Olenko törkeä puuma
Olin perjantaina baarissa työkavereiden kanssa. Illan aikana noin 10 vuotta minua nuorempi mies onnistui pokaamaan minut ja ilta päätyi miehen kämpille jossa harrastettiin (turva)seksiä useampi tunti. Mies oli oikein ihana ja hellä: piti kädestä, tujotteli silmiin seksin aikana, silitteli ja suukotteli. Miehen nukahdettua pukeudun ja hipsin ulos jättämättä nimeäni tai yhteystietojani. Olenko kamala bitch jos jätän homman tähän vai pitääkö minun kohteliaisuudesta laittaa miehelle viesti?
Kommentit (31)
Ei tarvi jos et halua. Niinhän miehetkin tekevät.
Älä lähetä viestiä, se alkaa vielä viestittelemään sinulle ja miehesi huomaa.
Laita vaan, ja toivota hyvää kevättä! :)
Vähän ohi, mutta en tajua miten jaksaisin paneskella tuntikaupalla.
Älä laita viestiä. Please...Mies kyllä olisi pyytänyt yhteystiedot, jos olisi ollut kiinnostunut sinusta.
"mies onnistui pokaamaan minut"
Kuulostaapa arvokkaalta.
Hyvä maineesi on mennyt jo, joten turha nyt enää on sitä yrittää muuksi muuttaa. Eiköhän tämä mukava mies ole kiroillut sinut alimpaan helvettiin ja kertonut kavereilleenkin miten toimit. Aikuisia toki olette, mutta sinunlaiset naiset ovat aika alinta kastia.
Lisätietona vielä: olen noin kuukausi sitten eronnut pitkästä suhteesta ja nuoren miehen huomio imarteli. Mielessä myös kävi Z. Gaborin vanha lausahdus että paras tapa päästä yli miehestä on hankkiutua uuden alle. Tosin nyt omatunto hieman kolkuttaa ja tuntuu että käytin nuorta miestä hyväksi. ap
Pubiruusu keulimassa. Oksettavaa. Yhteystiedot olisi ollut siinä tapauksessa ok, jos olisit tartuttanut tautisi tähän poikaan.
Eiköhän jannu ole ihan vaan tyytyväinen, että raahauduit selluliitteinesi ja turvonneella naamallasi pois ennekuin näki millainen haahka oikeasti olitkaan. Meikit levinneenä ja krapulanaamallasi.
Ota yhteyttä ja lupaa ensi treffeille anaalia. Taatusti kiinnostuu.
Onnistui pokaamaan? Läskiperse saa olla tyytyväinen jos jonkun jämät edes pussien tyhjennykseen kelpasi.
Säälin tätä nuorta miestä. Tosin jos sä olet 60 v ja mies 50v niin sitten se on se ja sama.
Kuvitteletko että mies on nyt maansa myynyt ja itkee perääsi?
Ikäviä kommentteja täällä, ikä on vain numeroita
Mielenkiintoinen ketju. Yleensä täällä näkee viestejä joissa miehet valittavat että naiset pihtaa ja naisten pitäisi antaa seksiä helpommin. Kun joku nainen kertoo antaneensa ilmeisen helposti sitoumuksetantoa seksiä, saa hän kuulla olevansa selluliittiperseinen pubiruusu, jonka turvonnutta naamaa kukaan ei halua nähdä aamulla. Tälläiset kommentit kannustavat varmasti naisia avoimempaan ja vapaampaan seksuaalisuuteen.
Ei ikäero ole mikään juttu, mulla on 11 v nuorempi mies, ollaan oltu puoli vuotta yhdessä. Miehelle ei ole mun iällä mitään väliä eikä sen iällä mulle. Olen 43, mies 32.
Et siis ole puuma, toimi samoin kuin toimisit saman ikäisen kanssa.
Laita viesti jos uusintakierros kiinnostaa.
Muuten molemmat varmasti tietävät pelin hengen.