Voihkiminen ja ajatukset yhdynnässä?
Mikä fyysinen tunne tai tuntemus saa teidät naiset voihkimaan silloin kun olette yhdynnässä ja mies on teidän sisällä? Ja mitä ajattelette tai mitä mielessänne pyörii sillä hetkellä?
Kommentit (14)
Jos olen saamassa orkkua, niin en siinä muuta ehdi miettimään kuin omaa mielettömän ihanaa odottavaa oloa ja miehen liikettä. Voihkin jos hyvälle tuntuu, en ajattele sitäkään sen enempää.
Jos on orgasmi tulossa niin ei siinä tosiaan mitään mieti. Keskittyy vaan omaan (ja miehen) nautintoonsa. Jotenkin aika ja paikka katoaa. Jälkeenpäin hävettää jos naapurit kuuli... Ja varmasti kuulivatkin koska meille kuuluu myös naapurien seksiäänet. Mielessä pyörii yksinkertaisesti miehen kyrpä ja himokas katse.
Voihkiminen on suurta teeskentelyä ja teatteria.
Se on ihsn läsnäolevuutta. Mies ei millään jaksa uskoa, että keskityn vain tilanteeseen enkä fantasioi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se kyllä ole.
Takaapäin kun lykii niin mielessä on työasiat ja kaikki millä voi pitkittää hetkeä ennen mällin lentämistä. Katselee ikkunasta linnunpönttöjä ja miettii että onko muuttolinnut tulleet. Myös naapuritaloa ja elämää sillä suunnalla. Samalla jyystää menemää varpaita kipristellen.
Vierailija kirjoitti:
Takaapäin kun lykii niin mielessä on työasiat ja kaikki millä voi pitkittää hetkeä ennen mällin lentämistä. Katselee ikkunasta linnunpönttöjä ja miettii että onko muuttolinnut tulleet. Myös naapuritaloa ja elämää sillä suunnalla. Samalla jyystää menemää varpaita kipristellen.
Mä ottaisin kyllä mielummin pidäkkeettömän ja nopeamman aktin ja sitten vaikka toisen hitaamman perään, kun mies pystyy. Mutta minä olenkin sellaisen suuren kiihkon ystävä.
Ajattelen, että tuntuupa ihanalta... ja jos on vaara, että toiset kuulee, niin yritän pidätellä viimeiseen asti, mutta sitten on pakko huutaa nautinnosta.
Voin myös ajatella, että älä tule vielä, kestä, kestä... jos tuntuu, että mieskin on lähellä laukeamista. Mutta olen kyllä aika orgasmiherkkä, joten mies saa yleensä mulle monta orgasmia, ja voi sitten naida sydämensä kyllyydestä pohjaan asti pannen, eikä tarvitse pidätellä.
Joskus ajattelen, että aah, sä täytät mut kokonaan... voi kun tämä ei ikinä loppuisi ❤
Orgasmin aikana en ajattele kyllä mitään, tuntuu vain niin hyvältä antaa mennä.
Ja niin, ajattelen mä sitäkin, että tuntuuko tämä susta yhtä ihanalta kuin minustakin...
Sitä huutoa ja voihkintaa ei kyllä pysty pidättelemään, jos rakastelu on vaan niin nautinnollista.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan ole. Olen pari kertaa saanut aivan uskomattoman voimakkaan orgasmin (juuri se pidättely voimistaa sitä, kun tietää ettei saisi) väärässä paikassa... kun tietää, että pitäisi olla hiljaa, mutta ei voi olla voihkimatta ja huutamatta nautinnosta. Ei vaan voi.
Mies yleensä sitten auttaa tukahduttamaan ne äänet, jos ei kerta kaikkiaan saa kuulua se orgasmi. Tietysti jos molemmat on yhtä kiihkossa, niin minkä sille voi... ja mies on sanonut, ettei mikään kiihota yhtä paljon kuin se, miten mä nautin.
Orgasmin tullessa en ajattele yhtään mitään, mutta jos en ole ehtinyt mukaan ollenkaan, niin yritän vain nopeuttaa miehen tulemista kaikin tavoin ja ajattelen ihan vain "tule nyt jo!!" ajatuksia. Tekemisen ollessa kesken en fantasioi mitään, mutta ennen aloitusta ja esileikin aikana saatan hyvinkin miettiä jotakin joka saa minut entistä kiihottuneemmaksi. Lapsiperheessä ei seksissä huudeta, mutta huokailen ja voihkin aika pienellä äänellä kyllä.
Mä olen aina hipihiljaa. Ehkä hengähdän syvään h-hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina hipihiljaa. Ehkä hengähdän syvään h-hetkellä.
Miten ilmaiset itseäsi kumppanille? Puristuksella?
Ensimmäinen voihkaisu pääsee sillä hetkellä, kun mies laittaa sen valtavan kankensa sisääni. Tuntuu, et paikat halkeaa, mut sit pikkuhiljaa alkaa tuntumaan tosi ihanalta. Tykkään siitä, kun mies laittaa yhdynnän aikana kolme sormea peppuun ja suulla imee nisiä.
Mää meen melkein tajuttomaks silloin, kun saan huippuorkun. Mies sanookin aina, et mä en ole tässä maailmassa silloin. Ite en muista, jos olen huutanut, mut mies on monesti jälkeenpäin sanonut, et huutoo tuli kuin palosireenistä. Kyllä rakastelu on ihanaa.
Mulka ei kyllä ole mitään ajatusta silloin, jos ihan tosi kiihkossa voihkii, sitä vaan on aallossa. Sitten on tietty niitä yksittäisempiä äännähdyksiä, kun joku juttu teki erityisen hyvää.