Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole oikein mitään järkeä ostaa mitään, paitsi kirppikseltä

.
28.04.2016 |

Mun ainakaan, 36-38 kokoisena. Selaan nettiä ja katson muodista mikä on mieleeni, sitten valkkaan kirpputorilta.
En edes käy paljon kirpputoreilla, mutta sieltä löytyy melkein aina jotain, mitä just tarvitsen. Harvoin joudun kauppakeskuksessa käymään.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo varaamaan, onneksi on kirpputoreja ja ihmisiä jotka vievät sinne suht siistejä vaatteita kohtuu hintaan.

Vierailija
2/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvin aika paljon kaikkea muutakin kuin vaattteita. Esim tänään ostin maalia. Harvoin löytyy kirpparilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kengät, alusvaatteet.

Vierailija
4/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaakaan

Vierailija
5/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei meinaa mennä aikuisten vaatteet kirpparilla, ei sitten millään. Enkä laita sinne kuin ainoastaan siistejä ja keskivertoa kivempiä vaatteita, en mitään trikoorutkaleita.

Vierailija
6/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo löytänyt kirppareilta pitkiin aikohiin mitään vaikka olen kokoa S/36 ja käytän ihan sellaisia perusvaatteita.

Vierailija
7/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei meinaa mennä aikuisten vaatteet kirpparilla, ei sitten millään. Enkä laita sinne kuin ainoastaan siistejä ja keskivertoa kivempiä vaatteita, en mitään trikoorutkaleita.

Laita huutikseen, siellä nykyään niin huono valikoima.

Vierailija
8/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita huutikseen, siellä nykyään niin huono valikoima.

Mä en jaksa huutismyyntiä, en sitten millään.

Vierailija
9/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita voi kyllä ostaa kirpparilta, mutta en osta ikinä sieltä kenkiä enkä alusvaatteita tietenkään. Sisustustekstiilejä en myöskään ikinä kirpparilta löydä, koska olisi ällöttävää käyttää jonkun vanhoja vuodevaatteita tai pyyhkeitä, ja kaikki verhot ja pöytäliinat on siellä kulahtaneita ja mummomaisia.

Vierailija
10/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta on kiva ostaa aina kaikenlaista ylikokoista ja sitten leikata ja ommella siitä oman kokoinen vaate.

Vierailija
11/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teillä on tarve ostaa vaatteita? Mä ostan max. kerran vuodessa niitä vaatteita, jotka on kulunut puhki. Ja ne risat heivaan roskiin samalla rysäyksellä.

Vierailija
12/12 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilla vaatteet on kalliimpia kuin kaupassa uudet. Eilen katsoin lapsen collegehupparia, täysin kulahtanut, pesty varmaan 100x ja hintaa 4 euroa. Uuden saat samalla hinnalla alennusmyynnistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi