Kuinka moni teistä pitää/piti vauvakirjaa omasta lapsestaan?
Eli otsikossa kysymys. Oletteko tykänneet pitää tällaista? Vai onko hömppää? Ja te keillä isompia lapsia, niin ovatko sittemmin tykänneet lukea niitä? Itse ajattelin alkaa pitämään vauvakirjaa tulevasta esikoisestani. Saa myös ehdottaa hyviä vauvakirjoja! Vai oletteko tehneet niitä itse? Näin kirjakaupassa, että niitä olisi valmiinakin, joihin voisi kirjoittaa ja laittaa kuvia.
Kommentit (4)
No ainakin äiti on pitänyt meistä kaikista kolmesta lapsesta vauvakirjaa. Vieläkin se on mulla tallella. :)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Vierailija kirjoitti:
No ainakin äiti on pitänyt meistä kaikista kolmesta lapsesta vauvakirjaa. Vieläkin se on mulla tallella. :)
T: 22-vuotias nuori mies/poika
Kiva kuulla, että olet pitänyt sen tallessa. :) Koska lasta vartenhan sitä vauvakirjaa oikeastaan aletaan pitämään. Ainakin itse meinaan antaa sen vauvakirjan lapselleni, kun hän on isompi. Siksi onkin hyvä tietää, ettei ne lapset pidä sitä ihan outona ja ihmettele, että mitä se mutsi "sekoilee", kun on tuollaisen opuksen vääntänyt. ;)
Yritin, esikoisen kirjaa täytettiin ahkerammin, kuopuksen kirjaan ei juuri syntymämittoja enempää tullut laitettua. Eipä noita ole tullut selailtua lastenkaan kanssa, omakin kulkee pakosta mukana, ei ole vuosien varrella kauheesti merkinnyt.