Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä koko vklp menoja kavereiden kanssa

Vierailija
29.04.2016 |

Ja itse taas kerran kotona lapsen kanssa. Ei edes kerkeä meidän kanssa leffaan lähteä tänään. Haluan pois täältä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ottaa eron miehestä jota ei kiinnosta vaimo, lapset ja perhe-elämä niin sitten tietää mitä saa! Ei tarvitse enää odottaa että mies olisi kotona ja hoitaisi oman osansa, ei tarvitse olla mustis ja miettiä missä se ukko nyt luuraa, ei tarvitse pettyä ym. Ja jos hyvä säkä käy niin mies on edes joskus viikonloppu-isä ja äitikin pääsee vapaalle.

Vierailija
22/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on täysin samalla lailla. Mies omissa menoissa ja mie lapsen kanssa. Eilen sanoin lähteväni avioliitosta, jos tilanne ei muutu!! Eli muutan lapsen kanssa omaan asuntoon lähiaikoina... tiedän ettei mies ole valmis tinkimään omista menoista.. joten ei ole vaihtoehtoja

Mitä tämä auttaa? et saa kuitenkaan enempää vapaata kun joudut olemaan vaan lasten kanssa.

Se auttaa sen, että halutessaan tapaamisoikeuden lapsiin mies viettää perhe-elämää itsekseen kahtena viikonloppuna ja kuutena arkipäivänä kuukaudessa. Silloin on äidillä omaa aikaa.

Ei sitä miestä eron jälkeenkään kakarat sen enempää kiinnosta eli äiti joutuu jäämään totaali yh.ksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on täysin samalla lailla. Mies omissa menoissa ja mie lapsen kanssa. Eilen sanoin lähteväni avioliitosta, jos tilanne ei muutu!! Eli muutan lapsen kanssa omaan asuntoon lähiaikoina... tiedän ettei mies ole valmis tinkimään omista menoista.. joten ei ole vaihtoehtoja

Mitä tämä auttaa? et saa kuitenkaan enempää vapaata kun joudut olemaan vaan lasten kanssa.

Se auttaa sen, että halutessaan tapaamisoikeuden lapsiin mies viettää perhe-elämää itsekseen kahtena viikonloppuna ja kuutena arkipäivänä kuukaudessa. Silloin on äidillä omaa aikaa.

Ei sitä miestä eron jälkeenkään kakarat sen enempää kiinnosta eli äiti joutuu jäämään totaali yh.ksi.

On sitten edes arkisin yksi suu vähemmän ruokittavia, eikä tarvitse toimia aikuiselle ihmiselle majatalonpitäjänä.

Vierailija
24/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mammat puskee lapsia sarjatulella maailmaan tällaisten miesten kanssa ja sitten ihmettelevät perään, että mies on edelleen samalainen?

Vierailija
25/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, mä oon ansainnut sen viikonloppuvapaani kavereiden kanssa. Rehkin kaikki arkipäivät töissä. Seuraavana viikonloppuna oon sitte kotona, okei?

Selvä.

Pistän sitten sinne itselleni viikonoppureissun Prahaan.

No laita ihmeessä jos haluat! Kyllä jokaisella (myös perheellisellä!) on oikeus joskus viettää viikonloppu pelkästään omissa menoissaan tai vaikka käydä viikonloppureissulla ystävän kanssa siellä Prahassa. Yksilöitä ne perheellisetkin on, ei aina tarvitse tehdä kaikkea yhdessä.

Vierailija
26/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se on kun lapset tekee lapsia.

Lapset, lopettakaa lapsien teko!!

Kiitos ja hyvää päivän jatkoa.

Vierailija
27/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on nyt vkl menoja ---> erotaan miehestä.

OK. En ihmettele miksi on niin paljon eroja.

Tai kääntäen, miehellä on aina viikonloppumenoja. Tästä voi vetää johtopäätösen, että perhe-elämä ei miestä kiinnosta, joten hänet voi siitä vastenmielisestä velvoitteesta vapauttaa. Silloin loppuperheen ei tarvitse (turhaan) toivoa ja odottaa yhteistä aikaa, vaan voi ihan vapaasti tehdä omat suunnitelmansa ja aikataulunsa. Win-win.

Ei mitään kääntäen, aloituksessa ei sanottu että AINA.

Teille akoille miehen omat menot edes kohtuullisissa määrin on "aina", mies ei "koskaan huomioi minua" jos mies tosiaan on kavereiden kanssa joskus.

Vierailija
28/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli niin omaa elämää, aikanaan. Molemmilla oli menoja, kavereita, aktiivsta elämää. Ura mua naista kiinnosti enemmän kuin miestä, mutta kävi sitten koulunsa ja pääsi hyviin hommiin, kun todella huomasi, että duunaripuolella ei pärjää.

Sen kaverit notkui meillä kaikki vkonloput, tavallaan en välittänyt, mutta aloin kypsymään tilanteeseen. Siihen kohtaa yllättäen iski miehen vauvakuume, lapsi olisi saatava ja just heti. Mä sanoin, että ai tähän tilanteeseen, missä sua kiinnostaa joka meno muualla ja elämä on kapakkaa ja kaljaa. Juu ei kun se muuttuu heti, kun lapsi tulee. Mä sanoin, että ei nyt tehdään kyllä toisin päin, heti kun tää muuttuu, lapsi tulee.

Tarviiko kertoa, että lasta ei tullut? Ollaan yhdessä edelleen, eikä tämä mua harmita, olen katsellut lapsiperhe-elämää sen verran, että ura, ja suoraan sanottuna rikas helppo elämä on mulle ihan ok, mutta mies kehtaa säälipisteitä kerätä ja vonkua siitä, että vaimo ei sitten lastenlaittoon alkanut. Joo en. Muuten aivan mieletön mies, meillä on tosi kivaa ja oikeastaan aika ihanaa keskenämme, mutta en vaan uskonut, ennen kuin olisin nähnyt, menon muuttuvan.

Vierailija
29/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet ovat ymmärtäneet perheellisyyden vasta menetettyään sen ja jouduttuaan hoitamaan ne lapset yksin omana viikonloppunaan. Surullista.

Vierailija
30/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat muuttaa pois, koska miehelläsi on menoja, eikä kerkeä leffaan,just.  YH:na sinulle jääkin paljon enemmän omaa aikaa.

Vierailija
31/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat pärjänneet lasten kanssa vuosituhansia, vaan herran vuonna 2016 ei pärjätä edes viikonloppua. Miehen vika tietysti, kuten aina.

Vierailija
32/32 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme