2,5 pussia makaroonia,10 munaa, nokare voita, Jäätelötuutti :(
Noilla pitäisi pärjätä tokaan päivään asti.
Ajattelin säätää jäätelön lauantaiksi :) Jos siis ei herkkuhammasta ala kolottamaan :)
Mites teillä?
Kommentit (54)
Aattelin että tää on jonkun ahmimishäiriöisen vuodatus...
Mutta tsemppiä!
Mikä siinä on ettei voi ennakoida yhtään?
Ai niin unohtu perunat tuosta listasta. Niitäkin on vielä melkein ehkä kilo :)
Ap
Eikö edes jauhoja että voisit leipoa leipää tai paistaa (vesi)ohukaisia?
Vierailija kirjoitti:
Eikö edes jauhoja että voisit leipoa leipää tai paistaa (vesi)ohukaisia?
Itseasiassa oli mutta käytän niin harvoin niin siinä oli päiväys mennyt jo vuosi sitten niin katsoin parhaaksi heittää pois. Ap
Mikset osta talteen jotain kaurahiutaleita tai jotain tämmösten päivien varalle?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ettei voi ennakoida yhtään?
Mulla on ollu elämässä vähän vaikeeta nyt niin ei ole ollut rahaa.
Mutta nyt yritän päästä eroon paheistani niin ehkä ens kuussa jo voi ostaa kaappiin säästöön ruokaa vähän enemmän. tai ei ole ainakaan enää kuin 150e maksettavana velkoja ja laskuja. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mikset osta talteen jotain kaurahiutaleita tai jotain tämmösten päivien varalle?
Oon syöny hätävarat. Mutta sain lainaan kympin niin ostin vähän noita.. Mutta piti ostaa myös tupakkaa niin ei jäänyt kauheasti ruokaan :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon syöny hätävarat. Mutta sain lainaan kympin niin ostin vähän noita.. Mutta piti ostaa myös tupakkaa niin ei jäänyt kauheasti ruokaan :(
tää oli siis ap
Älkää tulko pätemään ap:lle! -kyllä sä noilla pärjäät, miltäköhän maistuis makaronimunakas, makaronit pehmeiksi keitetty, voissa paistettuna? Alkoikin tekee mieli makaronimunakasta. (ei oo kettuilua)
Sossurahat ei riitä jos vetää röökiä. Hirveästi ei myötätuntoa tule....
T
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tää oli siis ap
Tupakat Porvoon ärrältä?
Minulla on rahaa kuin roskaa ja huomenna shoppailen jääkaapin täyteen maittavaa murkinaa.
Tää on ihan kauheeta, miten voi olla ettei ihmisillä oo ruokaa???
Kuulostat multa yli 30 vuotta sitten. Nyt ei oo ruoasta pulaa, onneksi, toisaalta pärjäisi vähemmälläkin kuin silloin nuorena. Tsemppiä!
Minä olen käyttänyt 5 vuotta vanhoja vehnäjauhoja. Ei ongelmaa.
Yhyy mulla on ollu vaikeaa elämässä ku oon tämmönen vässykkä MENE TÖIHIN.
Jääkaappi täynnä vihanneksia, kaapit täynnä linssejä, soijarouhetta yms. Aina.