Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko miehet ihastustaan "koko ajan"?

Vierailija
01.05.2016 |

Jos mies on ihastunut onko ihastuksen kohde hänellä koko ajan mielessä?
Saa vastata omakohtaisesti tai mitä on kuullut.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
62/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

>

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toivon, että mun työpaikkaihastus ajattelee. Ainakin hän sanoi tänään, ettei saanut nukuttua illalla eikä aamuyöllä, voi kunpa tulisin hänen uniinsa. Hän ainakin tulee mun. Ajatteleekohan miehet ihastuksiaan ennen nukahtamistaan tai näkeekö samaan tapaan unia kun ainakin mä näen..

Vierailija
64/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä silloin kun on ollut ihastuksen alkuhuuma päällä, todellakin olen lähes koko ajan miettinyt sitä ihastusta. Työpäivät menevät hitaasti, kun odottaa vaan että pääsee tapaamaan, tai edes soittamaan. Koko ajan toivoo, että sähköpostiin tulisi viestiä jne.

Ja sitten kun on päässyt tämän ihastuksen kanssa seksiin asti niin sen jälkeen yhteyttä ei enää huvitakaan pitää. Mies ei tosiaan itse soita ja toivoo ettei soita nainenkaan, onneksi aina voi olla vastaamatta niin kyllä se jossain vaiheessa kyllästyy..

Vierailija
65/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ainoastaan siloin kun tekee mieli seksiä.

Juuri näin. Yhteyttä otetaan ainoastaan silloin ja se on yleensä aamuyöllä pilkun jälkeen kohtuu voimakkaassa humalassa. Nainen saa ehdottaa itse jos haluaa mennä jätskille tai ylipäätään treffeille, mies suostuu jos ei ole muuta tekemistä ja sattuu panettamaan.

N37

Olisi valinnut elämäsi miehet toisin, ja olisi toisenlaiset kokemukset...

Ei kaikilla ole valinnanvaraa. Ihan itse mäkin olen saanut aloitteet aina tehdä ja pyytää miehiä treffeille. Ja yleensä saanut pakit, jostain syystä mun kanssa ei haluta tehdä ikinä mitään eikä muuta kuin panna. Ei mua kukaan mies ole pyytänyt ikinä ulos. Jos jotain yhteydenottoa tulee niin ehdottavat "päiväkahveja". Yök.

N40

Tuttua. Mä toki olen saanut muutaman miehen lähtemään kanssani treffeille kun olen itse ehdottanut ja joidenkin kanssa on käyty useamminkin, mutta sitten kun suhde on edennyt intiimiksi on meno muuttunut juuri tuollaiseksi. Se on ihan sama mitä tekemistä tai menemistä ehdottaa niin ikinä mikään ei sovi. Ei voi mennä syömään, ei leffaan, ei pelaamaan minigolfia. Ei kerrassaan mitään mitä seurustelevat parit yhdessä tekee. Leffaa voi ehkä tulla mun luo katsomaan, mutta silloinkin oletetaan että mä voin ottaa vaikka poskeen samaan aikaan. Ei toivoakaan että saisi vaan olla toisen kainalossa ja lähellä. 

N39

Vierailija
66/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ainoastaan siloin kun tekee mieli seksiä.

Juuri näin. Yhteyttä otetaan ainoastaan silloin ja se on yleensä aamuyöllä pilkun jälkeen kohtuu voimakkaassa humalassa. Nainen saa ehdottaa itse jos haluaa mennä jätskille tai ylipäätään treffeille, mies suostuu jos ei ole muuta tekemistä ja sattuu panettamaan.

N37

Olisi valinnut elämäsi miehet toisin, ja olisi toisenlaiset kokemukset...

Ei kaikilla ole valinnanvaraa. Ihan itse mäkin olen saanut aloitteet aina tehdä ja pyytää miehiä treffeille. Ja yleensä saanut pakit, jostain syystä mun kanssa ei haluta tehdä ikinä mitään eikä muuta kuin panna. Ei mua kukaan mies ole pyytänyt ikinä ulos. Jos jotain yhteydenottoa tulee niin ehdottavat "päiväkahveja". Yök.

N40

Kyllä ne miehet osaa ihastua oikeisiin naisiin, mä olen kanssa yksi meistä johon ei ihastuta. Nämä ruotsin kuninkaallisten häät on ollut ihan uskomattoman epätodellisia katsoa, varsinkin nämä viimeisimmät Sofian ja C-P:n. Miten mies oikeasti voikaan katsoa naista noin rakastavasti?

Vierailija
67/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelee. Pahimmillaan ei pysty tekemään mitään muuta, kun Hän pyörii mielessä.

Vierailija
68/70 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten mies ihastuu? Onko niitä eriasteisia ihastumisia, siis että yhdestä ajattelee vain seksuaalisesti ja toisesta sitten sen lisäksi jotain henkisiäkin juttuja? Ja onko ensin mainittu edes ihastumista?

Seksuaalinen kiinnostus ja himo eivät mielestäni ole ihastusta.

Vierailija
69/70 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni syvässä ihastumisessa ei ole kyse ensisijaisesti seksuaalisista ajatuksista, vaan alkaa kehittää enemmän ajatuksia, joissa haluaisi asettaa kaivatun henkilön 

edun tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Tämä tuskin helpottaa ennen kuin saa vastauksen keskeneräisiin kysymyksiin, sillä epävarmuus toisen tunteista syö sisältä.

Saisiko tästä jotain konkreettisia esimerkkejä?

Olen eri, mutta vastaan kuitenkin.

Mä oon joitakin satoja kertoja pyörittänyt päässäni ajatusta, jossa olen ihastukseni kanssa kävelyllä kesäiltana. Se toistuu aina samanlaisena. Siinä ihastukseni sanoo kesken kävelyn, että hänellä on vilu, jolloin annan hänelle takkini. Kävelemme eteenpäin käsi kädessä ja juttelemme.

Yhtäkkiä hän kysyy minulta vähän epävarmalla äänellä ”mitä sä oikein haluat musta?” Vastaan, että haluaisin olla se ihminen, jolle hän haluaa kertoa ensimmäisenä, kun jotain iloista tapahtuu, ja se ihminen, joka pysyy hänen tukenaan silloin, kun jotain surullista ja kauheaa tapahtuu. Kuvitelmani päättyy siihen, kun hän seisahtuu, halaa mua ja sanoo ”mäkin haluaisin sitä”.

Vierailija
70/70 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä toivon, että mun työpaikkaihastus ajattelee. Ainakin hän sanoi tänään, ettei saanut nukuttua illalla eikä aamuyöllä, voi kunpa tulisin hänen uniinsa. Hän ainakin tulee mun. Ajatteleekohan miehet ihastuksiaan ennen nukahtamistaan tai näkeekö samaan tapaan unia kun ainakin mä näen..

Ainakin mä ajattelen. Halaan peittoa tai tyynyä ja kuvittelen että se olisi hän. Ajattelen, millaista olisi jos hän nukkuisi siinä kainalossani. Nuuhkisin hänen hiustensa tuoksua. Silittäisin hellästi hänen kättään ja kuiskaisin ”sä olet ihana”.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi