Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ero tulossa, mies vaatii maksamaan takautuvasti 'vuokraa'

Eukko
29.04.2016 |

Eli, oon hakenu omaa asuntoa miehen alkoholismin ja peliriippuvuuden vuoksi. Asutaan tällähetkellä miehen omistamassa omakotitalossa, olen muuttanut tähän n. 3vuotta sitten. Silloin ja ennen tätä asumuseropäätöstä, kaikki raha asiat on ollu selkeitä, ollaan oltu niistä sovussa eli ei ole tarvinu riidellä kuka maksaa mitäkin. Peliriippuvuuden myötä mä olen se joka on ostanut ruuat, maksanu sähkö ym laskut ja ostanu lapsen vaatteet ym. Noh, tänään mies ilmoitti että mun pitäis maksaa hänelle takautuvasti tästä kolmesta vuodesta vuokraa kun en oo osallistunu (muka) menoihin. En siis omista tästä talosta neliötäkään eikä tällaisesta ole sovittu kun muutin tänne.

Onko tuo totta mitä mies väittää? Kuulemma kaverinsa on saanu käräjiltä päätöksen vastaavasta...

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatiko alkaa asumaan yhdessä idiootin kanssa.

Vierailija
2/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta. Älä maksa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan joudu maksamaan mitään vuokria jälkikäteen. Puheet tuollaisesta käräjäpäätöksestä on huttua.

Vierailija
4/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole mitään sopimuksia niin ei tarvitse maksaa.

Vierailija
5/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin taipuvainen uskomaan ettei tuollaista vuokraaa voi takautuvasti vaatia. Onhan sulla näyttöä siitä että olet osallistunut menoihin.

Vierailija
6/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paskaahan tuo puhuu, pitäisi todistaa, että vuokrasta olisi jotain sovittuna tuolta ajalta. Nyt on hiljaisesti sovittu, että osallistut noihin kuluihin. Toki tästä eteenpäin niin kauan kuin joudut omillesi joudut varmaan maksamaan, jos se nyt sitä vaatii? En tiedä toki varmaksi.

Vierailija
7/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole sovittu, niin ei tarvitse maksaa.

Vierailija
8/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et joudu maksamaan. Miehesi on jo hyötynyt siitä, että olet maksanut laskut ja juoksevat kulut yhdessä olonne ajalta.

Vierailija
9/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö, höpö! Et tietenkään maksa mitään.

Vierailija
10/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe naurettavaa. Itse olen juristi ja olen sitä mieltä, ettei kenenkään luulisi olevan niin pöhölö, että edes tuollaista kehtaa väittää.. Ole siis huoleti, ei hän tule kuuna päivänä lähtemään viemään asiaa eteenpäin.

Sitä paitsi mikä olisi käypä vuokra siitä, että asuu idiootin kanssa samassa taloudessa :D

Vierailija
11/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mahdollista millään. Älä huoli, ei ole perusteita pyytää vuokraa.

Vierailija
12/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tarvitsee lisää rahaa viinaan, joten hän selittää ihan mitä tahansa. Kuten muutkin alkoholistit.

Vierailija
13/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot, että maksat sitten oikeuden päätöksen jälkeen. Tietenkään tuollaista päätöstä ei tule, vaikka mies sitä hakisi, mutta noin voit sanoa. Ja rauha on maassa.

Vierailija
14/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies taitaa olla vähän sellainen narsisti, peliriippuvuuden ja alkoholismin lisäksi. Enpä ihmettele, jos olisi vielä petturi ja patologinen valehtelija (no, nämä nyt kuuluu narsismiin).

Onnittelut erosta! Eihän lapsi ole hänen?

Vierailija
15/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytpä tunnen itteni ihan ääliöksi ku ees hetkenkään kuvittelin et vois noin olla :D seura tekee kaltaisekseen?? Toivottavasti pian löydän asunnon ja pääsen herrasta ja hänen upeasta läävästään eroon... Kehtaanko kysyä tuolta kaverilta joka muka saanu tuollein perittyä eksältä..? Että mikä oli oikeasti homman nimi..?

Vierailija
16/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot vaan, että sitten sen varmaan pitää hommata käräjiltä sellainen päätös. (Ei tule saamaan...)

Vierailija
17/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu lapsi on kyllä hänen, mutta kasvatusvastuuta ei mies samalla tavalla saa (ettei kasva niin kieroon kuitenkaan) enään ja vauva vasta 7kk.....

Vierailija
18/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on keksinyt tuon vuokrajutun omasta päästään, ehkä kaverikin on mukana juonessa. Eli jos tältä kaverilta jotain kyselet, niin varaudu siihen, että hänkin valehtelee.

Vierailija
19/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

eukko kirjoitti:

No nytpä tunnen itteni ihan ääliöksi ku ees hetkenkään kuvittelin et vois noin olla :D seura tekee kaltaisekseen?? Toivottavasti pian löydän asunnon ja pääsen herrasta ja hänen upeasta läävästään eroon... Kehtaanko kysyä tuolta kaverilta joka muka saanu tuollein perittyä eksältä..? Että mikä oli oikeasti homman nimi..?

Voitte nyt sopia, että maksat toukokuun alusta vuokraa x euroa vko ja lähdet viimeistään y. Ja tällä väliajalla ostatte molemmat jo omat juttunne kuten erossa ollessa. Tai sitten jatkatte vanhaa systeemiä muuttoon asti, muuton olisi hyvä olla melko pian. Onko sinulla mitään väliaikaista paikkaa?

Vierailija
20/30 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tunnen tuota kaveria ettei valehtelis kuitenkaan. Ei ne oo miehen kans ees enään tekemisissä juurikaan.. :) ite oon tän kaverin avokin kanssa hyvissä väleissä kun heillä samaikäinen vauva.