Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi hemmetti, söin vahingossa kolme isoa omenamunkkipossua

Vierailija
29.04.2016 |

Piti syödä vain yksi...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuneet yhteen etkä huomannut? :D

Vierailija
2/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkiparat :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkasit kerralla ja huomasit, että kaikki hävisivät? 

Vierailija
4/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa? Lol 😂

Vierailija
5/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle kävi kans tolleen.. söin vahingossa koko karkkipussin vaikka piti vaan yks ottaa...

Vierailija
6/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuo muuten saattoi olla syynä, en mä muuten olisi! Haastan katalan leipurin oikeuteen! Tai kauppiaan!

Mulla ilmenee joku impulssikontrollihäiriö, kun olen herkkujen äärellä. Ja lenkille...

ap

Vierailija
7/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa? Lol 😂

No vahingossa vahingossa! Tartuin yhteen, luin samalla ja hetken päästä tajusin pussin olevan tyhjä. Miten siihen tultiin, en osaa sen tarkemmin sanoa.

Vierailija
8/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin käy aina noin 😑 Nyt elopainoa on hieman yli 170kg, mutta eihän vahingoilla mitään voi!

Vierailija
9/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ihme kyllä normaalipainoinen/hoikka aina vaan, vaikkei tämä ole eka kerta. Kyllä mä sitten kulutankin. ap

Vierailija
10/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa? Lol 😂

No vahingossa vahingossa! Tartuin yhteen, luin samalla ja hetken päästä tajusin pussin olevan tyhjä. Miten siihen tultiin, en osaa sen tarkemmin sanoa.

Joku kävi varastamassa ne kaksi muuta sillä välin kun söit ekaa, soita heti poliisille!

Vierailija
11/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä on ongelmana? Söit kolme munkkipossua, sinulla ei ole paino-ongelmia, munkkipossut ilmeisesti maistuvat hyvältä, koska söit ne hyvällä tahdilla.

Missä on se juttu, josta omatunnon pitäisi kolkuttaa?

Vierailija
12/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avasit kaapin ja avonaiseen suuhusi putosi kolme munkkipossua? Nielit, koska se oli automaattinen refleksi?

Mullekin käy aina noin! Olen lihonnut tämän vuoden aikana jo 25 kiloa, mutta ei näille vahingoille voi mitään :(

Vierailija
13/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa? Lol 😂

Näiltä nykyajan naisilta löytyy selitys kaikkeen :-) En ymmärrä miksi lihon... söin vahingossa kolme hillomunkkia.

Vierailija
14/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa? Lol 😂

Näiltä nykyajan naisilta löytyy selitys kaikkeen :-) En ymmärrä miksi lihon... söin vahingossa kolme hillomunkkia.

Osaatsä lukea, häh. Mä sanoin olevani normaalipainoinen, joten meneekö jo perille.

Vierailija
15/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa? Lol 😂

Osaatsä lukea, häh. Mä sanoin olevani normaalipainoinen, joten meneekö jo perille.

Osaan lukea. Viestisi oli "Piti syödä vain yksi..." ja otsikko oli "Voi hemmetti, söin vahingossa kolme isoa omenamunkkipossua". Kumpi näistä kertoo sinun olevan normaalipainoinen?

16/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuosta kuolemanrangaistusta pahempaa varmaan koidu

Vierailija
17/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoreena ne ovat parhaimmillaan.

Jos sinua yhtään helpottaa, niin minä söin Kartanon perunalastupussin 180 g autossa ajaessani kotiin 😔

Vappunapostelut on nautittu ja olihan nuo turhan suolaisia 😉

Vierailija
18/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahingossa? Lol 😂

Oli siis makeaa luettavaa 😃

Vierailija
19/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuo muuten saattoi olla syynä, en mä muuten olisi! Haastan katalan leipurin oikeuteen! Tai kauppiaan!

Mulla ilmenee joku impulssikontrollihäiriö, kun olen herkkujen äärellä. Ja lenkille...

ap

Saat lenkkeillä aika kauan, sillä yhdessä munkkipossussa/possumunkissa on vähintään 400 kcal, todennäköisesti lähemmäs 500 kcal. Eli 1200-1500 kcal yhteensä, jos lenkkeilysi tarkoittaa sellaista kohtalaista kävelyä, joudut kävelemään 4-6 tuntia yhtäjaksoisesti että kuluttaisit noista munkeista saamasi energian. Mieti, muuta ruokaahan sinä et tuona päivänä edes tarvitse :), vettä tietysti, mutta tuolla energiamäärällä kyllä pysyy elossa.

Vierailija
20/23 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avasit kaapin ja avonaiseen suuhusi putosi kolme munkkipossua? Nielit, koska se oli automaattinen refleksi?

Mullekin käy aina noin! Olen lihonnut tämän vuoden aikana jo 25 kiloa, mutta ei näille vahingoille voi mitään :(

Miten voi lihoa tuollaista vauhtia ja noin paljon? Käsittämätöntä touhua, en voi ymmärtää. Ihminen kyllä pystyy hallitsemaan syömistään, jos vain oikeasti haluaa. Ja sen ihan oikeasti tuntee kun maha on täynnä, kyllä, ihan oikeasti sen huomaa ja tuntee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä