Olen Mensan jäsen eli älykkö. Miksi se ärsyttää sinua?
Kommentit (29)
Tiedän pari mensalaista ja ei ota päähän. Olet täysin samanlainen. Tiedän olevani parempi.
Eivät Mensan jäsenet ole älyköitä.
Eikös näillä Mensan jäsenillä ole yleisesti se ongelma ettei ne osaa solmia kengännauhojaan, vai??
Ei ärsytä, mut ärsyttääkse sua, et mua ei ärsytä?
Älykkyys ei tarkoita useinkaan sitä, että olisi älykkö.
Koska sä et ole Mensan jäsen etkä älykkö.
Ei. Tunnen pari superälykästä, ja heille arjen elämä on tavattoman vaikeaa. Toinen on työkyvyttömyyseläkkeellä vahvojen sosiaalisten ongelmien ja austismin piirteiden ongelmiensa takia.
Tutkimusten mukaan keskivertoälykkäällä on monessa helpointa. Tsemppiä siis sinulle!
unohdit mainita että olet myös vegaani.
Mensan jäsen =/= älykkö
Et sinä mikään ole.
Vierailija kirjoitti:
Älykkö vauvapalstalla 😂😂
'
Luokittelisin Mensan jäsenen enemmänkin sellaiseksi, joka onnistuu loogisesti ja helposti päättelemään erilaisia syy-seuraussuhteita ja hahmottamaan asioita kokonaisuuksina. Lisäksihän ihmisellä voi olla muunlaistakin älykkyyttä, mutta sitä älykkyyttä ei käytetä kriteerinä Mensan jäsenyydelle.
Miksi luulet sen ärsyttävän minua tai ketään muutakaan?
Jos joku ärsyttää, se ei ole Mensan jäsenyys vaan minäminä-asenne.
Vierailija kirjoitti:
Mensan jäsen =/= älykkö
Et sinä mikään ole.
≠
Jos et kerro, että olet Mensan jäsen, en huomaa sitä mitenkään.
Jos toistelet jatkuvasti, että olet Mensan jäsen (vrt. vegaani), se on tietysti hieman ärsyttävää, samalla tavalla kuin vegaanit ovat ärsyttäviä.
Olen kohdannut työssäni asiakaspalvelussa ihan oikean Mensan jäsenen. Hänellä meni muutama minuutti löytää asiakaskortti pullistelevasta lompakostaan, joka oli sullottu täyteen kaikenlaisia paperilappusia ja jäsenkortteja. En ollut vaikuttunut.
Ei ärsytä, koska ei kiinnosta. Miksi kuvittelet, että ketään kiinnostaisi älykkyystestituloksesi
Minäkin olen älykkö. Uskon evoluutioon, alkuräjähdykseen ja siihen, että sukupuoli on sosiaalinen konstruktio. Love is love, BLM, trust the science.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kerro, että olet Mensan jäsen, en huomaa sitä mitenkään.
Jos toistelet jatkuvasti, että olet Mensan jäsen (vrt. vegaani), se on tietysti hieman ärsyttävää, samalla tavalla kuin vegaanit ovat ärsyttäviä.
Olen kohdannut työssäni asiakaspalvelussa ihan oikean Mensan jäsenen. Hänellä meni muutama minuutti löytää asiakaskortti pullistelevasta lompakostaan, joka oli sullottu täyteen kaikenlaisia paperilappusia ja jäsenkortteja. En ollut vaikuttunut.
Mensan jäsenet ovat tosiaan aivan kuin vegaaneja. Tulee mieleen se lohkaisu että "Mistä tunnistat, että joku on vegaani? Hän kyllä kertoo sen sinulle itse."
Sama pätee mensalaisiin, pakko päästä mainostamaan vaikka kukaan ei pidä asiaa olennaisena.
Kaikkeahan sitä saa valehdella näissä ketjuissa, vai mitä, AP?
Ei mensalainen laittais tällaista voestiä, jos haluaa keskustelua. Aikaa 8 minuuttia.