RIITTÄÄKÖ VARMASTI KAUPAN PAKASTE SUSHISSA PELKKÄ MIKROLÄMMITYS!?
Ohjeessa oli vain, että sulatus mikrossa.
Riittääkö se varmasti? Mitä jos saan jonkin madon tms????
Vai kuoleeko ne muutenkin pakastimessa???
Kommentit (34)
Kypsentääkö sen sushin muuten meinasit? Kannattaisi vaan pitäytyä siinä kaupan einesmaksalaatikossa ja makkarassa.
Ei sitä mikroon tarvitse laittaa, annat vaan sulaa huoneenlämmössä. Lapamato on makean veden loinen, eli jos sushin raaka-aineet tulee merestä, niin suurempaa huolta ei pitäisi olla.
Jos saat madon, niin mikrotat sen ja se kuolee. Go girl!
Pitää kuumentaa vähintään 80 asteiseksi, että haitalliset bakteerit kuolevat.
Siis miksi paketissa sitten lukee että riittää ??
Ap
Ja kun paketissa on vain että joko mikrolämmitys tai sulatusjääkapissa.
Ei mistään kuumentamisista jne. Ja kyse on siis PAKASTE sushista.
Ap.
tästä oli lehtijuttu, paketissa on painovirhe, oikeasti ne tulee keittää kiehuvassa vedessä johon lisäät soijaa. ole hyvä.
Siis ostin rasian jossa on vaalmiita pakastettuja ja siinä on vain, että sulatus mikrossa.
Ap.
Ensin keität kypsäksi ja sitten grillaat pinnan, sivelet ensin öljyllä, niin tulee hyvä rapea pinta...
Ohjeen mukainen sulatusaika ei riitä, mutta se sushi on ihan turvallista jos lisäät mikrotusaikaa reippaasti ja kypsennät sen kunnolla.
Niissä kaupan pakastesusheissa on kirjolohta...
Ethän ap usko kaikkea mitä av:lta luet...
Älkää nyt viitsikö kiusata ap:tä. Vaikka kuinka ajatus ap:stä mutustelemassa keitettyä ja paistettua sushia kutkuttaisi.
Olen useinkin ostanut pakastealtaasta sushia, kun en ole kummoisempaakaan viitsinyt laittaa tai kallista sushia ostaa ja pikkuinen sushinnälkä on ollut. Olen kuumentanut sen ohjeen mukaan mikrossa, tai itse asiassa vähän kauemmin, enkä ole tiettävästi mitään matoja saanut.
Mä olen tavannut laittaa 20 minuuttia uunissa 200 asteessa. On sitten ainakin kypsää.
Kun lämmittää sushin mikrossa, siitä tulee niin hyvää että sitä voi aikuinen mieskin syödä.
Lapamatotartunnat ovat lisääntyneet huimasti sushin suosion myötä. Ei riitä sulatus.