Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko korkkaatte tänään vapun käynnistyneeksi? Maltatteko odottaa edes iltaan saakka?

Vierailija
29.04.2016 |

Niin?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu - luusereille taas tekosyy vetää pää täyteen.

Minä juhlin kaikkia juhlia aina vaan kun voin. Miksi pitää olla tylsä ilonpilaaja, joka ei koskaan juhli mitään jne.

Harva kai vetää päätä täyteen, vaan meillä ainakin juodaan ruuan kanssa viiniä. Aattona käydään juomassa lasit kuoharia lakituksessa.

Jurota sinä vaan kotona yksinäsi

Vierailija
22/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alkoholi ei kuulu meidän lapsiperheen elämään. Ehkä mies juo saunakalhan, minä lasin kuoharia brunssilla.

No kuuluuhan se sitten teidän elämään. Miksi aina oletetaan, että jos juo alkoholia,, sitä pitää juoda kerralla ämpärillinen? Mä juon ehkä illalla lasin viiniä jos tuntuu sitä, huomenna ei mitään erityistä kun lähdetään reissuun sunnuntaina.

Tottakai av-mamma juo aina vain lasin viiniä ja sitten ilmeisesti jätetään loput siitä pullosta hapettumaan, koska mamman mukaan se lasillinen juodaan vain max. kerran viikossa. Miksi ostaa koko pullo viiniä jos siitä juodaan vaan se yksi lasillinen? Miksi et käy ravintolassa juomassa sitä viinilasillista?

Ei tulisi niin paljon rahan tuhlausta, kun vähän väliä pitää kaataa lähes täysi pullollinen viiniä viemäriin, koska se on pilalle hapettunut ja sitten äkkiä ostamaan uusi pullo, että saa taas sen yhden lasillisen.

Jos vaikka on useampi ihminen tyhjentämässä sitä viinipulloa =) villiveikkaus.

Meillä ainakin juodaan miehen kanssa viiniä, niin kyllä hän siitä pullosta ottaa enemmän kuin mina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna vasta. :)

Vierailija
24/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa kiinnosta joku vappu. Euroviisut kiinnostaa enemmän.:)

Vierailija
25/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. Alkoholi ei kuulu meidän lapsiperheen elämään. Ehkä mies juo saunakalhan, minä lasin kuoharia brunssilla.

No kuuluuhan se sitten teidän elämään. Miksi aina oletetaan, että jos juo alkoholia,, sitä pitää juoda kerralla ämpärillinen? Mä juon ehkä illalla lasin viiniä jos tuntuu sitä, huomenna ei mitään erityistä kun lähdetään reissuun sunnuntaina.

Tottakai av-mamma juo aina vain lasin viiniä ja sitten ilmeisesti jätetään loput siitä pullosta hapettumaan, koska mamman mukaan se lasillinen juodaan vain max. kerran viikossa. Miksi ostaa koko pullo viiniä jos siitä juodaan vaan se yksi lasillinen? Miksi et käy ravintolassa juomassa sitä viinilasillista?

Ei tulisi niin paljon rahan tuhlausta, kun vähän väliä pitää kaataa lähes täysi pullollinen viiniä viemäriin, koska se on pilalle hapettunut ja sitten äkkiä ostamaan uusi pullo, että saa taas sen yhden lasillisen.

Jos se lasi on tämmönen?

http://www.alphageek.fi/XL-Viinilasi.html?gclid=Cj0KEQjw6Ya5BRDdyOewyo_…

😂

Vierailija
26/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä vappu tulossa, eilen ultrassa selvisi että tytöstämme tulee isosisko :) Sitä juhlistamme varmaankin nakki/perunasalaatti/munkkiövereillä.

Vierailija
27/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä vappu tulossa, eilen ultrassa selvisi että tytöstämme tulee isosisko :) Sitä juhlistamme varmaankin nakki/perunasalaatti/munkkiövereillä.

Hieman sekaisin onnesta täällä hei, isosiskous on siis ollut kyllä pudempään tiedossa, vauvan sukupuoli ei 😂

Vierailija
28/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koko vappuna juon piccolopullon skumppaa, niin hyvä on. Tänään vielä täysi setti lasten harrastuksia, ruokakauppaa jne. Huomenna käydään miehen ystävillä lapsellisissa vappujuhlissa ja su syödään kotona. Rento vappu 😊

Miksi sinun mielestäsi miehen ystävien vappujuhlat ovat lapselliset? Mikset jää vain kotiin?

Veikkaan että tarkoitti juhliin tulevan myös lapsia.

Vierailija
29/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en korkkaa tänään enkä koko viikonloppuna. Töissä se menee taas tämäkin vappu.

-hoitsu

Vierailija
30/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tulee tänään korkattua, huomenna ja vappuna ei, koska ei rahat riitä. Sama se mulle on onko vappu vai ei, ku kummiskin samalla lailla yksin kotona nysvään ja itse itseäni viihdytän.

Vierailija
31/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos lapset haluaa kännätä, niin mennäänkö sillonkin lasten ehdoilla.

Vierailija
32/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken mietin, että pitäisiköhän ottaa hieman viiniä tai siideriä. Sitten muistin, että olen raskaana. Ehkä testaan alkoholitonta kuoharia tai sitten olen kokonaan ilman, saa nähdä.

Vierailija
33/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkasin jo eilen. Tänään en kuitenkaan aio ottaa paria enempää.

Vierailija
34/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu ja sunttärit samassa, täytekkakkua, simaa ja munkkia, lapsille ilmapalloja. Alkoholia ei tietenkään juoda.

Vierailija
35/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vappu - luusereille taas tekosyy vetää pää täyteen.

Minä juhlin kaikkia juhlia aina vaan kun voin. Miksi pitää olla tylsä ilonpilaaja, joka ei koskaan juhli mitään jne.

Harva kai vetää päätä täyteen, vaan meillä ainakin juodaan ruuan kanssa viiniä. Aattona käydään juomassa lasit kuoharia lakituksessa.

Jurota sinä vaan kotona yksinäsi

Eikai se ilonpilausta ole jos pitää vappua ihan normi päivänä muiden joukossa tai ei juhli? Vähän wt:nä pidän jos vielä jo lapsiakin tehneet pienten lasten vanhempien täytyy juhlia ollakseen iloinen. Onkohan jääny nuoruus elämättä tai jotain vastaavaa?

Vierailija
36/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit ymmärtää vähän väärin:)

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos koko vappuna juon piccolopullon skumppaa, niin hyvä on. Tänään vielä täysi setti lasten harrastuksia, ruokakauppaa jne. Huomenna käydään miehen ystävillä lapsellisissa vappujuhlissa ja su syödään kotona. Rento vappu 😊

Miksi sinun mielestäsi miehen ystävien vappujuhlat ovat lapselliset? Mikset jää vain kotiin?

Vierailija
37/37 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ajattelin kyllä. Mulla on tuolla iso pullo raakaa Fantaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi