Muita jotka eivät vietä vappua?
Syyni ovat seuraavat:
-Vappu on työläisten juhla ja olen enemmän oikeistolainen ja arvostan yksilöllisyyttä.
-Vappuna melkein kaikki (kaupungissa ainakin) ovat kännissä jossain vaiheessa vappuaattoa. Vihaan kännisiä, pieni hiprakka ei ketään haittaa mutta Suomessa se on aina lärvit taikka ei mitään tämmöisinä erityispäivinä.
Tänään en siis lähde mihinkään kaupungille, sen sijaan huomenna on piknikkejä ja tivoleja, fiksumpaa juhlintaa.
Kommentit (6)
En ole tänään lähdössä mihinkään. Huomenna ehkä vähän käydään kiertelemässä, saa nähdä jaksaako. Vappuruuatkin jätin ostamatta, kun en niistä edes pidä. Nachovuokaa tarkoitus kohta laittaa, helppo ja nopea eikä tule arkisin tollasta mättöä syötyä. Kuoharikin unohtu ostaa, kokis riittää ihan hyvin. Ei ole vappu mun juhlani, vaikka työläinen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon "oikeistolainen" yrittäjä, en kännää vaikka nautin alkoholia, mutta vietän vappua. Koska elämä on lyhyt, tykkään piristysruiskeista arjen keskellä, juhlat ovat hyvä syy laittaa ystävät yhteen ja tehdä hyvää ruokaa, muksuille kivaa puuhaa, ilmapalloja ja karnevaalimeininkiä, skumppaa ja hauskanpitoa. Aurinkoinen ihana ilma vielä, mennään ystävien luo. Jos huomenna menet tivoleja kiertämään ja piknikille, eikö se ole vapun juhlintaa? Vai onko sinuats ainoa tapa viettää vappua vetää tänään perseet?
Pienemmillä paikkakunnilla se varmaan olisikin ihan kivaa, mutta suurehkossa kaupungissa en tykkää, koska jo tavallinen viikonloppu on monesti liian riehakas mun makuun. Totuus on että moni suomalainen juo ihan liikaa. En myöskään tykkää porttikongeihin ja puistoihin pissijöistä. Tätä kaikkea yritän vaan välttää.
Unohtamatta Kölnin tapahtumia...kähmintää.
Ulkomailla asuvana saan unohtaa nää juhlat, ei oo kukaan kysymässä mikset syö munkkia tiettynä päivänä.
Mä oon "oikeistolainen" yrittäjä, en kännää vaikka nautin alkoholia, mutta vietän vappua. Koska elämä on lyhyt, tykkään piristysruiskeista arjen keskellä, juhlat ovat hyvä syy laittaa ystävät yhteen ja tehdä hyvää ruokaa, muksuille kivaa puuhaa, ilmapalloja ja karnevaalimeininkiä, skumppaa ja hauskanpitoa. Aurinkoinen ihana ilma vielä, mennään ystävien luo. Jos huomenna menet tivoleja kiertämään ja piknikille, eikö se ole vapun juhlintaa? Vai onko sinuats ainoa tapa viettää vappua vetää tänään perseet?