Palautuuko bridezilla häiden jälkeen ennalleen?
Entä ystävyys bridezillan kanssa?
Jokseenkin kamala tapaus, en tiedä jaksanko vielä kolme kuukautta menettämättä hermojani tai sanomatta suoraan mitä ajattelen.
Kommentit (13)
Groomin kannattaisi tehdä bridezillasta omat johtopäätöksensä ja juosta.
Tuo on yksi itsekkyyden muoto. Luuletko että se muuttuu sitten kun ovat kyseessä hänen lapsensa, hänen asunnonrakennusprojektinsa, hänen se ja tämä...?
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei osaa ennen häitään käyttäytyä, tuskin osaa sen jälkeenkään. Haistata moiselle homolle pitkät vitut ja katkaise välit.
Horolle siis, autocorrect rulaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku ei osaa ennen häitään käyttäytyä, tuskin osaa sen jälkeenkään. Haistata moiselle homolle pitkät vitut ja katkaise välit.
Horolle siis, autocorrect rulaa :)
Homo kuulostaa paremmalta :)
Pitää olla kärsivällinen. Sitten kun on omat häät kyseessä ymmärrät kyllä. Kyseessä in kuitenkin naisen elämän tärkein päivä.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kärsivällinen. Sitten kun on omat häät kyseessä ymmärrät kyllä. Kyseessä in kuitenkin naisen elämän tärkein päivä.
Olen jo naimisissa, enkä ollut samanlainen hirviö.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vittu mitä paskaa, sekö oikeuttaisi käyttäytymään miten tahansa? Ja miten son elämän tärkein päivä? Kyllä t
Yltyy olla melkoisin väritön elämä jos häät on parasta mitä kuvitella saattaa, tsiisus!
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla kärsivällinen. Sitten kun on omat häät kyseessä ymmärrät kyllä. Kyseessä on kuitenkin naisen elämän tärkein päivä.
Entä sulhasen? Olenkin monissä häissä miettinyt, mikä sulhasen rooli puuhassa on. Parhaiten sen näkee kirkossa, kun vihkimisen jälkeen pari marssii käsikynkkää pois alttarilta. Tuore vaimo kulkee nokka pystyssä kykenemättä peittämään voitonriemuaan. Tuore aviomies kulkee vierellä joko katse matossa tai sitten katse nauliintuneena kirkon oviin, ulos, pois tilanteesta.
Kerro ap esimerkkejä. Mulla on tylsää, vois kuluttaa aikaa ihan vaan kuulemalla tarinaa suomalaisesta häähullusta :)
Vierailija kirjoitti:
Kerro ap esimerkkejä. Mulla on tylsää, vois kuluttaa aikaa ihan vaan kuulemalla tarinaa suomalaisesta häähullusta :)
Esimerkiksi vaatinut kaasoa tai bestmania tai jotakuta muuta lähipiiriin kuuluvaa hankkimaan piilarit, koska silmälasit näyttää rumilta kuvissa. Tai jotain muuta silmälasit->piilarit vastaavaa. En uskalla kertoa tarkemmin, ettei kukaan tunnista.
ap
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten tämä toimii miesten kohdalla täysin eri tavalla. Hääpäivän pitää olla miehellekin se tärkein päivä, mutta mitään mielipiteitä hänellä ei saa sen vietosta olla.
Itsellä kävi niin, että mielipiteeni koristeluista ja tarjoilusta vielä siedettiin, mutta riita syntyi siitä kun halusin laittautua rauhassa enkä järjestellä hääpaikka viime hetkeen asti. Morsianhan oli tietysti koko päivän kosmetologilla, kampaajalla ja pukeutumassa kaasonsa kanssa. Ja mitä kavereiden kanssa olen jutellut, niin en todellakaan ole ainoa, jolle näin on käynyt. Olen jopa päässyt helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miten tämä toimii miesten kohdalla täysin eri tavalla. Hääpäivän pitää olla miehellekin se tärkein päivä, mutta mitään mielipiteitä hänellä ei saa sen vietosta olla.
Itsellä kävi niin, että mielipiteeni koristeluista ja tarjoilusta vielä siedettiin, mutta riita syntyi siitä kun halusin laittautua rauhassa enkä järjestellä hääpaikka viime hetkeen asti. Morsianhan oli tietysti koko päivän kosmetologilla, kampaajalla ja pukeutumassa kaasonsa kanssa. Ja mitä kavereiden kanssa olen jutellut, niin en todellakaan ole ainoa, jolle näin on käynyt. Olen jopa päässyt helpolla.
En oikein ymmärrä, miksi se olisi kummallekaan elämän tärkein päivä. Elämässä kun on paljon isompiakin asioita ja tapahtumia kuin oman prinsessapäivän juhliminen.
Joka tapauksessa huonoa käytöstä en sietäisi edes morsiamelta.