Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä Kappahlin Hampton Republic mallistosta?

Vierailija
30.04.2016 |

Se on kuulemma ollut niin suosittua, että avaavat merkille omia liikkeitä. Mikähän preppy tyylissä kiehtoo pohjoismaalaisia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasin ketjun ajattelematta aikuisten vaatteita. Niistä ei ole kokemusta, mutta 10 v. pojalle ostan melkein kaiken Hampton Republic mallistoista.

Vierailija
22/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niukka mitoitus. Ei rintaville. Lisäksi kutistuvat pesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kuulemma ollut niin suosittua, että avaavat merkille omia liikkeitä. Mikähän preppy tyylissä kiehtoo pohjoismaalaisia?

Tyylikästä mutta ei kuitenkaan muodollista pukeutumista. Sellainenhan sopii pohjoismaihin täydellisesti.

Vierailija
24/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan paljon itselle ja lapsille siitä mallistosta. Meillä poika 5 ja tytöt 8, 12 ja 16. 12- ja 16-vuotiaat tytöt etenkin tykkää tosi paljon niistä :) 

Vierailija
25/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Massatuotettuja halpisrytkyjä joita yritään brändäyksellä yhdistää yhdysvaltojen vanhan rahan rikkaisiin. Jo on aikoihin eletty! t. Suurituloisten listalla teinistä saakka, käytän kolmiraitaverkkareita ja villapaitaa, juon Upcideriä ja syön hodareita. Elämä hymyilee.

Helsingissä pankkien back-office henkilöt käyttävät näitä usein kun näillä palkoilla ei ole varaa ostaa kuin pari Gantin paitulia. Itse käytän verkkareita , ja huppareita, kauheen mukavat toimistotyössä kun ei kiristä.

Vierailija
26/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samanlaisia hirveitä laaduttomia rättejä Kappahlista saa niin kuin kaikista muistakin ö-luokan räkälöistä (Lindex, Seppälä, H&M)

Vierailija
27/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mahtuneet päälle. Aika niukka mitoitus. Olen kokoa 44, mutta käsivarsista jäi kirraaamaan.

Ei niitä nyt jättiläisille oo tarkoitettukaan...

Vierailija
28/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko KappAhl on aika ihmetys, miten se pysyy hengissä ja ketkä sieltä ostaa vaatteita... Ihan ehdottomasti kaikkein valjuin ja mitäänsanomattomin vaateketju. Mutta on sillekin kai sitten kohderyhmänsä.

Minä ostan sieltä farkut, sukat ja alushousut. Hyvä laatu ja halpaa.

No ei tod. ole laadukasta!

Vierailija
29/39 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo mallisto vaikutti tylsältä, joten ohitin ne.

Laatu on aika kuraa joissain vaatteissa, mutuna sanoisin, että ennen oli paremman laatuista kangasta ja kestävämpää.

Monet tunikat ja mekot ovat sellaista tarttuvaa ja tahmeaa, sekä ohutta himpula keinokuitua tai muuta, joka kerää kaikki roskat ja pölyt ja takertuu kehoon eikä laskeudu. Eli näyttää karmealta yllä.

Vierailija
30/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan laadukkaita vaatteita siellä on, oon ostanutkin pari paitaa alesta. Lisäksi alusvaatteita oon myös ostanut. Ainakin noihin perus H&M -rätteihin verrattuna laatukamaa. Ainut vaan että aika hintavia vaatteita. :(

Vierailija
31/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lapselle ostanut Hamptonin vaatteita, ei valittamista. Voisi itsekin kokeilla.

Vierailija
32/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet koot

Vierailija
33/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä nähnyt yhtä tylsää vaatemallistoa.

Millaisia vaatteita sinä käytät? Millaisia malleja ja värejä? Kuinka omaperäinen olet? 

Vierailija
34/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti laadultaan ihan hyviä. Ostin yhden sen merkin laukun ja ainakin se on ollut tosi hyvä.

Muuten ei oo mun tyylisiä.

Vierailija
35/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kalliita laatuun nähden. Neuleiden kestävyys h&m-tasoa mutta hinta nelinkertainen.

Vierailija
36/39 |
28.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten mallistoa olen joskus vilkaissut. Ihan mukavan näköisiä ovat, mutta itseäni hieman häiritsee se, että ne ovat mielestäni "kopio" Gantia/Polo Sportia. Jotenkin liian ilmiselvää, mistä niihin se tyyli ja juju on haettu.

Ihan kivoja ovat toki, mutta en osta.

Vierailija
37/39 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta; läskit, miksi ette laihduta ylipainoa pois? Ei tarvitsisi valittaa etteivät normaalipainoisten vaatteet mahdu päälle. Luulisi, että siinä vaiheessa kun koko 44 ei enää mahdu päälle, sanoisi jo järki että ollaan menossa metsään ja rytinällä, ja olisi viisainta tehdä korjausliike vähän äkkiä. Mutta tietysti jos mieluummin valittaa kuin pitää itsestään huolta niin eipä siinä, onnea vain läskintielle. Voe morjens mitä porukkaa...... :o

Vierailija
38/39 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuosta mallistosta tullut vuosien varrella ostettua kaksi ala- ja yläosaa ja yksi mekko.

Vaatteiden tyyli, malli ja värit ovat useimmiten mieleeni. Laadun puolesta erottuu edukseen verrattuna moniin muihin halpaketjujen vaatteisiin, mutta hinnat ovat siltikin minusta laatuun nähden hieman liian korkeat. Villavaatteet ovat tässäkin mallistossa herkkiä nyppyyntymään. Esim. ostamani villatakki vanuttui ja jotenkin "löpsähti" jo muutaman viikon käytön, muistaakseni jopa jo yhden pesun jälkeen. Pari vuotta sitten ostamani malliston samettimekko oli kuitenkin hintaansa nähden varsinainen löytö, ja on palvellut niin arjessa kuin juhlassakin, eikä ole mennyt pesussa miksikään.

Eli tiivistettynä, vähän hit and miss, jotkut toimii ja jotkut ei. 

Vierailija
39/39 |
10.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho onpas täällä törkeitä porukkaa tänään...Toinen halusi mielipidettä vaate mallistosta niin täällä haukutaan ihmisiä ulkonäön perusteella. Ei voi olla totta! En tiedä olenko tosta mallistosta ostanut mitään mutta, kyseisestä kaupasta ostin juuri hameen ja kaksi puseroa.