Real housewives - Jenkkitahtiin!
Seuraako joku Real housewives -sarjoja jenkkitahtiin? Itse katson tällä hetkellä Dallasia ja NYC ja tietysti vielä viimeistä jaksoa RHOBH odottelen. Omia kommenttejani:
Beverly hills, kausi 6:
- Tylsin kausi tähän mennessä
- Lisa Rinna on idiootti
- Yolandaa ei olisi tarvinnut palkata tälle kaudelle. Koko kausi Munchaushshehens-draamaa, mikä on erittäin tylsää ja Yolandan uhriutuminen on säälittävää ja tylsää. Yolandan JOURNEY on uuvuttavinta katsottavaa ikinä. Suosikista inhokiksi putosi aika nopeasti.
- Brandia ikävä
- Kyle oli tällä kaudella ihan mukava vaikka edelleen silmienmuljauttelut ja spagaatit lähinnä naurattaa
- Täti-pissis Erika ihan ok. Kathryn ei jatkoon.
NYC, kausi 8:
- Kausi alkoi todella lupaavasti, johtuu varmaan siitä kun Beverly hills oli niin tylsä
- Bethennyn onelinerit on täyttä timanttia. " I can't take you seriously with that snoopy scarf on " ja muut vastaavat. Toki hieman ilkeäkin mutta silti hän tuo sarjaan eloa ja nykimäistä tylyyttä, nokkeluutta ja sanavalmiutta.
- Ramona on myös mukavan eloisa ja sopivan tyhjäpää, piristää sarjaa
- Sonjaa sais näkyä enemmän
- Carole ja Luanne tylsiä
- Uuden muijan storyline taitaa olla lähinnä syömishäiriö ja surkeat vanhemmuustaidot? Ja noi menopause mama vitsit on kuultu ja sata kertaa, Brandin aikana oli vielä hauskoja mutta kierrätys ei toimi
Dallas:
- Uskomatonta mutta totta. Kenties aivottomimmat housewifessit mitä on tähän mennessä nähty
- En ole vielä keskeyttänyt, ihan siedettävää ollut tähän mennessä silti viihdearvoltaan
- Punapää täysin aivoton, mutta ihan viihdyttävä. Punapään ja blondin idiotismia ei kukaan jaksa kuitenkaan katsoa kovin montaa jaksoa, jos kunnon juonia ei ala sarjassa tapahtumaan.
- Pääbitch mustahiuksinen on ihan jees, muista ei oikeen mielipidettä
- Tuskin saa 2. kautta
Seuraako joku muu jenkkitahdissa? Mitä mieltä? Toki voi keskustella myös Atlantasta ja muista kausista, mistä itse en ole kiinnostunut.
Kommentit (25)
Siis mä en jaksa tuota OCtä. Meghan itkee ja hermoilee kun sen täytyy pistellä itseensä jotain hormoonipiikkejä jotta tulee raskaaksi vanhemman miehen jäädytetyllä spermalla "kun mies lupas mulle vauvan"! Ihan kuin se vauva olisi joku nukke!
Kaikki vanhat kaverit välttelee Vickiä. Oikeana syynä taitaa olla kateus, sillä Real Housewives-sarjojen Vicki, NeNe ja Lisa V nettoavat eniten per jakso, ja koska ovat olleet pisimpään mukana tottakai.
Shannonkin vihaa Vickiä eikä suostu juttelemaan tälle. Ei näytä vihaavan miehensä rakastajatartakaan noin paljon kuin Vickiä.
Tamra treenaa joihinkin fitnesskisoihin, ja hyysää edelleen aikuista poikaansa.
Heather kulkee kokoajan marmattamassa että kun uusi talonsa ei ole valmis, katselee sinne kalleinta mahdollista kamaa, ja kulkee kokoajan lesoilemassa että "Minun talo, Minun talo" vaikka plastikkakirurgimiehensähän sen taitaa maksaa kun tuo ei näytä pahemmin töitä tekevän.
Uusi Kelly ei näytä rakastavan miestään, ehkä ovat yhdessä vain alaikäisen tyttären takia. Kumma perhe kun Kellyn äiti ja veli asuvat heidän kanssaan.
Eikö kukaan katso uusinta kun ei ole ollut keskustelua? Jännä kausi menossa....
On tää Suomi nykyään ihme yhden mielipiteen Länsi-Venäjä, kun taas tuli, että "kommenttisi julkaistaan hyväksymisen jälkeen".
Jokaisella on omat mielipiteet asioihin. Yrittäkää jo oppia elämään sen asian kanssa.
Mitä mieltä olitte uusimmasta New Jerseyn kokoonpanosta?
Noista uusista kahdesta naisesta ei oikein vielä selvinnyt sen kummempaa paitsi että toinen (se joka oli käynyt neck liftissä ja siteet leualla) syntyi aikoinaan Israelissa pommisuojassa tms.
Väki vaihtui sitten viime 6-kauden.