Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turn off harrastukset naisilla?

Vierailija
01.05.2016 |

?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vähän yskitti kun nainen sanoo kuuluvansa NAISmoottoripyöräklubiin nimeltään Mc Tussut.

Se mielikuva siitä pyöräletkasta, tussuks perä perään..

Vierailija
22/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traumoihin tai kuvaannolliseen peniskateuteen perustuvat liikuntaharrastukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai varsinaisesti mikään oikea harrastus ole turn off, paitsi joku spr:n vokkivapaaehtoisuus. Ja just joku vastaava Greenpeacen aktivismihäröily ja itsensä sitominen johonkin kauhakuormaajaan.. Se on myös turn off jos nainen ei harrasta lainkaan liikuntaa.

Vierailija
24/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä pahaa maastopyöräilyssä on..

Vierailija
25/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä lahjatonta porukkaa, jos joku HARRASTUS on turn off.

Ymmärrän jos se on jotain ihan kinkya, mutta normaalit harrastuksen, niin haloo!!! Kertoo noista kirjoittajista enemmän kuin itse harrastaminen.

Vierailija
26/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten matkustelu voi olla turn off? Minä ainakin naisena arvostan miehiä, jotka on matkustelleet ja nähneet maailmaa. Heillä on yleensä hyvä yleissivistys, kielitaitoa ja ovat avoimia ja syvaitsevaisia ihmisiä.

Naisille matkustelu yleensä tarkoittaa lomaromansseja ulkolaisten miesten kanssa.

No ei todellakaan tarkoita. Minä ainakin matkustan ihan muista syistä. Ja liikun useimmiten paikoissa (luonnonpuistot ja muut trekkauskohteet luonnossa), joissa harvemmin törmää muihin.

Vierailija
27/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 komppaan! Voisko olla, ettei "turn offin" merkitystä tajuta oikein?

Vierailija
28/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa fanaattinen elukkaharrastus on insta-fail koska mitään ex tempore lemmenmatkoja on turha kuvitella, ennemmin tai myöhemmin sun pitäisi "osallistua" siihen harrastukseen tai muutut ikäväksi ihmiseksi, ja allergisena olet jo lähtökohtaisesti ikävä ihminen.

.m

Vierailija
29/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten matkustelu voi olla turn off? Minä ainakin naisena arvostan miehiä, jotka on matkustelleet ja nähneet maailmaa. Heillä on yleensä hyvä yleissivistys, kielitaitoa ja ovat avoimia ja syvaitsevaisia ihmisiä.

Yllätys yllätys että naiset ja miehet arvostaa eri asioita vastakkaisessa sukupuolessa. Naisella ei valttämättä tarvitse olla huippukoulutus tai yleissivistys, kunhan ei ihan täysi toope ole ja kielitaitokaan ei ole sellainen plussa kuin naisille miehissä. Avoimuus ja suvaitsevaisuus on ihan jees kunhan ei mene tyhmyyksissään lapsellisuuden puolelle. Aikuinen, hyvin syönyt nuori mies ei tarvitse villasukkia eikä perunankuorijaa ja lakanan vaihtajaa. Ei vaikka olisi kuinka lutuinen.

Vierailija
30/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllätys yllätys että naiset ja miehet arvostaa eri asioita vastakkaisessa sukupuolessa. Naisella ei valttämättä tarvitse olla huippukoulutus tai yleissivistys, kunhan ei ihan täysi toope ole ja kielitaitokaan ei ole sellainen plussa kuin naisille miehissä. Avoimuus ja suvaitsevaisuus on ihan jees kunhan ei mene tyhmyyksissään lapsellisuuden puolelle. Aikuinen, hyvin syönyt nuori mies ei tarvitse villasukkia eikä perunankuorijaa ja lakanan vaihtajaa. Ei vaikka olisi kuinka lutuinen.

No mutqu siitäkin typeryydestä saa facessa taivaspisteitä.

Vierailija
31/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet suvaitsevaiset, avoimet ja fiksut ihmiset on tätä nykyä ateisteja. Mihin he taivaspisteitä tarvitsisivat?

Vierailija
32/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva suunnilleen normaali harrastus on epäilyttävä. Machoilujutut naisilla ovat kyllä aika epäilyttäviä, joten vastaan, että nyrkkeily, laskuvarjohyppy, metsästys, karate ja moottoripyöräily. Esim jalkapallo on OK, kunhan ymmärtää lopettaa tarpeeksi nuorena, ettei joka luu ole säpäleinä.

Vierailija
33/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mainitsisitko edes yhden tähän ryhmään kuuluvan, tämä ei nimittäin aukea mulle ollenkaan.

Vierailija
34/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille matkustelu yleensä tarkoittaa lomaromansseja ulkolaisten miesten kanssa.

Ainakin tietynlaisille naisille. Nämä naiset on kyllä muutenkin koko olemukseltaan täysin turn-off.

Vierailija
35/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mainitsisitko edes yhden tähän ryhmään kuuluvan, tämä ei nimittäin aukea mulle ollenkaan.

Nyrkkeily, paini, karate, laskuvarjohyppy, mäkihyppy... Kaikki se, mitä miehet tekevät näyttääkseen naisille, kuinka kovia kundeja ovat.

Vierailija
36/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somen käyttö, tanssiminen, kissa, paljon aikaa vievät harrastukset.

Vierailija
37/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monet suvaitsevaiset, avoimet ja fiksut ihmiset on tätä nykyä ateisteja. Mihin he taivaspisteitä tarvitsisivat?

Jaa-a en tiedä. Toisaalta tuo taivaspisteet on ilmaisu jota käytetään näistä omasta mielestään paremmista ihmisistä, jotka eivät oikeasti osaa itsenäisesti (eivätkä edes halua) tehdä mitään hyvää hyvyyttään ja/tai omaksi ilokseen. Aina tarvitaan joku muu kertomaan mistä milloinkin on oltava kiinnostunut ollakseen "hyvä ihminen". Ja jostain kumman syystä tätä omaa "hyvyyttä" pitää joka kerta päästä julistamaan muille "hyville" ihmisille. Oikeasti ja aidosti hyvä ihminen tekee asioita ihan muusta syystä kuin saadakseen peukkuja facessa.

Vierailija
38/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkustelu, kissat

Vierailija
39/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isompi turn off kuin jokin tai jotkin harrastukset naiselle on ainakin minulle se, että nainen ei ole kiinnostunut yhtään mistään. - eikä innostu edes kokeilemaan mitään, mitä minä tai joku muu saattaisi hänelle ehdottaa. Oli ehdotuksemme sitten mitä hyvänsä. - Eikä nainen osaa perustella kiinnostuk-set-to-muuttaan mitenkään. Häntä nyt ei vain rumasana kiinnosta. 

Vierailija
40/43 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustelu on ainakin itselleni käsittämättömän iso turn-off. Rahareikiä tässä maailmassa piisaa, ja mitä iloa on siinä että johonkin eksoottiseen paikkaan matkustelee, kun kaiken näkee muutenkin vaikka televisiosta, eikä tarvitse stressailla ja istua lukemattomia tunteja lentokoneessa, hotellissa, bussissa, laivassa, ja suunnitella taas paikan päälle minne taas pitäisi mennä jne. että saisi irti lomakohteesta mahdollisimman paljon.

mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän