Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän Li Andersonin kaltaisen fiksun ja kauniin naisen?

Lay on my Arms
29.04.2016 |

Mistä löydän tällaisen naisen käsivarsilleni makaamaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lin kanssa meillä on yhteistä ikä, opiskelupaikka, työpaikassakin jotain yhteistä, mutta paras kun ei tässä paljasta liikaa. No joo hiuksetkin aika samalaiset. Poliittisesti en kuitenkaan ihan niin vasemmalla ole kuin hän.

Löytääkö teitä enemmän kirjastosta vai baareista/clubeilta?

ap

Olen siis tämän kirjoittaja ja hmmm... kirjasto liittyy olennaisesti myös työpaikkaani, niin sieltä todennäköisemmin ainakin minut löytää.

Pariutuuko Li:n kaltainen nainen vain akateemisten miesten kanssa vai voiko hän arvostaa myös ''itse oppineita'' miehiä?

ap

Vierailija
22/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Li olisi kaunis erilaisella suulla, nykyään sellainen ihan nätti. Kelpaisi kyllä kuitenkin, en ole itsekään mikään Tom Hardy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lay on my Arms kirjoitti:

Tarvit kaksi naista sen fiksin ja kauniin ja Andersonit erikseen, vähän kun haluaisit fiksun ja kauniin Pamelan.

Vierailija
24/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ehkä sukeltaa vasemmistolaisuuteen, lukea Marx ja fanittaa Stalinia.

Vierailija
25/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lin kanssa meillä on yhteistä ikä, opiskelupaikka, työpaikassakin jotain yhteistä, mutta paras kun ei tässä paljasta liikaa. No joo hiuksetkin aika samalaiset. Poliittisesti en kuitenkaan ihan niin vasemmalla ole kuin hän.

ap

Olen siis tämän kirjoittaja ja hmmm... kirjasto liittyy olennaisesti myös työpaikkaani, niin sieltä todennäköisemmin ainakin minut löytää.

Pariutuuko Li:n kaltainen nainen vain akateemisten miesten kanssa vai voiko hän arvostaa myös ''itse oppineita'' miehiä?

ap

Uskon, että tässä asiassa meillä Lin kanssa saattaa olla samankaltainen arvomaailma, että ymmärrämme että ihminen voi olla hyvin fiksu ja sivistynyt, vaikka ei olisikaan käynyt yliopistoa. Tunnen ei-akateemisia ihmisiä, jotka esimerkiksi tuntevat historiaa paljon paremmin kuin minä.  En kyllä itse ole läheskään niin sanavalmis ja hyvä puhuja kuin Li, enkä myöskään ole ruotsinkielinen vaikka ruotsiksi olen opiskellut.

Vierailija
26/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lay on my Arms kirjoitti:

Tarvit kaksi naista sen fiksin ja kauniin ja Andersonit erikseen, vähän kun haluaisit fiksun ja kauniin Pamelan.

Minulle ei ole naisen ulkonäöllä niin väliä, mutta fiksuudella on. Mielestäni Li on kaunis nainen.

ap

Vierailija
27/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo Li on älykäs ja jos kukaan voi pelastaa vassareita kylmän sodan poteroista niin Li.

Vierailija
28/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Li. Munankovettaja numero 1

Uunohan on numero 1

Vierailija
29/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Uskon, että tässä asiassa meillä Lin kanssa saattaa olla samankaltainen arvomaailma, että ymmärrämme että ihminen voi olla hyvin fiksu ja sivistynyt, vaikka ei olisikaan käynyt yliopistoa. Tunnen ei-akateemisia ihmisiä, jotka esimerkiksi tuntevat historiaa paljon paremmin kuin minä.  En kyllä itse ole läheskään niin sanavalmis ja hyvä puhuja kuin Li, enkä myöskään ole ruotsinkielinen vaikka ruotsiksi olen opiskellut.

Mukava tietää.

ap

Vierailija
30/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Vasemmistolaiset itsensä intellektuelleiksi tuntevat arvostavat usein perinteisiä työläisammatteja, kuten käsityöläisiä. Ei siis tarvitse olla akateeminen, kunhan on statukseltaan muuten vasemmistolaiselle sopiva.

Vierailija
31/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oikeastaan tosi kiva, että täällä kehutaan luonnollisennäköisen naisen ulkonäköä. Naisen, joka ei edes värjää hiuksia ja on jo melkein 30-vuotias! Ehkä luonnollisuus ei olekaan niin ikävä asia.

Vierailija
32/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Vasemmistolaiset itsensä intellektuelleiksi tuntevat arvostavat usein perinteisiä työläisammatteja, kuten käsityöläisiä. Ei siis tarvitse olla akateeminen, kunhan on statukseltaan muuten vasemmistolaiselle sopiva.

Kyllä vassarit tykkäävät niin puusepistä kuin sosiologeista. Laaja on skaala kunhan ihminen on fiksu ja avara.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä