Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleeko miehet ihastustaan "koko ajan"?

Vierailija
01.05.2016 |

Jos mies on ihastunut onko ihastuksen kohde hänellä koko ajan mielessä?
Saa vastata omakohtaisesti tai mitä on kuullut.

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, ainoastaan siloin kun tekee mieli seksiä.

Eli terve mies miettii aina.

Totta, mutta ei siinä mielessä mitä nainen toivoo/kuvittelee.

Mutta onko se sitten oikea ihastus? Siis toivooko mies kuitenkin esim seurustelua vai pelkkää panemista?

Mitäpä luulet? Pelkkä pano niitä kiinnostaa ihan aina vaikka muuta väittäisivät ja kuinka lirkuttelisivat.

Eli miten tuo sitten liittyi aiheeseen? Tässähän puhuttiin ihastuksista.

Vierailija
42/70 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju meni pilalle jonkun yksittäisen miesvihaajan vuoksi joka päätti vastata ja dissata kaikki viestit. Antakaa sille miehet munaa jotta rauhoittuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Saavuttamattoman kohdalla varsinkin mietitään koko ajan mitenhän se tekisi tämän tai mitenhän se olisi tässä, ja saavutettavamman kohdalla mietitään konkreettisemmin kuten että ostaisinko tuollaisen vai tällaisen, kummassakohan tuolissa hän sitten istuu mieluummin kesällä partsilla.

No just ja lehmät lentää. Korkeintaan mies miettii missä asennossa kummassakin tuolissa on mahdollista nussia. Ihan sama ketä.

Sä olet niin kyyninen. Minä olen nähnyt miten mies on 30 asteen pakkasella kävellyt 15 kilometriä kännissä vain koska halusi luokseni. Kyllä miehet tuntevat siinä missä naisetkin.

Vierailija
44/70 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä tavannut ihan oikeasti romanttisia ja tunteellisia miehiä, en usko että kukaan jaksaisi pitää jotain kulissia yllä VUOSIKAUSIA.

Vierailija
45/70 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
46/70 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä jo keksii ja kirjoittelee minuna...

T. Oikea viestin"21" mies

Vierailija
47/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan ihastu naiseen henkilönä. Katson naista enemmänkin objektina eli kuka näyttää silmääni seksikkäimmältä siihen "ihastun" eli toivoisin saavani häneltä.

Vierailija
48/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies ihastuu? Onko niitä eriasteisia ihastumisia, siis että yhdestä ajattelee vain seksuaalisesti ja toisesta sitten sen lisäksi jotain henkisiäkin juttuja? Ja onko ensin mainittu edes ihastumista?

Tällä hetkellä hormonit hyrrää ja olen ihastunut useisiinkin työkavereihin; yhteen pahemmin ja moniin pintapuolisesti. Kaikkia ajattelen kokonaisvaltaisesti, en pilko henkilöitä osiin, mutta syvemmin ihastunut en varmaan voi olla kuin yhteen kerrallaan. Toisaalta tuntuu siltä että kohde voi myös vaihtua helposti jos viettää aikaa jonkun toisen lievemmän ihastuksen kanssa... jos näin ei kävisi niin sitten varmaan alkaisi olla jo syvempi tunteita mukana.

Toisaalta yritän varoa koska olen naimisissa (ei lapsia), mutta mietin eroa nyt kokoajan kun muihin naisiin tuntuu kokoajan syntyvän aivan liian helposti syvempiä tunteita.

Vierailija
49/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies ihastuu? Onko niitä eriasteisia ihastumisia, siis että yhdestä ajattelee vain seksuaalisesti ja toisesta sitten sen lisäksi jotain henkisiäkin juttuja? Ja onko ensin mainittu edes ihastumista?

On.

Täydellinen nainen. Useimmille täysin saavuttamaton. Ajatellaan henkistä puolta, tällainen nainen kun on aina täydellinen myös sisäisesti, ja myös rakastelua, ja tulevia yhteisiä lapsia, kotia, jne. Näitä ihastumisia on vain yksi kerrallaan.

Ihan ok nainen. Saavutettavissa. Monesti ihastus alkaa siitä että tällainen nainen tekee itse aloitteen, kuten tulee istumaan toistuvasti viereen ruokatunnilla tai juttelemaan niitä näitä somessa, jolloin mies vasta varsinaisesti huomaa hänet siinä mielessä. Haaveillaan lähinnä yhteisestä elämästä, mutta ei seksistä, koska sitä saadaan harrastaa tällaisen naisen kanssa. Tällaisia ihastuksia voi olla varmaan 1-3 samaan aikaan, riippuen ihan siitä kuinka moni sopiva nainen on pyrkinyt herättämään miehen mielenkiinnon.

Seksihaaveiden kohteet. Monesti sopimattomia ja useimmille saavuttamattomissa. Lukuisia kymmeniä samanaikaisesti. Haaveillaan rajusta panemisesta, ei muusta.

Vierailija
50/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Välttämättä en koko ajan ajattele mutta usein kyllä. Ajattelen mm. sitä, että toivottavasti sillä naisella on nyt kaikki hyvin ja toivottavasti hän on iloinen ja onnellinen, missä ikinä onkaan, kenen kanssa ja mitä ikinä tekeekään. Omina iloisina ja onnellisina hetkinä toivon, että olisipa se nainen juuri silloin siinä kanssani. Sellaisina hetkinä tahtoisin myös kertoa naiselle, kuinka kaunis ja tärkeä hän on ja mitä hän minulle merkitsee.

Mutta ei minulla ole ketään. T: Yksinäinen mies

Voi kuinka ihanasti kirjoitettu. toivottavasti pääset naisen kanssa juttusille.

