Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lesbo yrittänyt iskeä sua??

Vierailija
29.04.2016 |

Takana pari epämiellyttävää iskukokemusta. Viimeisessä laitettiin käsikin pikkareihin :(

Miltä tuntui kun toinen nainen yrittää iskeä? Ymmärsikö vähällä vai pitikö vääntää rautalangasta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On yrittänyt iskeä. Tämä tapahtui ihan keskellä päivää julkisella paikalla. Itse asiassa jouduin kerran te-toimistossa asioimaan tämän itseäni isokokoisemman ja vanhemman selvän rekkalesbon kanssa. Oli ilmeisesti joku sijainen tai vastaava kun onneksi en toista kertaa joutunut tämän kanssa asioimaan. En uskaltanut sanoa juuri mitään ja olin helpottunut kun pääsin tilanteesta pois. Ei tässä mitään ahdistelua tai vastaavaa tapahtunut, mutta selvästi kävi ilmi, että iskeä yritti. En ymmärrä, mistä päätteli, että voisin olla kiinnostunut. Olen kyllä aika sukupuolettoman näköinen ja kai minussa jotain lesbomaista on, mutta en todellakaan ole lesbo. Itse asiassa en ole varma, olenko hetero vai aseksuaali, mutta naisia en ainakaan halua. Ainakin tuo kokemus avasi lopullisesti silmäni tämän asian suhteen.

Vierailija
22/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nuorena (nuorempana) hyvin kaunis tumma nainen alkoi juttelemaan baaritiskillä. Puheet liikkuivat siihen suuntaan, että ymmärsin yskän. Pakko sanoa, että olin jopa imarreltu (vaikka 100% hetero), koska nainen oli sellainen kuin itse olisin halunnut olla; tumma, hoikka, kaunis.Miehet hakivat häntä kilvan tanssimaan, mutta hän ei lähtenyt.  Itse olin blondi ja rehevämuotoinen, en kuitenkaan läski. Tai jonkun mielestä ehkä ;). Jouduin kuitenkin torjumaan hänet,  vaikka joku kokeilunhalu minulla vielä silloin oli. Eikä se nyt kyllä kaduta, vanhoilla päivilläkään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran yksi lesbo suuteli baarissa, sitten sen jälkeen se suuteli tyttöystäväänsä.

Sinkkumies

Vierailija
24/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin saunassa itseäni hieman vanhempi nainen kehui ulkonäköäni ja sanoi suoraan haluavansa. Sormettikin siinä nähteni. Tykkäsin kyllä.

Vierailija
25/25 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä. Mutta karistan, siinä kuin epätoivotut miehetkin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä