Onko lesbo yrittänyt iskeä sua??
Takana pari epämiellyttävää iskukokemusta. Viimeisessä laitettiin käsikin pikkareihin :(
Miltä tuntui kun toinen nainen yrittää iskeä? Ymmärsikö vähällä vai pitikö vääntää rautalangasta?
Kommentit (25)
Kaikissa ihmisryhmissä on ällöttäviä limanuljaskoja. Mua on yrittäneet iskeä naiset, miehet ja onpa ollut joku androgyynikin. Osa on asiallisia, mukavia, varteenotettavia, mutta osa porukasta on aina näitä mätiä omenia.
Jep jep. Täällä yksi 26v nainen joka ei mene enää yksin naisten vessaan.
Ei käden housuun tunkeminen ole mitään iskemistä vaan ahdistelua, sama onko tekijänä nainen vai mies! Nuorempana tuli aina milloin ketkäkin iskemään, en ole mikään Brigitte Bardot en tiedä miksi, mutta asiallisesti mua on naisetkin lähestyneet (ja pyydettäessä loitonneet).
Vierailija kirjoitti:
Jep jep. Täällä yksi 26v nainen joka ei mene enää yksin naisten vessaan.
Miksiköhän tälle on tullut alapeukkua? Mammat syyllistävät seksuaalisen ahdistelun uhria?
Muutama bi on yrittänyt iskeä. Yksi ei tajunnut millään ja alkoi lässyttään mun poikaystävälle, et haluun sitä kun katon sitä silmiin ku se puhuu mulle. -.-
Yleensä kyl tajuavat kerrasta.
Mulle tuli kerran semmonen todella lihava nainen(melkein yhtä levee kun pitkä, mutta tosi kaunis kasvoinen) jyväskylän friikkilässä sanomaan että nyt jos lähet miun mukkaan niin mie puren ja nuolen ja imen sinuu niin että laukeet alle minuutin! Kauhia lääppiminen ja puristelu kanssa.Pelotti, tunnustan. Kauheen hyökkäävä tyyli oli, ei oo kun pari miestä ollu yhtä agressiivisia.
On. Kerran sellainen n. 40-vuotias nainen liimautui seuraan ja tuli koko ajan lähemmäs, silitteli housujani ja kehui ulkonäköäni. Olen ehkä liiankin kohtelias ja en osannut sanoa tarpeeksi painokkaasti ei, oli sitten lähdettävä jollain tekosyyllä kesken kaiken ravintolasta pois.
Ei ole. Tosin ei mua ole yrittänyt iskeä homo tai heterokaan.
Ei ole, koska en ole nainen. Mutta homot on, ja vielä aika innokkaasti!
Voi kun naiset tykkäisivät minusta edes puoliksi niin paljon kuin minua yli 20 vuotta vanhemmat homot karvaiset kaljupää-äijät.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa ihmisryhmissä on ällöttäviä limanuljaskoja. Mua on yrittäneet iskeä naiset, miehet ja onpa ollut joku androgyynikin. Osa on asiallisia, mukavia, varteenotettavia, mutta osa porukasta on aina näitä mätiä omenia.
Olipa suvakkimielipide. Ihanaa..kaikki on kivoja, paitsi ne, jotka eivät ole kivoja. Miksi yleensä tiedettä tai tutkimusta tehdään, kun kaikki on näin helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa suvakkimielipide. Ihanaa..kaikki on kivoja, paitsi ne, jotka eivät ole kivoja. Miksi yleensä tiedettä tai tutkimusta tehdään, kun kaikki on näin helppoa.
Meinaatko että jos jossain ryhmässä 5 % on ei-kivoja, voimme luokitella tieteellisesti kaikki kivoiksi, jos taas jossakin 15% tutkimus todistaa että kaikki on paskoja? Olipa analyyttinen mielipide.
On, monta kertaa. Mitään erityisen tunkeilevia kokemuksia ei ollut. Ekalla kerralla tajusin vasta jälkikäteen, että nainen oli yrittänyt iskeä mua. Olin nuori ja maalta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopistoista voisivat sulkea useammankin tiedekunnan ja katsoa vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin täältä AV-palstalta.
No ei :( Enkä itsekään uskalla iskeä ketään. Miehet kyllä ovat yrittäneet useammankin kerran. (Olen lesbo)
On. Olin ystäväni kanssa ravintolassa ja nainen tuli iskemään ja silitteli minua. Olin aika hämmentynyt.
On yrittänyt, ja on onnistunutkin. Mutta ihan sanallisesti ovat ehdottaneet, ei mitään käsiksi käymistä tms. Kähmintää ovat harrastaneet vain miehet. Ja jos en ole kiinnostunut, ovat yleensä heti uskoneet, kun olen kohteliaasti kieltäytynyt. Yksi tosin baarista poistuttaessa seurasi kadulla vähän matkaa ja jupisi jotain herjoja, kääntyi sitten kyllä toisaalle.
Olin ehkä 15v kun kirjastossa vähän minua vanhempi tyttö (tiesin näöltä, oltiin samassa koulussa) seurasi minua. Tai siis yhtäkkiä tajusin, että se oli aina samassa hyllyvälissä. Olin ottamassa kirjaa ylähyllystä ja se tuli ihan viereen ja mukamas vahingossa otti kädestäni kiinni ja katsoi suoraan silmiini:( Sanoi kyllä anteeksi mutta ei se mikään vahinko ollut. Lähdin menemään ja vähän kyllä oli kiusallista nähdä sitä myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Takana pari epämiellyttävää iskukokemusta. Viimeisessä laitettiin käsikin pikkareihin :(
Miltä tuntui kun toinen nainen yrittää iskeä? Ymmärsikö vähällä vai pitikö vääntää rautalangasta?
Ihan mukava kokemus teininä, ei jäänyt yritykseksi edes. Olen kyllä nyt äiti ja täysin hetero.
Kyllä, mutta arvasin sen olevan vain munan perässä enkä antanut.