Miten noi ruotsinkuninkaalliset on heti kunnossa
Synnytyksen jälkeen.Sofiakin todella kaunis ja hoikka niinkuin victoriakin.En ole synnyttänyt joten tuntuu aika ihmeelliseltä!
Kommentit (34)
No mä ihmettelen, että kunnossa noin yleensä, jos ei ajatella sitä kroppaa. Minä en ensisynnytykseni jälkeen viiteen viikkoon pystynyt edes kävelemään kunnolla, jumppaa siinä sitten vatsaa pois. Kyllähän se iho jonkin aikaa jäi roikkumaan ja pömpön häviäminen vei jokusen viikon, vaikkei paino älyttömiä noussutkaan. Vain pari tai kolme kiloa ylimääräistä vauvan ja istukan lisäksi.
Ei naiselle kuulu tulla hirveän paljon lisää painoa raskauden myötä. Olen sitä mieltä, että moni akka käyttää paksuna olemista vain tekosyynä, että voi mässyttää kaikenlaista. Ei kai ihminen liho, jos ei syö enempää kuin kuluttaa. Oma vaimo ei lihonnut oikeastaan ollenkaan raskauden aikana, sen mitä lapsi ja nesteet nyt tuottavat. Hän söi terveellisesti ja liikkui.
Mies-70
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten mua on ällistyttänyt se, kun ne on edustaneet viimeisillään raskaana eikä esim. Niiden nilkat oo yhtään turvonneet.
Jos odottaja on normaalipainoinen/hoikka ja verenpaineet kunnossa ei tule turvotusta. Hyvin pystyy seisomaan ja käyttämään korkkareita
6
Mä oon normaalipainoinen ja verenpaineet ihanteelliset, mutta silti mun nilkat on jokaisessa raskaudessa olleet kauheet limput. Nyt vauva 3 viikkoa, raskauskilot lähteneet ja jalkojen turvotus myös, mutta jalat on edelleen numeroa isommat kuin ennen raskautta. Viimeksi ostin lapsen ristiäisiin uudet korkkarit, joita en voinut toista kertaa käyttää, kun jäivät isoiksi. Nyt ne on ainoat kengät, jotka ei purista.
Vierailija kirjoitti:
Ei naiselle kuulu tulla hirveän paljon lisää painoa raskauden myötä. Olen sitä mieltä, että moni akka käyttää paksuna olemista vain tekosyynä, että voi mässyttää kaikenlaista. Ei kai ihminen liho, jos ei syö enempää kuin kuluttaa. Oma vaimo ei lihonnut oikeastaan ollenkaan raskauden aikana, sen mitä lapsi ja nesteet nyt tuottavat. Hän söi terveellisesti ja liikkui.
Mies-70
Hyvin epämiellyttävästi ilmaisit itseäsi toisessa lauseessa. En ole ikinä ollut raskaana ja olen hoikka joten en mitenkään kalikan kalahtaessa älähdä, sitä älä luule. Inhottaa vain noin halveksiva tapa puhua muista ihmisistä.
Raskauskilot ovat täysin oma valinta.
Ai en mä vaan mahdu 6 viikkoa synnytyksen jälkeen omiin vaatteisiin:D oon ihan normaali, 60kg/170cm, ei toivoakaan et menis mitkään 26 tuuman farkut. Salillakin käynyt jo monta viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja minä en ole päässyt kiloista vieläkään vaikka kuopuskin on jo 16v
Minulta vauvakilot lähti, ikävä kyllä ne tuli takaisin. Kuopus täytti juuri 12 vuotta.
MUOTOILEVAT ALUSASUT! Sen näkee selvästi kun ei ole yhtään "ryppyä tai muhkuraa" vaan tasaisen timmiä mekon alla.
Vierailija kirjoitti:
Raskauskilot ovat täysin oma valinta.
Ylimääräiset raskauskilot. Toisaalta suomalaiset naiset on yleensä ylipainoisia jo ennen raskautta jossa lisää hankitaan ainakin se 20kg. Sitten vauva-aikana lihotaan vielä lisää kun ei jaksa liikkua, ei ehdi syödä kuin herkkuja..
Minäkin olen normaalisti tällainen pullukka, plösö äiti-ihminen mutta kun lähden "juhliin" niin laitan tiukat muotoilevat alusvaatteet ja johon näyttää timmiltä ja solakalta...ei pömpötä eikä pursua ja tissitkin on kuin nuorella tytöllä ;) tulee jopa vyötärö mitä normaalisti ei ole vaan olen tasapaksu.
Niin ja ne muotoilevat alusasut ovat sellaista "liukasta" kangasta niin mekot ym laskeutuu kauniisti ja ei kinnaa. Ryhtikin pysyy hyvänä kun ne kiristää sopivasti.
Molemmilla tuoreilla mammoilla oli sellainen mekko, että se kätki taitavasti mahan, jos se vielä sattui vähän pömpöttämään. Eihän siihen tarvita muuta kuin että valitsee mekon, jonka vyötärö on normaalia korkeammalla. Ja alle napakat housuliivit, jotka litistävät mahaa pienemmäksi. Kyllä, ruotsalaisnaiset käyttävät paljon useammin housuliivejä kuin me suomalaiset. Me mennä röllytämme maha hyllyen, kun taas ruotsalaissiskot näyttävät paljon sutjakammilta.
Viktoriallahan on oma kuntohoitaja tosin ex ammatiltaan kotona.
Jos odottaja on normaalipainoinen/hoikka ja verenpaineet kunnossa ei tule turvotusta. Hyvin pystyy seisomaan ja käyttämään korkkareita
6