Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyöräilijän kannattaakin autoilla ;-)

Vierailija
01.05.2016 |

Viiden henkilön pyöräillessä heidän yhteenlaskettu hiilidioksidipäästönsä kasvaa enemmän kuin on henkilöauton päästö samalla matkalla.
Entäs ne kustannukset? Bensa esim. sadalle kilometrille maksaa 10 €uroa. Kunnon eväitä ei viidelle sillä hinnalla saa ;-)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Vierailija
2/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootti. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. ;-)

Et osaa siis laskea?

Vierailija
4/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Vierailija
5/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Idiootti. ;-)

Et osaa siis laskea?

Tai siis sinä et. ;-)

Vierailija
6/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Sama juttu kuin puiden poltossa, pitäisikö laskea päästöksi vai ei.

Vierailija
8/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Varmaan joutuu aika paljon pyöräilemään, että saa vastaavan energiamäärän tuhlattua mitä auton rakentamisessa kuluu.

Vierailija
10/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biking burns fat and saves you money. Cars burn money and saves your fat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Näin voisi luulla mutta

http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastouutisia&news_id=2032

Vierailija
12/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viiden henkilön pyöräillessä heidän yhteenlaskettu hiilidioksidipäästönsä kasvaa enemmän kuin on henkilöauton päästö samalla matkalla.

Entäs ne kustannukset? Bensa esim. sadalle kilometrille maksaa 10 €uroa. Kunnon eväitä ei viidelle sillä hinnalla saa ;-)

Uskot siis että ihmisen vaikutus ilmasnmuutokseen on kiistaton?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Näin voisi luulla mutta

http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastouutisia&news_id=2032

Pyöräilijän hiilidioksidipäästöt ovat kuitenkin aika vähäisiä, koska ihminen syö ruokaa, johon hiili on ensin sitoutunut.

Vierailija
14/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viiden henkilön pyöräillessä heidän yhteenlaskettu hiilidioksidipäästönsä kasvaa enemmän kuin on henkilöauton päästö samalla matkalla.

Entäs ne kustannukset? Bensa esim. sadalle kilometrille maksaa 10 €uroa. Kunnon eväitä ei viidelle sillä hinnalla saa ;-)

Uskot siis että ihmisen vaikutus ilmasnmuutokseen on kiistaton?

Viimeiset sata vuotta ihminen on ainakin tuupannut hiilidioksisia ilmakehään minkä on ehtinyt, eikä loppua ole näkyvissä. Kyllähän se raja jossain vaiheessa tulee vastaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Näin voisi luulla mutta

http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastouutisia&news_id=2032

Pyöräilijän hiilidioksidipäästöt ovat kuitenkin aika vähäisiä, koska ihminen syö ruokaa, johon hiili on ensin sitoutunut.

Ja ihminen myös tuottaa hiilidioksidia silloinkin kun ei tee mitään. Pyöräily ei kauheasti asiaan vaikuta.

Vierailija
16/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Näin voisi luulla mutta

http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastouutisia&news_id=2032

Ei tuo vastannut siihen, paljonko pitää pyöräillä, että kuluu sama määrä energiaa mitä kuluu yhden auton tekemisessä.

Vierailija
17/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Näin voisi luulla mutta

http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastouutisia&news_id=2032

Pyöräilijän hiilidioksidipäästöt ovat kuitenkin aika vähäisiä, koska ihminen syö ruokaa, johon hiili on ensin sitoutunut.

Ja ihminen myös tuottaa hiilidioksidia silloinkin kun ei tee mitään. Pyöräily ei kauheasti asiaan vaikuta.

Nyt on pakko oikaista. Levossa ihminen tuottaa n. 0,2 litraa minuutissa. Kovassa rasituksessa määrä yli kymmenkertaistuu! Etkö muka huomaa jumpatessasi ;-)

Vierailija
18/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreiden logiikalla pyöräilijän kasvanutta hiidioksidipäästöä ei lasketa. ;-)

Tuo kustannuslaskelma on kyllä kiistaton.

Ihminen kuitenkin on erittäin hiilidioksidineutraali kone vaikkapa autoon verrattuna.

Pelkästään auton valmistamisessa kuluva energia ja hiilidioksidipäästöt ovat todella suuria verrattuna pyöräilijään.

Näin voisi luulla mutta

http://www.co2-raportti.fi/index.php?page=ilmastouutisia&news_id=2032

Ei tuo vastannut siihen, paljonko pitää pyöräillä, että kuluu sama määrä energiaa mitä kuluu yhden auton tekemisessä.

Mutta kertoi sen että valmistuksessa syntyvät päästöt ovat elinkaaressa melkein mitätön tekijä.

Vierailija
19/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko oikaista. Levossa ihminen tuottaa n. 0,2 litraa minuutissa. Kovassa rasituksessa määrä yli kymmenkertaistuu! Etkö muka huomaa jumpatessasi ;-)

Mutta edelleenkin ihminen on erittäin hiilidioksidineutraali kone.

Vierailija
20/31 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kertoi sen että valmistuksessa syntyvät päästöt ovat elinkaaressa melkein mitätön tekijä.

Mutta sen elinkaaren aikana sitten päästöjä syntyykin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi