Nainen, miksi et kerro miehelle totuutta seksikumppanien määrästä?
Eikö parisuhde perustu totuuteen ja sitä kautta luottamukseen. Asiat kerrotaan ja ei valehdella toiselle.
Häpeätkö suurta lukuasi? Vai miksi et voi rehellisesti sanoa?
Minun mielestä seksikumppanien määrä on olennainen asia, joka pitää kertoa. Siitä voi vetää monta eri johtopäätöstä ihmisestä. Siitä pystyy myös monesti päättelemään, kannattaako parisuhdetta jatkaa.
Myös nainen pääsee helposti eroon miehestä, joka ei kestä sitä faktaa, että naista on nussinut moni eri mies.
Naisenkin on hyvä kysyä mieheltä kumppaneista ja seksuaalisuudesta.. Ettei tule yllärinä, että mies haluaa katsoa vierestä, kun musta mies panee sinua... (cuckold)
Kommentit (25)
Olen kertonut, ja mieheni piti asiaa jopa hiukan erikoisena. Minulla 2 seksikumppania ennen miestä,mies on sitten hiukan eri puusta veistetty. En tuomitse miestä, eikä hän minua. Mulla on ollut omat syyni olla harrastamatta irtosuhteita.
Oma periaatteni on ollut, että en tee mitään mitä en kehtaisi kertoa. Jos mies kysyy niin voin kertoa, että olen ollut kuuden miehen kanssa ja yhden naisen. Voin vielä tarkemminkin kertoa, jos pitää. Tottakai pitää pystyä rehellisesti kertomaan mitä on tehnyt. Kaikki me olemme tehnyt asioita, joita ei pitäisi, mutta pääasia että mikään järkyttävää ei ole mistä ei voisi kertoa. Ja ikää minulla tällä hetkellä lähes 30. Ja kyllä on paljon rehellisiäkin naisia, älä sinäkään yleistä, että kaikki naiset valehtelee.
Koska en pidä kirjaa, enkä jaksa muistella huonoja panojani. Arvioni on että kumppaneita on ollut noin 30.
Olen kuullut että jotkut pistävät naisten ilmoittamalle luvulle jonkun kertoimen. Ja miesten ilmoittama luku jotenkin jaetaan jollain luvulla. On siis ihan turha olla rehellinen jos toinen ei sitten uskokaan sitä mitä sanot.
Myönnän ihan pokkana että seksikumppaneiden määrä (ja laatu) kertoo ihmisestä jotain oleellista. Ymmärrettävää, että asia on kiinnostava tai tärkeä monille.
Itselläni ole ei ollut nykystandardien mukaan edes kovin montaa kumppania, mutta monta niistä koen häpeälliseksi. Minut on painostettu seksiin tai olen omaa heikkouttani ja hellyydenjanoani kapsahtanut jonkun vieraan, melkein vieraan tai täysin laaduttoman miehen kaulaan. Salaan nämä ihan kiakilta, siis monelta muultakin ihmiseltä mieheni lisäksi.
Miksi? Häpeän. Jos voisin tehdä asiat uudestaan, tekisin toisin. Haluan myöskin säilyttää parisuhteeni juuri tällaisena kuin se on ja olen kuta kuinkin valmis tekemään melkein mitä tahansa sen eteen. Toivon ettei mieheni saa koskaan tietää todellista lukuani saati tarkempia tietoja. Toistaiseksi ei ole ollut pelkoa siitä.
Sitä ei kiinnosta.