Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voinko laittaa valkoiset tennarit pyykkikoneeseen?

Vierailija
28.04.2016 |

Paksut kumipohjat, canvas. Hellävarainen 30 asteen ohjelma? Meneekö kengät tai kone pilalle?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon ainakin monesti pessy kenkiä koneessa eikä oo kumpikaan menny hajalle.

Vierailija
2/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikai et voisi? Muksi menisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mee pilalle, mutta useamman oesun jälkeen kumipohja alkaa falskata liitoskohdista. Pesin valkoiset converset koneessa monta kertaa viime kesänä ja kesän lopuksi nakkasin roskiin. Mutta likaiset valkoiset tennarit on kauhean näköiset.

Vierailija
4/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne valkoiset pohjat kannattaa puhdistaa kynsilakanpoistoaineella.

Vierailija
5/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi silloin tällöin pestä. Just hienopesuohjelmalla 30 asteessa ja kannattaa laittaa pyyhe tai pari mukaan, etteivät kolise niin kamalasti ympäri rumpua :)

Vierailija
6/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toinen vinkki valkoisten kumien putsaamiseen: suihkuta sellaista kenkien suojasuihketta kumiosiin ja hankaa.

Vierailija
7/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole tullut ikinä mieleenkään laittaa kenkiä pesukoneeseen. Olen pessyt tennarit sangossa mäntysuovalla ja hyvin ovat puhdistuneet.

Vierailija
8/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantakovikkeet saattavat hajota pesussa. Ei välttämättä ensimmäisessä, mutta ennemmin tai myöhemmin. Mutta jos pesu tarkoittaa kengille lisää käyttöikää, niin kannattaa pestä eikä heittää pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi