Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sokeririippuvuus

Vierailija
01.05.2016 |

Olen aivan koukussa sokeriin ja todella ylipainoinen. Sokerista saa hyvää mieltä ja helpotusta kun oma ulkomuoto masentaa ja sitten taas lihon, kuluttava kierre on valmis. On aivan hirveää kun mieli pyörii jatkuvasti ja pakonomaisesti ruuan ympärillä. Kun onnistun olemaan syömättä sokeria pari päivää, iskee fyysiset ja psyykkiset vieroitusoireet. Kertokaa oletteko päässeet eroon sokeririippuvuudesta ja miten sen teitte? Oliko pitkä tie?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla kuukauden tai kaksi täysin ilman sokeria tai valkoisia jauhoja. Herkuttelin mm. juustoilla ja suolapähkinöillä, välillä maistelin kermavaahtoa. En uskaltanut edes marjoja tai hedelmiä ottaa tuona aikana.

Sokerinhimo katosi kyllä pysyvästi.

Vierailija
2/2 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen riippuvainen! Ihan hävettää.. Monesti olen yrittänyt lopettaa siinä kuitenkaan onnistumatta. Vieroitusoireet ovat aivan kamalat. :( Ei turhaan sanota että sokeririippuvuus voidaan rinnastaa heroiiniriippuvuuteen.

Mieheni on turhautunut koska sokereissa olen aivan eri ihminen. Olen äkäinen, hektinen jne. Jos olen ilman masennun ja voin psyykkisesti huonosti. Piilottelen syömiäni herkkuja.

Olen aikeissa lopettaa sokerin käytön kokonaan!

Kiva kuulla että on kohtalotovereita. Tuntuu ettei tätä pidetä oikeana ongelmana/riippuvuutena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla