Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2,5 pussia makaroonia,10 munaa, nokare voita, Jäätelötuutti :(

Vierailija
28.04.2016 |

Noilla pitäisi pärjätä tokaan päivään asti.
Ajattelin säätää jäätelön lauantaiksi :) Jos siis ei herkkuhammasta ala kolottamaan :)
Mites teillä?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seurakunnassasi ruokajakelua?

Vierailija
22/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on ihan kauheeta, miten voi olla ettei ihmisillä oo ruokaa???

No kun viimisillä rahoilla ostaa tupakkaa. Sen takia ei ole ruoka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka vie rahat. 

Vierailija
24/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset osta talteen jotain kaurahiutaleita tai jotain tämmösten päivien varalle?

Oon syöny hätävarat. Mutta sain lainaan kympin niin ostin vähän noita.. Mutta piti ostaa myös tupakkaa niin ei jäänyt kauheasti ruokaan :(

tää oli siis ap

Tupakat Porvoon ärrältä?

Itseasiassa kuopion petosen ärrältä. Ap

Vierailija
25/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon koittanu lopettaa mut en pysty.. joo olin tyhmä nuorempana kun alotin mutta ei se lopettaminen oo helppoa. Ap

Vierailija
26/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna tulee tuet ja sitte shoppaillaaa.

Vierailija
27/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta se tupakka vie nälkää...

Ap, googleta espanjalaisen perunamunakkaan ohje. Ja kyllä se makaronikin on ihan hyvää jos sulla on suolaa ja jotain mausteita. Teet vaan niinkuin makaronimössöä ilman jauhelihaa.

Vierailija
28/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on tulossa, mene keräämään pulloja. Tai istu kyltin "nälkäinen suomalainen " kanssa ja kato mitä tapahtuu.

Vierailija
29/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanne olisi karu, mutta onneksi on tuo voi. Sillä saa makarooniin makua. Ja tosiaan jäätelötuutilla voi sitten juhlistaa vappua.

Jos minkäänlaista aktiivisuutta löytyy, niin vappunahan voisi tehdä hyvät rahat pulloja keräilemällä. Pienellä vaivalla voisi saada rahat vaikka lihapulliin ja ketsuppiin.

Vierailija
30/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhyy mulla on ollu vaikeaa elämässä ku oon tämmönen vässykkä MENE TÖIHIN.

No joo on elämä potkinut päähän aika pahasti mutta mä sentään yritän.. en kertonut että OPISKELEN niin en saa sossusta rahaa vaan kelalta opintotukea. Ja miks tää meni mun haukkumiseks? kysyin jopa onko teillä muilla ruokaa minkä verran niin yks tai kaks kertoi ja loput tyyliin hukkuu. Joo tupakointi opiskelijana ei ole fiksua mutta se on mulle tavallaan sama kuin kahvi joillekin. Ap

Vierailija
31/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset osta talteen jotain kaurahiutaleita tai jotain tämmösten päivien varalle?

Oon syöny hätävarat. Mutta sain lainaan kympin niin ostin vähän noita.. Mutta piti ostaa myös tupakkaa niin ei jäänyt kauheasti ruokaan :(

tää oli siis ap

Tupakat Porvoon ärrältä?

Itseasiassa kuopion petosen ärrältä. Ap

Oletko Kuopiosta?

Vierailija
32/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

suklaaherkku kirjoitti:

Minulla on rahaa kuin roskaa ja huomenna shoppailen jääkaapin täyteen maittavaa murkinaa.

Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Voisit jeesata ap: ta 😃

Vierailija
33/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noista jonkinnäköistä soossia saa onneksi. Onko sulla ketään joka voisi jelppiä? Lainata rahaa tai antaa pienen ruoka-avun? Tietysti apu pitää sitten maksaa takaisin.

Vinkkinä sanoisin, että sitten kun on rahaa ostaa vaikka sähkötupakan (tulee oikeasti halvemmaksi, erittäin paljon jos teet nesteet itse) ja kun teet ruokaa tee iso satsi. Niin paljon kun kattilaan/pataan/pannuun mahtuu. Jatka sitä vaikka soijarouheella, sipulirouheella ym. ja sitten pakasta juuri näitä päiviä varten.

Vierailija
34/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö sitä tupakkaa, kerta sitä sinulla on ja olet ostanut sitä ruokarahoillasi. Tiesitkö, että tupakan puutteeseen ei ole kukaan kuollut? Silloin kun minä tupakoin ns. vakituisesti ja joskus oli rahat tiukilla, en ostanut tupakkaa vaan ruokaa, ja en tupakoinut silloin. Ihminen pystyy kyllä vastustamaan mielitekojaan. Entinen naisystäväni on samanlainen kuin sinä, ruikuttaa että ei ole rahaa ruokaan ja sitten kun saa jostain rahaa, niin ostaa tupakkaa. Enää en hänelle lainaa rahaa, kun on monesti valehdellut minulle ostavansa ruokaa, mutta ostikin tupakkaa ym. joutavaa.

Vierailija
35/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ku ne ostaa tupakkaa? Niin kuin minäkin, mut ei tulis mieleenkään inistä sen jälkeen missään ettei oo ruokaa.

Vierailija
36/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptistäsi puuttui valmistusohjeet.

Vierailija
37/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon koittanu lopettaa mut en pysty.. joo olin tyhmä nuorempana kun alotin mutta ei se lopettaminen oo helppoa. Ap

Sen kyllä pystyy lopettamaan, tai ainakin vähentämään jos haluaa. Minä ehdin polttaa noin 17 vuotta, teininä aloitin, ja vuosi sitten muutin tupakointikäytäntöäni niin, että tupakoin vain humalassa. Selvinpäin ei tee mieli tupakkaa, se haiseekin vastenmieliselle, ymmärrän nyt tupakoimattomia ihmisiä. Ja en ole humalassa joka päivä, en edes joka toinen päivä, ehkä kerran viikossa. M34

Vierailija
38/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä sielläpäin vappuna mitään soppatykkitarjoilua tai vastaavaa vappuna? Mene semmoiseen! Onneksi kuitenkin vain kolme päivää.. Vaikka varmasti alkaa vähän tökkiä jo tuo makarooni sunnuntai-iltana..

Vierailija
39/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan sano että sulla on lapsia.....

Vierailija
40/54 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se subunarkki, kenestä ei "kukaan arvaisi"? Aivan kun olisin lukenut täältä nämä samat jutut aiemmin. Huoh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme