En voi juoda yhtään. Miten peitän sen näin vappuna?
Kommentit (25)
Ota juomaa lasiin mutta älä juo sitä. Jätä juoma jonnekin ja ota uuteen lasiin.
Osta alkoholiton kuohuviinipullo. Tai osta taskumatti jostain halpiskaupasta ja laita siihen jotain alkoholitonta ja juo sitten siitä pieniä huikkia. Jos joku tarjoaa huikkaa omasta pullostaan, sano vaikka, että maha ei kestä tuota. Kukaan ei takuulla kysele enempää vatsan toiminnasta. Tai jos kysyy, voit vastata, että "haluutko oikeasti tietää tarkemmin". :)
Koko ajan lasi kädessä, ei siitä ole pakko juoda. Nostat lasia siinä kuin muutkin. Ja välillä tyhjennät sen lavuaariin/pihalle/vessanpyttyyn.
Oikeasti on kajahtanutta salailla ettei juo, mutta jos välttämättä haluat, noinhan se onnistuu.
No tee vaikka alkoholittomia drinkkejä, alkoholitonta viiniä/kuohuvaa/olutta/siideriä.
Kyllä sen Antabusinkin kanssa voi juoda, hampaat vaan irveeseen.
0.8 prosentista simaa voit juoda se ei nouse päähän
Sano olet syönyt niin paljon ekstaasia, että tulee oksennus jos juot vähänkin.
Vaihda seuraa jos alkoholittomasta nousee tollanen haloo. Ite juhlin kavereiden kanssa niin skumpan kanssa kuin selvinpäinkin eikä kukaan koskaan mitään ihmettele
Vinkkini on alkoholittomat juomat. Juo vaikka simaaaa vappuna, lasissa näyttää ihan oluelle
Mitä ihmettä sitä häpeämään! Itse ylpeästi voin sanoa että en polta ja en litki alkoholia, kun ehkä kerran kahdessa kuukaudessa 3 annosta jos sitäkään. Miks pitäs häpeillä sitä että ei halua käyttää päihteitä.. :D
Sanot että sulla on antibioottikuuri jonka kanssa ei voi ottaa pisaraakaan.
"Olen detox-kuurilla juuri nyt". Taitaa olla muodikastakin. Ainakin minun detox-kuurissa on alkoholi kielletty.
... Toisin sitten ei kyllä kannata kaksin käsin vetää mitään hiilarimättöä, tai paljastuu.
Laihdutan, lääkitys estää, vatsavaivoja, haluan elää terveellisemmin.... Mitä sitä peittelemään etei juo alkoholia, se on jokaisen oma valinta eikä mikään pakkotilanne.
"ei tee mieli tänään siideriä/kuoharia/olutta"
"on ollut raskas viikko ja unet jääny vähälle, joten jätän alkolliset välistä"
"pitää herätä huomenna aikasin, joten ei kiitos mulle tänään"
"kiitos ei, tää sima riittää"
Ja ikää on?
Jos sä olet aikuinen niin vaihda nyt hyvä ihminen seuraa!
Peittelet raskautta? Arvataan minuutissa.
Sano että olet raskaana ja taputtele mahaa. Kukaan ei pakota juomaan ja saat parannella alkoholismia rauhassa. Vai siis mikä oli ongelma?
Ravintolassa voit ottaa tiskiltä tupla ginger ale ilman jäitä isoon lasiin. Näyttää kauempaa oluelta.
Näin joskus teen vähemmän tutussa seurassa, kun en halua vaikuttaa outolinnulta.
Piknikillä voit feikata helposti vaikka miten.
Yleensä ihmisillä ei kestä kovin kauaa päästä ryypätessä siihen vaiheeseen, ettei he huomaa mikä pullo sulla on kädessä. Silloin he myös alkaa tosin olla rasittavaa seuraa, jota ei selvin päin kestä.
Sano, että sullon joku labrakoe tulossa, etkä saa juoda.
en juo koskaan mitään. en myöskään näe syytä peitellä sitä mitenkään.
Jos joku siitä voltin heittää, niin se on hänen häpeänsä. Ole iloisesti oma itsesi äläkä peittele asiaa.