Ei pääse. Ei tuollaiset koskaan pääse. t toinen yksinäinen

Vierailija
51/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Yhteyttä otetaan ainoastaan silloin ja se on yleensä aamuyöllä pilkun jälkeen kohtuu voimakkaassa humalassa. Nainen saa ehdottaa itse jos haluaa mennä jätskille tai ylipäätään treffeille, mies suostuu jos ei ole muuta tekemistä ja sattuu panettamaan.

N37

Olisi valinnut elämäsi miehet toisin, ja olisi toisenlaiset kokemukset...

Vierailija
52/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista voi myös päätellä sen että eri miehet kokee ihastumisenkin eri tavoin. Itse en juuri koskaan omaa pelkkiä seksihaaveita kenestäkään, lähes aina jonkinlaista ihastumista / tunteita on mukana että alkaa seksistäkin haaveilemaan.

Vierailija
53/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Yhteyttä otetaan ainoastaan silloin ja se on yleensä aamuyöllä pilkun jälkeen kohtuu voimakkaassa humalassa. Nainen saa ehdottaa itse jos haluaa mennä jätskille tai ylipäätään treffeille, mies suostuu jos ei ole muuta tekemistä ja sattuu panettamaan.

N37

Ohiksena sen verran, että tuollainen käytös ei mitenkään näy päällepäin vaan paljastuu vasta kun saa moisen vonkauspuhelun. Ja tuohon puheluun se "suhde" myös loppuu. Miten ilman kristallipalloa voi tietää moisen etukäteen ja valita paremmin?

Vierailija
54/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Ei kaikilla ole valinnanvaraa. Ihan itse mäkin olen saanut aloitteet aina tehdä ja pyytää miehiä treffeille. Ja yleensä saanut pakit, jostain syystä mun kanssa ei haluta tehdä ikinä mitään eikä muuta kuin panna. Ei mua kukaan mies ole pyytänyt ikinä ulos. Jos jotain yhteydenottoa tulee niin ehdottavat "päiväkahveja". Yök.

N40

Vierailija
55/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mitä nainen toivoo/kuvittelee?

Yleensä nainen toivoo parisuhdetta ja että mies olisi korviaan myöten ihastunut ajatellessaan naista. Todellisuudessa mies yleensä ajattelee ainoastaan seksiä eikä ole sen erikoisemmin edes kiinnostunut.

Vierailija
56/70 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se sitten oikea ihastus? Siis toivooko mies kuitenkin esim seurustelua vai pelkkää panemista?

Mitäpä luulet? Pelkkä pano niitä kiinnostaa ihan aina vaikka muuta väittäisivät ja kuinka lirkuttelisivat.

Tuohan on juuri se naisten ja miesten ero. Nainen puhuu ihastuksesta vaikka miestä ainoastaan panettaa.

Vierailija
57/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni ovat aina perustuneet lähinnä siihen, että joku nainen on ollut samassa paikassa samaan aikaan. Mitään yhteistä ei ole ikinä ollut kenenkään kanssa järjellä ajateltuna ja minusta tämä on ihan OK, koska on tarpeeksi vaikeaa päästä edes treffeille täysin vääränlaisen naisen kanssa. Varmaan suurella osalla miehistä on juuri näin.

Tuossa kyllä vasta karaokessa tuli jotenkin kokonaisnostalginen fiilis kun muistelin kevättä 2011 ja miten myös silloin olin juuri toipumassa vaikeista selkäkivuista. Nyt ne ovat vain pahempia ja toipumisesta ei ole varmuutta. Baarissa näin naisen, joka muistutti minua silloisesta kevään 2011 ihastuksesta ja jonka kanssa tanssin ja muistan mitä biisejä siellä pikkupaikkakunnan baarissa silloin soitettiin sekä mitä laulettiin karaokena. Olisin varmaan laulanut yhden keskeisen muistobiisin jokaisessa tapauksessa, mutta tuo naisesta muistuttavan naisen läsnäolo ja oma suggerointi teki kyllä illasta tunteikkaamman ja tunsin sähköisiä väristyksiä yllättävissä paikoissa muistellessani. Melkein aloin itkeä mutta en valitettavasti kuitenkaan alkanut, koska sitten olisi ehkä saanut vielä lisää tunnetta mukaan.

Toki molempia naisia yhdisti myös se että olivat sitten varattuja.

Vierailija
58/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N37

Ohiksena sen verran, että tuollainen käytös ei mitenkään näy päällepäin vaan paljastuu vasta kun saa moisen vonkauspuhelun. Ja tuohon puheluun se "suhde" myös loppuu. Miten ilman kristallipalloa voi tietää moisen etukäteen ja valita paremmin?

No jos 37-vuotiaana ei ole muita kokemuksia, koska hän yleistää tuollaisen käytöksen koskemaan kaikkia miehiä, niin kyllä mullakin ainakin tulee kans mieleen et oliskohan peiliinki syytä vilkaista. Jotain on pieleen mennyt.

Toinen ohis

Vierailija
59/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on juuri se naisten ja miesten ero. Nainen puhuu ihastuksesta vaikka miestä ainoastaan panettaa.

Jos annettais miesten ihan itse kertoa, mitä he tuntevat ja miten. Tässäkin ketjussa on hyvin erilaisia vastauksia. Valitetaan ettei miehet puhu tunteistaan. No, en yhtään ihmettele, miksi miehet ei avaa sitä suutaan: kaikki on jo päätetty heidän puolestaan.

Vierailija
60/70 |
03.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä silloin kun on ollut ihastuksen alkuhuuma päällä, todellakin olen lähes koko ajan miettinyt sitä ihastusta. Työpäivät menevät hitaasti, kun odottaa vaan että pääsee tapaamaan, tai edes soittamaan. Koko ajan toivoo, että sähköpostiin tulisi viestiä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan