Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin mieheni pussaavan jotain naista suulle vappumarssissa!!!

Vierailija
01.05.2016 |

Vapisen ja olen paniikissa. Tulin kotiin, en tiedä mitä tehdä! Mieheheni on aktiivinen politiikassa, asumme siis J:llä alkavassa kaupungissa. Nuo aktiivit valmistelivat niitä hiton panderollejaan, ja minä näin, kun mieheni suuteli kunnolla M:llä alkavaa naista!!!!

Käännyin kotiin ja avasin oluen! Nyt auttakaa, kuolen!!!!1

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se vappusika, ansaitset parempaa!

Vierailija
2/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kielari vai ihan pikku pusu. Ensimmäinen kauhistuttaa, jälkimmäinen ihan normaalia ystyvysten sisarusten ym välillä. Ei pieni kevyt pusu, ei edes välttämättä koskettaen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli ihan aika pitkä suudelma.. hyi! Se ällö muija on tosi laiha ja taidan vittu mennä vetämään siltä ne kyltit huisin nevadaan.  Toisaalta, marssikoot porukassa!! Nyt kuolen!

Vierailija
4/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs puolesta tai vastaan aikovat osoittaa mieltä?

Vierailija
5/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vähän solidaarisuutta peliin hei! Tänään on kapitalistin vastainen päivä hei! Et sä voi omistaa miestäsi hei! Rakkaus kuuluu kaikille hei! Love is all around hei!

Vierailija
6/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitte siis miehen kanssa yhdessä siellä?

Vierailija
7/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli sopimus, että tule kadun varteen, siihen lähtöpaikalle! Voi jäniksen käpälä!!!! Tulin kai minuuttia liian aikaisin!

Näin sen, T:llä alkava mies tajusi, mitä näin!!! Arvatkaa, onko paha mieli!!!!

Vierailija
8/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä, vaikkei ketään kiinnostaisikaan:

Tuli vahvistusta; nyt ahdistaa: kaverini soitti, oli nähnyt kuhertelua mieheni ja tuon muijan välillä!!!!

Vierailija
9/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Minä tiedän tuon tunteen mitä feikkaat. Oksensin ja tärisin. Ei tullut mieleenkään kirjoittaa av-palstalle. Provo

Vierailija
10/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9, minäkin tärisen! Ei kiinnosta se, miten minun pitäisi reagoida, nyt vitsit etsin tupakkaa jostain!! 

Poltan yhden, käyn kakalla ja yritän rauhoittua!!!

Vierailija
11/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappumarssilla, ei vappumarssissa. Lisäksi näit heidät suudelmoimassa ennen ko. tilaisuutta, jolloin kyse oli vappumarssia edeltävästä tilaisuudesta.

Poliittisesti aktiiviset on usein seksuaalisesti aktiivisia. Ne tykkää ryhmistä.

Vierailija
12/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mitä vittua tää meille kulluu? 

Vierailija
13/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet sinne marssille ja pyllistät näille perse levällään, perseeseen voit kirjoittaa jonkun osuvan viestin.

Vierailija
14/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämää suurempaa jälleen.... Just joo.... Minäki saatan pussata kavereita suulle. Ilman tarkoitusperää ja jos tarkoitusperä sun miehellä on sitten vaihtoehdot

a) kestä ja kärsi

b) jätä

Tässä tää.

Vierailija
15/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko kyynisiä, hätäkakalla olen! 

Soitin jätkälle, kysyi miksi en ole tullut. Sanoin vaan, että vatsa meni sekaisin.  Olen nyt käytännössä kuollut. Olen jo aiemmin tiennyt, että se laiheliiniälykkö yrittää ukkoani!!!!

Vierailija
16/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teeskentele ettet tiedä mitään tosta. Pukeudu seksikkäästi ja mene paikalle. Kerro miehellesi, että panettaa. Vain näin isket oikeaan kohtaan, mies joko saa heti varmaa seksiä ja unohtaa ton uuden, tai se yrittää tänään josko uudelta irtoaisi.

Vierailija
17/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei! Nyt soitti yksi toimittaja, olisi halunnut sössöttystä vaputa ja silleen. Sanoin sille, että ei käy! Juu, sanoin sille, että käy kysymässä siltä hutsulta!

Auts! Autsista! Mitä teen??? Otin kirkasta viinaakin pari hörppyä!

Vierailija
18/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää olko kyynisiä, hätäkakalla olen! 

Soitin jätkälle, kysyi miksi en ole tullut. Sanoin vaan, että vatsa meni sekaisin.  Olen nyt käytännössä kuollut. Olen jo aiemmin tiennyt, että se laiheliiniälykkö yrittää ukkoani!!!!

Provo. Yksikään älykkö ei osallistu mihinkään marssille. Kaikki ovat vähintään valmistautumassa brunssille tai piknikille.

Vierailija
19/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäää rauhoittua. Soitin tuolle toimittajalle takaisin, otti vastaan anteeksipyyntöni.  Huh.

Vierailija
20/26 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mää just luin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme