Näin mieheni pussaavan jotain naista suulle vappumarssissa!!!
Vapisen ja olen paniikissa. Tulin kotiin, en tiedä mitä tehdä! Mieheheni on aktiivinen politiikassa, asumme siis J:llä alkavassa kaupungissa. Nuo aktiivit valmistelivat niitä hiton panderollejaan, ja minä näin, kun mieheni suuteli kunnolla M:llä alkavaa naista!!!!
Käännyin kotiin ja avasin oluen! Nyt auttakaa, kuolen!!!!1
Kommentit (26)
Ketään ei varmaan kiinnosta, täällä ap taas:
Hirmuinen ongelma tästä sitten tuli: varmaan ero! Tuo paikallistoimittaja sitten kertoi, että tietää asiasta. Soitti minulle.
Että tämmöinen vappu. Nyt tulee ero. Hitto kun noissa politiikkameiningeissä nusiskelevat toinen toisiaan Tästä minä en tule selviämään.
On yksi heikoimpia provoja aikoihin! Jonkinlainen vuorovaikutuksen ja draaman taju olisi hyvä olla jos lähtee trollailemaan. Väsynyttä, kovin väsynyttä.
Huonon provon perusvirheisiin kuuluu mm se että jokaisella kommentilla ap laittaa harkiten lisää löylyä ja puupäät menevät heti lankaan.
Olen nyt rauhoittunut. Ja rauhallisesti aion olla. En tee mitään typerää, käyttäydyn arvokkkaasti.
Peruin iltapäivän brunssilounassysteemit. En pysty.
Se että sanot jo itse ettei ketään varmaa kiinnosta, niin pidä toi, koska ketään ei oikeesti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
On yksi heikoimpia provoja aikoihin! Jonkinlainen vuorovaikutuksen ja draaman taju olisi hyvä olla jos lähtee trollailemaan. Väsynyttä, kovin väsynyttä.
Huonon provon perusvirheisiin kuuluu mm se että jokaisella kommentilla ap laittaa harkiten lisää löylyä ja puupäät menevät heti lankaan.
Pakko kommentoida, että onko pakko kommentoida, että miten kommentoin ja miten olisi pitänyt kommentoida.
Anna olla, älä jaksa, minulla on tosi vaikea olla. Minun elämäni ei ole mikään provo!!!
T. ap. Tosin kohta humalainen ripuloiva uupunut ap.
Ketään ei varmaan kiinnosta. mutta paskaukko sanoi tulevansa kotiin. Niin, brunssi tai musta silmä, katsotaan kuinka käy.