Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hollywood-tohtorin väite: vartaloaan varjelevat julkkikset lavastavat raskautensa

Schokkendaali
01.05.2016 |

Hollywood-kaunottaret käyttävät sijaissynnyttäjää mutta teeskentelevät silti olevansa itse raskaana, väittää amerikkalaistohtori.

On naisia, jotka hankkivat lapsia vuokraamalla sijaisäitien kohtuja ja saattavat silti teeskennellä olevansa itse raskaina.

Näin väittää Los Angelesissa työskentelevä tohtori Vicken Sahakian eräässä Jodie Marshin tv-dokumentissa, kertoo Daily Mail. Tohtori työskentelee hedelmällisyysklinikalla, ja hänen asiakkainaan on ollut myös monia kuuluisuuksia.

Etenkin julkisissa ammateissa työskentelevät kyselevät kohdunvuokrauksesta. Monesti syynä on se, että he haluavat säästää omaa kehoaan raskauden tuomilta muutoksilta, Sahakian kertoo.

Osa tohtorin asiakkaista tekee Sahakianin mukaan jotain vielä hurjempaa: hankkii lapsen sijaisäidin avulla ja teeskentelee samalla, että on itse raskaana. Myös terveet naiset turvautuvat sijaisäitien synnytyksiin, koska eivät esimerkiksi halua pitää taukoa töistä, jossa on paljon ulkonäköpaineita. Tällaisia naisia on esimerkiksi näyttelijöissä tai malleissa. Nimiä Sahakian ei suostu paljastamaan.

Monet kuuluisuudet ovat aivan avoimesti myöntäneet turvautuneensa sijaissynnyttäjiin mutteivät suinkaan ole itse teeskennelleet olevansa raskaina. Esimerkiksi Sinkkuelämää-tähti Sarah Jessica Parker sai miehensä Matthew Broderickin kanssa kaksoset vuonna 2009 sijaissynnyttäjän avulla – Parker oli tuolloin 44-vuotias ja päätyi ratkaisuun korkean ikänsä takia.

Sijaissynnyttäjän käytöstä kiinnostuvat tohtori Sahakianin mukaan myös parikymppiset, jotka eivät halua odottaa äitiyden kanssa nelikymppisiksi. He eivät myöskään halua, että vartalo kärsii, kun ura on nousukiidossa..

Amerikassa sijaissynnyttäjille voidaan joissain osavaltioissa maksaa myös palkkioita, joten järjestely on mahdollinen etenkin varakkaille julkkiksille. Suomessa sijaissynnytykseen tähtäävät hedelmöityshoidot kiellettiin lailla vuonna 2007.

Lähde: menaiset.fi

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu miten kuvottavaa tuo jenkkilän julkkismaailman ääripää on. Ei tekisi kunnon sota pahaa amerikkalaisillekaan, niin heräisivät tuosta muovisesta paskahorroksestaan.

Vierailija
2/7 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaat että äveriäät venäläiset eivät tätä tee, tai latinalaisen amerikan rikkaat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tossa ole mitään  järkeä. Se lapsi saa vieraan naisen geenit. Sitten uskottelevat itselleen, että kyllä se minun on. Sairasta ja luonnotonta. Mukava varmaan sitten lapselle selittää isompana, jos edes selitetään ollenkaan vaan salataan.

Vierailija
4/7 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tossa ole mitään  järkeä. Se lapsi saa vieraan naisen geenit. Sitten uskottelevat itselleen, että kyllä se minun on. Sairasta ja luonnotonta. Mukava varmaan sitten lapselle selittää isompana, jos edes selitetään ollenkaan vaan salataan.

Eihän se saa! Munasolu ja siittiö hedelmöitetään koeputkessa ja tämä hedelmöittynyt alkio sitten siirretään kohtuaan vuokraavan naisen kohtuun.

Vierailija
5/7 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se saa! Munasolu ja siittiö hedelmöitetään koeputkessa ja tämä hedelmöittynyt alkio sitten siirretään kohtuaan vuokraavan naisen kohtuun.

Kyllä se imee paskaa siitä naisesta ja sen kehosta.

Vierailija
6/7 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten minä ajattelen tankalais-dekkari  Sillan viimeistintä tuotanto kautta... Kyllä totuus tässäkin asiassa taitanee olla tarua ihmeellisempää. - Vallankin jossain Hollywoodissa kun ajattelee millainen kaksinais-moralismi Jenkeillä on yleisesti ottaen alastomuuteen ja seksualisuuteen. 

Vierailija
7/7 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se imee paskaa siitä naisesta ja sen kehosta.

Odottavan äidin oma hormonitoiminta vaikuttaa aina sikiön kehitykseen kyllä, mutta geneettisesti on täysin kohdunvuokraajan oma lapsi. Hormonit voivat kuitenkin ilmeisesti sammuttaa ja käynnistää eri geenejä, joten kokonaisuus on monimutkainen.

Omasta mielestäni kohdunvuokraus pitäisi olla laillista Suomessakin mutta tiukoin ehdoin. Nythän estetään oman biologisen lapsen saanti ihan lääketieteellisesti perustelluissa tapauksissa, esim. jos kohtu on jouduttu sairauden takia poistamaan.  Sinänsä rahapalkkio on myöskin mielestäni ihan perusteltu kyllä sille joka on raskaana.