Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks kaikki sinkkunaiset on tosi inhottavia?

sinkkunaiset on huonoja.
30.04.2016 |

Olen huomannut että kaikki sinkkunaiset ovat luonteeltaan tosi inhottavia, vittumaisia ja ärsyttäviä koko ajan, sekä varsinkin tosi vihaisia koko ajan.
Sen sijaan kaikki varatut naiset on tosi mukavia ja kivoja sekä aina pirteällä tuulella.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö naisista ei oikeasti ole onnellinen uranaisena, pitkään sinkkuna, satunnaisissa irtosuhteissa, yksin pärjäten, jne. eli mallissa mihin feminismi rohkaisee. Ainakin USA:ssa asiaa on psykologian alueella tutkittukin.

Jos vetoat tutkimuksiin, laita linkkiä niihin.

Vierailija
22/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on se munanpuute

Tämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkut on kyllästyneet siihen, että sinunlaisesi miehet yrittää iskeä. Sitä oppii jo ajoissa olemaan vittumainen ja vittumaisen näköinen. Varattujen ei yleensä tarvitse.

Vierailija
24/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkut on kyllästyneet siihen, että sinunlaisesi miehet yrittää iskeä. Sitä oppii jo ajoissa olemaan vittumainen ja vittumaisen näköinen. Varattujen ei yleensä tarvitse.

Mitä tarkoitat tuolla "sinunlaisesi"? Keitä ovat ne ihmiset, joille saa jo lähtökohtaisesti olla vittumainen?

Vierailija
25/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmistö naisista ei oikeasti ole onnellinen uranaisena, pitkään sinkkuna, satunnaisissa irtosuhteissa, yksin pärjäten, jne. eli mallissa mihin feminismi rohkaisee. Ainakin USA:ssa asiaa on psykologian alueella tutkittukin.

Uranaiset ovat syöpää ja feminismi on vitsaus, feministi on todellinen naisten vihaaja. Verratkaa oikeasti Naisten oikeuksien aktivistia feministiin niin eron huomaa hyvin.

Vierailija
26/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti mitkä lähtökohdat ap:lla kaikkien sinkkunaisten mollaamiseen :D töissä kohdannut paljon naisia, joista vain varattu yksilö on mukava? Tiedätkö kun ihmiset pitävät erilaisista ihmisistä ja jotkut saattavat pitää sinun inhoamiasi sinkkuja hyvinkin mukavina. En tiedä miksi olet noin katkera, mutta kuulostaa ainakin siltä että inhosi sinkkunaisia kohtaan ei ole mitenkään perusteltua, etenkin kun me emme ole mikään yhtenäinen ryhmä, jossa kaikki toimisivat samoin ja luonteenpiirteet mätsäisivät. Suuri osa meistä on todella ihania :)

- Sinkku itsekin, mutta kaikkea muuta kun ylimielinen ilkimys

Vierailija
27/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse yliopistossa opiskelevana sinkkuna voisin sanoa että lopeta nyt se kitinä ja yleistäminen. Jos käyt deiteillä naisen kanssa, joka lyttää urasi ja koulutuksesi, ei tarkoita että kaikki tekisivät niin. Tuollainen valittaminen ja katkera paskanjauhaminen ei vie sinua minnekään, ja voin uskoa että asenteesi aiheuttaa sinulle samanlaista huonoa asennetta naisilta. Itse esimerkiksi en näe koulutuksessasi mitään vikaa: olen valmistumassa yliopistosta akateemiselle alalle, mutta kunnioitan "duunareita" myös. Isäni on rakennusalalla kuten sinäkin AP, ja veljeni on myös amispohjainen ja silti rakkain ja mukavin olento minulle koko maan päällä, fiksu ja sympaattinen. Huomaatko, on niitäkin sinkkuja jotka eivät lyttää sinua tai muita saman uravalinnan ja koulutuksen valinneita?

- Ylempi kommentoija eli 26

Vierailija
28/28 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap puhuu asiaa. Olen huomannut tämän itsekin. Täällä puhutaan ilkeästi naisten 'naama norsunvitulla' olemisesta. Se on valitettavasti hyvä kuvaus tuollaisen oman ikäiseni sinkkunaisen (35 - 40) käytöksestä minun seurassani. Ei heidän kanssaan voi oikein keskustella. Varattujen kanssa on niin paljon helpompaa ja mukavampaa.

Luen vakavana näitä kommentteja, joissa sanotaan, että sinkkunaiset koittavat varoa iskuyrityksiä. Olen kuitenkin normaalikäytöksinen mies ja en yritä työ tai harrastuskavereita. Sitten täällä välillä mangutaan kun miehet eivät lähesty. No, se on minulle herrasmiehenä mahdotonta, kun en tahdo ahdistella tai loukata ketään.

Ymmärrän ongelman ei toivottujen lähestymisten kanssa. Pysykää vaan tytöt itsenäisinä naisina ja happamalla naamalla. Taas kuitenkin ilmainen vinkki kaikille, jotka toivotte löytävänne kumppanin: hymyilkää välillä.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän