Pitkään sinkkuna ja yksinäisyys
Olen yli 4 vuotta ollut totaaliyh ja lapsia on 2. Ei ole tukiverkkoa, joten olen aina lasten kanssa tai sitten töissä. En valita, elämä on mukavaa enkä antaisi hetkeäkään pois.
Viime päivinä on alkanut tulemaan yksinäisyyden tunteita ja kaipaisin toista ihmistä lasten mentyä nukkumaan. En kaipaa seksiä, vaan ihan juttelua ja halaamista.
Eilen melkein itkin, kun yksinäisyys tuntui niin voimakkaasti. Ei minulla ole mahdollisuutta seurusteluun, kun en pysty ketään tapaamaankaan.
Onko muita, joilla yksinäisyys vain puskee yli?
Kommentit (10)
Onkohan samaa kokevia paikalla ja miten olette ratkaisseet fiilistelyt?
Ap
On samanlaisia tunteita; olen pitkään ollut sinkkuna mutta lapsia ei ole. En jotenkin vaan enää osaa edes lähestyä miehiä ja ystäviäkään ei oikein ole. Itken melkein joka ilta tätä yksinäisyyttä joka tuntuu ihan fyysisenä kipuna.
Fyysinen kipu kuvastaa hyvin omaakin olotilaa iltaisin. En oikein tiedä kuinka pääsisin yli tästä tunteesta.
Ap
Luonto saa useimmiten kaipaamaan kyllä sitä seksiä mutta myös läheisyyttäkin. Viimeksi eilen illalla alkoi hatuttaa kun jotenkin aisti että koko muu Suomi kerääntyy juhlimaan ja kuksimaan ja itse vaan grillailen kissan kanssa. Tein sen mitä yleensä psyykeni ajaa tekemään kun meinaa alkaa keittää yli, menin nukkumaan. Tänään taas olen jotensakin tyytyväisempi elämään ja grillailen kissan kanssa.
.m
Miksi kukaan ei vastaa kysymykseen onko nämä kolme eri AP, Ap tai ap samoja henkilöitä?
Vierailija kirjoitti:
Luonto saa useimmiten kaipaamaan kyllä sitä seksiä mutta myös läheisyyttäkin. Viimeksi eilen illalla alkoi hatuttaa kun jotenkin aisti että koko muu Suomi kerääntyy juhlimaan ja kuksimaan ja itse vaan grillailen kissan kanssa. Tein sen mitä yleensä psyykeni ajaa tekemään kun meinaa alkaa keittää yli, menin nukkumaan. Tänään taas olen jotensakin tyytyväisempi elämään ja grillailen kissan kanssa.
.m
Kissat on niiiiiiin ihania!
Ei oo ees lapsia, vaan totaalisen yksin ja myös työtön oon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei vastaa kysymykseen onko nämä kolme eri AP, Ap tai ap samoja henkilöitä?
Ehkä se on "nettisalaisuus" .
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ees lapsia, vaan totaalisen yksin ja myös työtön oon.
Kerro tarkemmin, haluatko oikean (txt) juttukaverin? Missä päin olet?
.