teoriaa faktaksi.

Vierailija
27/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vau. Minä olen ammatiltani geologi, ja kohtasin kerran uskovaisen kollegan, joka uskoi vakaasti nuoren maan kreationismiin -hänen mielestään ajatus miljoonien vuosien ikäisestä Maasta oli mahdottomuus. Olin lievästi järkyttynyt siitä, että joku geotieteitä yliopistossa opiskellut saattaisi kiistää Maapallon iän. Ajauduin keskusteluun hänen kanssaan siitä mistä hänen käsityksensä johtui -hän esitti tällöin niin kyseenalaisia väittämiä kantansa tueksi, että lopetin keskustelun lyhyeen. Olisi ollut ajan haaskausta alkaa väitellä hänen kanssaan -oli nimittäin selvää, että hänen linjauksensa pohjautui puhtaasti maailmankatsomuksellisiin syihin, eikä sillä ollut mitään tekemistä tieteen kanssa. Uskon, että sinun käsityksesi evoluutiosta on yhtä vankalla pohjalla kuin kyseisen geologin käsitys Maan iästä.

Vierailija
28/28 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vau. Minä olen ammatiltani geologi, ja kohtasin kerran uskovaisen kollegan, joka uskoi vakaasti nuoren maan kreationismiin -hänen mielestään ajatus miljoonien vuosien ikäisestä Maasta oli mahdottomuus. Olin lievästi järkyttynyt siitä, että joku geotieteitä yliopistossa opiskellut saattaisi kiistää Maapallon iän. Ajauduin keskusteluun hänen kanssaan siitä mistä hänen käsityksensä johtui -hän esitti tällöin niin kyseenalaisia väittämiä kantansa tueksi, että lopetin keskustelun lyhyeen. Olisi ollut ajan haaskausta alkaa väitellä hänen kanssaan -oli nimittäin selvää, että hänen linjauksensa pohjautui puhtaasti maailmankatsomuksellisiin syihin, eikä sillä ollut mitään tekemistä tieteen kanssa. Uskon, että sinun käsityksesi evoluutiosta on yhtä vankalla pohjalla kuin kyseisen geologin käsitys Maan iästä.

Minun käsitykseni perustuu puhtaaseen tieteelliseen faktaan siittä, että kyseisten teoria ei voi olla faktaa mikäli uskotte, että elävä organismi esim. ihmisten kohdalla ja solutasolla toisi sen tuloksen, että kyseiset mutaatiot mitä tarvitaan teorian tueksi voisi voisi tapahtua ja lopputuloksena olisi esim. ihminen. Nyt läheden vähän kauemmaksi asiasta mutta ns. puuttuvien renkaiden ongelmaakaan ei tiede ole pystynyt ratkaisemaan vaikka kaikkea on väkisinbyritetty :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi