Tiedän tietokoneista kaiken, kysy mitä vaan!
Kommentit (41)
Miksei mun kone päivitä windows päivityksiä? Nyt 75 päivitystä odottamassa..
Mikä Windows kyseessä?
Kokeilepa näitä ohjeita, oikealta voit valita Vista/7/8/8.1/10:
http://windows.microsoft.com/fi-fi/windows/troubleshoot-problems-instal…
Miten voisi käyttää nykyisissä Windows-tietokoneissa hyväksi 80-luvulla opittuja BASIC-ohjelmointikielen taitoja?
Miksi appdata-kansiossani on tällainen tiedosto?
Local剜捯獫慴慇敭屳呇⁁屖湥楴汴浥湥湩潦
Vierailija kirjoitti:
Millaiset asetukset sulla on päällä? Onko sellaiset asetukset, että se kyllä lataa päivitykset, mutta jättää päivitysten asentamisen käyttäjän vastuulle?
Mulla on läppäri joka kosahti koulusta tulleeseen virukseen. Kone ei enää lataudu tai käynnisty. Koneella on kuitenkin tiedostoja, jotka haluaisin pelastaa. Oisko vinkkejä? Entä jos irrotan kovalevyn ja laitan toiseen läppäriin, jotta saisin tiedostot. Rikkooko toisenkin koneen viruksen takia?
MC68000 prosessori ja seuraava koodinpätkä.
lea $10000, a7
move.b (a7)+, d0
Mikä on a7 arvo nyt?
Millaisella säännöllisellä lausekkeella voisi luotettavasti tunnistaa IPv6-osoitteet annetusta merkkijonosta?
En ymmärrä tietokoneista mitään, muuta kuin että välillä ne takkuilevat. Ja päivityksi tulee viikottain, joita mieheni ei välitä ajallaan hoitaa. Mikä avuksi? Tulisitko päivittämään koneeni vai vaihdanko miestä?
Mitä eroa on Cobolissa PIC 9V99:llä ja PIC 9.99:llä ?
13:00
Kokeilepa vaikka QBasicia:
Microsoftilla julkaisi viime vuonna Small Basic:n, jonka inspiraationa toimi alkuperäinen BASIC:
https://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=22961
Englannin perustaidot tarvitaan asentamiseen ja käyttöön, mutta sitähän me alitajuisesti opimme aikanaan siinä sivussa kun BASICia opettelimme.. :)
Mitkä ovat ääreisteorian kolme perussääntöä?
Ei kysyttävää MacBook toimii kuin unelma, pitkällä tikullakaan en enää koske windows-laitteisiin.
Kysyjä 6 klo 13:00
Jep, kyllähän niitä tuli rakenneltua ja myös kaupiteltua! On tullut nähtyä niiden koko elinkaari, nythän omia koneitaan taitavat kasata enää lähinnä ne jotka haluavat saada komponenteistaan viimeisetkin tehot irti. Valtaosa nuorista asiantuntijoista ei välttämättä edes tiedä mikä on näytönohjain tai miten se vaihdetaan. 90-luvulla hinnassa oli huomattava ero riippuen siitä ostiko esim. HP:n koneen vai kloonin, jopa 100 %
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset asetukset sulla on päällä? Onko sellaiset asetukset, että se kyllä lataa päivitykset, mutta jättää päivitysten asentamisen käyttäjän vastuulle?
En mä tajunnu :D Painan että päivitä. Sitten tulee "onnistuneet päivitykset 0, päivitykset odottamassa 75"
Viesti 6 13:00
Koneessasi on varmaan Grand Theft Auto asennettuna?
Tuolla tiedostolla on jotain tekemistä sen kanssa, mutta vaaraa siitä todennäköisesti ei ole. Asiaa on tutkittu paljon, ainakaan kukaan ei ole keksinyt mitään harmia. Virustotal kertoo samaa:
https://www.virustotal.com/en/file/512f15d040262d148cdc149b8210284f19a2…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tajunnu :D Painan että päivitä. Sitten tulee "onnistuneet päivitykset 0, päivitykset odottamassa 75"
Mikä Windows -versio on kyseessä? Windows 8? Windows 7?
RBO?