En ole syönyt sitten keskiviikkoaamupäivänä
Ja silloinkin söin kahvin kanssa jotain suolakeksejä.
Nyt on aika kevyt olo!
Kommentit (12)
Miksi? Kevyen olon vuoksi?
Sh-aikoinani harrastin samaa, maanantaista perjantaihin join vain vettä ja kalorittomia mehuja jotta viikonloppuna sain syödä jotain. Kevyt olo juu, mutta siitä kehittyi mulle vuosia kestänyt vakava sairaus, joka vaikuttaa elämääni edelleen.
......just kun oppii olemaan syömättä, kuolee
AP: ei vaan maistu. Ehkä aloittamani mielialalääke vaikuttaa.
Käsittämätöntä, oon aina ollut herkkusuu.
Ihan järjetöntä pelleilyä. Olen ihan varma, että sulla on ruvennut salakavalasti kehittymään syömishäiriö. Vai mitä, että reaktiosi oli, että: "pyh eihän mulla nyt mitään, tämä on täysin hallinnassa" tms...
Halut tehdä tuollaista ovat aina merkki jonkin asteisesta syömishäiriöstä.
Se voi todella ovelasti kehittyä pahaksi ennen kuin itse kunnolla tajuat.
Lopeta tuollainen. Jos et pysty TAI halua niin ollaan jo menossa pahaan suntaaa. Jos näin on hae apua.
Kyllä silti täysjärkinen ihminen syö vaikkei maistuisikaan.
Useinhan syömishäiriöt alkavat kaikenlaisilka itseään huijjaamisilla esim. Kevyen olon haku jne...
No kai normaalijärkinen terve aikuinen voi olla syömättä pari päivää?? Ihmettelen vaan sen takia, että olen aina rakastanut sekä suolaista että makeaa ja syönyt sen mukaisesti.
En tajua! AP
Mä en kyllä kestäisi sitä nälkää, tosin jos ei käy töissä, harrasta tms niin on helpompaa.
AP: olen juonut, kahvia ja vettä. En vaan tajua, miten mikään ruoka ei houkuttele. Minulla on selkeästi nälkä, mutta ruoka ei todellakaan kiinnosta. Tää on ihan hemmetin poikkeuksellista!
AP: hyvä kun sain vitamiinit alas aamulla. Kurkkua kuristaa. En vaan saa nieltyä ruokaa :-(
No, kai mä sitten pystyn syömään kun on pakottava tarve.
Tämä ei ole hauskaa. Pelottavaa kyllä.
Lääkäriin.