Siivouskohteeni isä pettää vaimoaan
Olen käynyt pari kuukautta siivoamassa kerran viikossa erään perheen luona. Eilen oli jälleen siivouspäivä, josta perheen äiti oli sanonut etukäteen, ettei ole väliä tulenko tasan klo 16, koska äiti lähtee lasten kanssa mummolaan viikonlopuksi ja isä työmatkalle. Ajattelin sitten, että menen siivoamaan vasta myöhään illalla, mutten erikseen tästä ilmoittanut kun he eivät kuitenkaan olisi kotona. Illalla kun avasin oven, huomasin heti valot ja perheen isä tuli hätäisesti sanomaan, ettei nyt voi tulla siivoamaan ja on kuulemma niin puhdasta, että saan kyllä rahat tästä kerrasta. Näin vilauksen olohuoneen sohvalla istuvasta naisesta. Nyt mietin pitäisikö minun kertoa asiasta vaimolle? Tämä siivouskohde ei todellakaan ole pääasiallinen tulonlähteeni jos sen menettäisinkin. Haluaisin vain tehdä oikein.
Kommentit (271)
Ei kuulu asia sulle. Et kerro naiselle.
Voi mennä ammattimaine jos puhut.
Sä et voi kuitenkaan tietää pettääkö se mies vaikka sellaisen vaikutelman saitkin. Vaikka itse olenkin aina sitä mieltä että pitää kertoa, ystävilleen jne, niin tässä kohtaa sanon kuitenkin että ei kuulu sulle. Sä et tiedä tuon pariskunnan elämästä ja parisuhteesta eikä sun tarvikaan tietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle.
Ei niin, mutta entä vaimolle ja lapsille? -ap
Olisiko paha jos sanoisin kuitenkin perheen äidille ensi viikolla, että olipa kohteliasta, että sain palkan viime viikostakin vaikkei tarvinnut siivota. Voisin vaikka ehdottaa, että pesen siitä hyvästä ikkunat tms? -ap
Asia ei sinulle kuulu, etkä sitäpaitsi edes tiedä, että kyse on pettämisestä. Nainen istumassa sohvalla voi olla kuka tahansa, vaikka joku sukulainen. Itse en palkkaisi siivoojaa, joka tekee perheiden sisäisistä asioista omia päätelmiään tällaisilla perusteilla ja juoruilee muille näkemistään asioista.
Mut joutuuko se mies nyt sit hiessä siivoamaan kun ei antanut sun tulla? Vai miten aikoo hoitaa homman?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle.
Ei niin, mutta entä vaimolle ja lapsille? -ap
Ei ole sun asia olla hämmentämässä siinä. A. et tiedä varmasti pettääkö B. et tiedä vaikka heillä olisi avoin suhde
Sulla on työsuhde, sä käyt niillä siivoamassa mutta ET sekaannu heidän yksityiselämäänsä.
Kysyttäessä ei tarvi valehdella mutta oma-aloitteisesti et mene sekaantumaan tuon pariskunnan parisuhdeasioihin.
Itse olen sitä mieltä, että unohdat koko jutun.
Mitäs jos nainen soittaa AP:lle ja ihmettelee miksi kämppä jätetty siivoamatta?
Vierailija kirjoitti:
Mut joutuuko se mies nyt sit hiessä siivoamaan kun ei antanut sun tulla? Vai miten aikoo hoitaa homman?
Joutuu varmaan :D Ei siellä nyt hikihatussa tarvitse sentään siivota, ihan perussiivous. Minulla ei siis ole mitään omia siivouskamoja mukana, vaan heidän siivouskaappinsa antimia käytän. -ap
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos nainen soittaa AP:lle ja ihmettelee miksi kämppä jätetty siivoamatta?
Sitten tietysti kertoo niin kuin asia on.
No minä kertoisin vain tälle vaimolle (joka lienee pääkontaktisi) että et siivonnut perjantaina koska mies oli siellä ja sanoi ettei tarvitse.
En kertoisi mitään muusta naisesta tmv. Eiköhän tuo riitä vaimolle että ymmärtää asioiden olevan ihmeellisesti. Selvittää sitten itse lisää.
Älä puutu. Se voi olla esim sen miehen sisko, jolla on juuri todettu syöpä ja on tullut keskustelemaan siitä veljensä kanssa. Tai heidän vanhempansa on kuolemassa ja pitää miettiä mitä tehdä. Tai se on ystävä, jolla on vaikea elämäntilanne, mutta tilanteeseen ei liity mitään seksuaalista tai pettämistä. Et voi tietää.
Tai vaikka se sitten olisikin pettämistä, ei se ole siltikään sinun asiasi. Jospa se vaimokaan ei mennyt itse sinne "mummolaan" vaan heitti vain lapset sinne ja menee itse mihin lie kenen lie kanssa. Ties vaikka heillä olisi avioero vireillä ja molemmilla oikeus tehdä mitä lystää?
Pettäminen on minustakin ällöttävää, mutta mistä me tiedämme, mikä jonkun tietyn pariskunnan diili on. Ei ole meidän asiamme.
Kuulostaa hyvältä Mä luulen että se äiti ihmettelee muutenkin et miksi ei ole siivottu.
Onko näin moni sitä mieltä että ei saisi kertoa? Mitä jos oma miehenne pettäisi, siivoojanne tietäisi eikä kertoisi? Kyllä mä ainakin haluaisin tietää. Jos mies on sanonut olevansa työmatkalla ja on kuitenkin kotona jonkun naisen kanssa niin onhan siinä jotain hämärää. Kysy mieheltä vaikka naisen kuullen, että päätitte sittenkin jäädä kotiin ja kiität maksusta vaikka et joutunutkaan siivoomaan tms.
Arvaa mitä ap, KUKAAN ei halua kotiinsa siivoamaan ihmistä joka tekee johtopäätöksiä havaitsemistaan asioista ja kokee vielä velvollisuudekseen ryhtyä toimiin. En palkkaisi sua.
Ei kuulu sinulle.