Nainen, miksi et kerro miehelle totuutta seksikumppanien määrästä?
Eikö parisuhde perustu totuuteen ja sitä kautta luottamukseen. Asiat kerrotaan ja ei valehdella toiselle.
Häpeätkö suurta lukuasi? Vai miksi et voi rehellisesti sanoa?
Minun mielestä seksikumppanien määrä on olennainen asia, joka pitää kertoa. Siitä voi vetää monta eri johtopäätöstä ihmisestä. Siitä pystyy myös monesti päättelemään, kannattaako parisuhdetta jatkaa.
Myös nainen pääsee helposti eroon miehestä, joka ei kestä sitä faktaa, että naista on nussinut moni eri mies.
Naisenkin on hyvä kysyä mieheltä kumppaneista ja seksuaalisuudesta.. Ettei tule yllärinä, että mies haluaa katsoa vierestä, kun musta mies panee sinua... (cuckold)
Kommentit (25)
Minulla on mieheni lisäksi ollut 1 seksikumppani. En häpeä asiaa, se ei vain yksinkertaisesti kuulu hänelle.
Miksi kertoisi totuuden, jos mies siitä kilahtaa? Jos naisen edun mukaista on olla kertomatta jotakin niin miksi nainen kertoisi sen? Rehellisyydessäkin on aste-eroja ja omasta mielestään äärirehelliset totuudentorvet yleensä ovat vailla ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mieheni lisäksi ollut 1 seksikumppani. En häpeä asiaa, se ei vain yksinkertaisesti kuulu hänelle.
Läheisyyteen kuuluu asioiden jakaminen ja vilpittömyys.
Asia on sinulle tärkeä => sinä kysyt. Ja kyllä, jos kysytään ja jos vastaa, niin mielestäni pitää kertoa totuus. En missään tapauksessa kannusta ketään valehtelemaan.
Minulle (ja useimmille muille) asia ei ole tärkeä => emme kysy.
Problem solved.
Ei kuulu sulle tai muillekaan.
Kun se lukumäärä nyt ei varsinaisesti kerro mitään muuta kuin että olen elänyt sinkkuna. Ja pelännyt vakiintumista mutta tykännyt toisen ihmisen läheisyydestä.
No se tietty onkin pelottavaa. Että en ole halunnut vakiintua! Aivan. Olen jopa käytännönläheisenä ihmisenä myös suostunut seksiin, jotta sain nukkua jossain kun 'kaverit' jätti baariin itsekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läheisyyteen kuuluu asioiden jakaminen ja vilpittömyys.
Ja toisen kunnioitukseen kuuluu ettei utele joka hemmetin asiaa joka ei oikeasti sulle kuulu. Seksuaalisuuden saralla on tärkeämpää selvittää ovatko mieltymykset erotiikan ja seksin suhtaan yhtäläiset, ei se kumppanien määrästä riipu.
.m44
Minä en halua olla kenenkään kanssa jolle tällaiset asiat ovat vaikeita. Siksi edellytän että potentiaalinen kumppanini kertoisi minulle rehellisesti. Rehellisyys ja integriteetti; kertoo kaiken ihmisen luonteesta.
Mies, miksi et kerro miehelle totuutta seksikumppanien määrästä?
Eikö parisuhde perustu totuuteen ja sitä kautta luottamukseen. Asiat kerrotaan ja ei valehdella toiselle.
Häpeätkö suurta lukuasi? Vai miksi et voi rehellisesti sanoa?
Minun mielestä seksikumppanien määrä on olennainen asia, joka pitää kertoa. Siitä voi vetää monta eri johtopäätöstä ihmisestä. Siitä pystyy myös monesti päättelemään, kannattaako parisuhdetta jatkaa.
Myös mies pääsee helposti eroon naisesta, joka ei kestä sitä faktaa, että miestä on nussinut moni eri nainen.
Miehenkin on hyvä kysyä naiselta kumppaneista ja seksuaalisuudesta.. Ettei tule yllärinä, että nainen haluaa katsoa vierestä, kun musta mies panee sinua perseeseen.
En kerro miehelleni enkä kenellekään, koska kaikki varmaan järkyttyisivät määrästä. Olen kilttiä naapurintyttötyyppiä päälle päin. Jos on ollut vuosia sinkkuna ja on ollut kaikenlaisia tapailu/seurustelunyritysviritelmiä 3-5 miehen kanssa per vuosi, niin kertyyhän niitä kumppaneita vuosien saatossa.
Ei minua ainakaan kiinnosta tietää monenko miehen kanssa kumppanini on ollut. Mitä minä sillä tiedolla tekisin, saman vastauksen saa jos sitä tullaan utelemaan minulta. En kerro.
Ottakaapa vastuuta elämästänne ja valinnoistanne. Aika lutkamaista näköjään joillain.
Se kertoo minulle sen kuinka huolimaton nainen on ollut lonkkien välista ja osittain myös hänen moraalistaan.
Minä kiinnostaa enemmän se, onko mies aiemmissa parisuhteissaan ollut rehellinen ja luotettava. Sitä voisin kysyä. Minua ei niinkään kiinnosta se, miten mies on käyttäytynyt sinkkuna ollessaan, enkä kysyisi seksikumppanien lukumäärästä. Samoista syistä ihmettelisin, jos mies kysyisi ennemmin omaa "lukuani" kuin käyttäytymisestäni parisuhteessani. Tai ehkä ajattelisin, että hän nimenomaan on kiinnostunut vain seksistä kanssani, eikä parisuhteesta.
En minäkään kerro maksullisista naisista, kun naiset ottaa niistä, niin hirveästi pulttia.
Kyllä olen kertonut. Minulla oli 23 miestä ennen kuin tapasin mieheni, joka oli neitsyt :D ei haitannut pätkääkään.
Kyllä minä olen kertonut seksikumppanien määrän nykyiselleni - tai koitin kertoa, mies sanoi ettei hän halua kuulla mistään, mikä liittyy millään tapaa entisiin panoihini.
Minuakin pidetään kilttinä naapurinpoikana mutta oikeasti olen pannut kymmeniä huoria Thaimaassa. En koe että minun pitäisi kertoa tästä tapailemilleni naisille.
M31
Kyllä se jotain kertoo jos olet vaikkapa 20v ja sulla on ollut 20 kumppania, verrattuna että olisit 40v ja 20 kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo minulle sen kuinka huolimaton nainen on ollut lonkkien välista ja osittain myös hänen moraalistaan.
Vai kertoo moraalista? Oletko varma? Jos moraali on löysänpuoleinen tuskin tuottaa moraalisia ongelmia myöskään valehdella, että yksi vain on ollut eikä sitäkään olis oikeastaan halunnut :D
Miksi sitä pitää kysellä? Hittoako se nyt mulle varsinkaan nyt 40nä kuuluu montako seksikumppania jollain uudella ystävättärelläni on ollut. Etenkin yh:n kohdalla voin päätellä itsekin että enemmän kuin nolla.
.m44