Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeakoulutettujen naisten ongelma pariutumisessa (en oo provo)

Fatalji
28.04.2016 |

No niin, lukenu sivua mielenkiinnolla ja ajattelin heittää korteni kekoon tietäen, että turpaan tulee. No, otetaan vastaan. En varmaan järkyty moisesta...

Olen siis korkeestikoulutettu (oma asianajotoimisto ollu nyt 10 v, varatuomari, jne...), hoikka (171/54) ja fiksu tarvittaessa... :) Siis ku ei tarvi, niin sitte just semmonen kuin Kittilän lähtökohdat mettäläisenä antaa myöten... Kädetön käytännönasioissa, korvien väli toimii, kaunis ja urheilullinen...

Tähän asti kaikki ok... Mutta auta armias. Miksi kimpussa aina ei niin innostavat? Totta, kyllä se, että asiakkaat noita ongelmatapauksia pitkälti, mutta silti.... Harrastukset yksilölajeja (uinti, lenkkeily, tv, jumpat...) Onko se vaan niin, että meidän naisten pitäisi olla ihan pöljiä eikä saa olla korvien välissä mitään?

Tyhmähän sen minäki oon. Esimerkiksi nyt, ongelmana vyötärön kutistaminen 1,5 cm.... Höh.. Tyhmää, mutta silti mittaan taas sunnuntaina onko ees pari milliä lähteny...

Ja TE, jotka alatte epäileen, niin antakaa yhteystiedot, jos teillä juridisia ongelmia, niin sovitaan tapaaminen toimistolle.

T: In dubio pro reo

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma koulutus on tohtorintutkinto ja olen tutkimushommissa. Ihan ok pärstä, mitat 170cm/53kg. Saan suuni auki, enkä häpeä sitä, että olen fiksu. Jos en tiedä jotain, pystyn myöntämään senkin. Aina on riittänyt miehiä, tosin olen jo pitkään ollut parisuhteessa, jossa lapsiakin on tullut kaksi kappaletta. Mikä oli ongelma?

Vierailija
2/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit vääristä paikoista. Kyllä korkeastikoulutettu nainen löytää kumppanikseen älykkäitä ja huumorintajuisia miehiä. Niinkuin minäkin. Ensimmäisen kanssa luonteet liian erilaiset ja päätyi eroon, nyt rinnalla mies joka vielä sopuisakin. Eikä löydy vyötäröstä ahdistumalla vaan löysäämällä pipoa ja tykkäämällä itsestä ja elämästä. FT

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ahneet ja itsekkäät snobit.

Vierailija
4/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tajunnut ongelmaa. Eli sun kimpussa on miehiä, joten ongelmana on? Sitten selität jostain vyötäröstä :D

Vierailija
5/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma koulutus on tohtorintutkinto ja olen tutkimushommissa. Ihan ok pärstä, mitat 170cm/53kg. Saan suuni auki, enkä häpeä sitä, että olen fiksu. Jos en tiedä jotain, pystyn myöntämään senkin. Aina on riittänyt miehiä, tosin olen jo pitkään ollut parisuhteessa, jossa lapsiakin on tullut kaksi kappaletta. Mikä oli ongelma?

Lisätään tähän vielä, että oma mies siis on hyvin älykäs ja alallaan menestynyt (ei akateeminen). Jalkapalloa pelaa, joskin en tajua, mitä väliä on sillä, harrastaako mies yksilö- vai joukkuelajeja.

Vierailija
6/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kummassa kirjoitat kuin teini-ikäinen? Sinun on ammattisi vuoksi pakko osata kirjoittaa kunnolla, joten miksi kirjoitat tarkoituksella noin hirvittävää tekstiä?

Sen verran luulin tuolta ymmärtäneeni, että sinua lähestyvät epäkiinnostavat. Jos lähestyt itse, ongelma poistuu. Jos et kiinnostu kenestäkään, miksi yrittää väkisin parisuhdetta jos kerran ei kiinnosta.

Siis jos tässä edes kumppanin etsimisestä oli kyse. Tekstisi on sellaista poukkoilua, että tämä oli puhdas arvaus sen perusteella, mistä ihmiset yleensä täällä juttelevat.

Vierailija
7/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vittu, neekereitä. (En ole rasisti.)

Vierailija
8/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap ja apn ongelmat..

Vierailija
9/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kummassa kirjoitat kuin teini-ikäinen? Sinun on ammattisi vuoksi pakko osata kirjoittaa kunnolla, joten miksi kirjoitat tarkoituksella noin hirvittävää tekstiä?

Sen verran luulin tuolta ymmärtäneeni, että sinua lähestyvät epäkiinnostavat. Jos lähestyt itse, ongelma poistuu. Jos et kiinnostu kenestäkään, miksi yrittää väkisin parisuhdetta jos kerran ei kiinnosta.

Siis jos tässä edes kumppanin etsimisestä oli kyse. Tekstisi on sellaista poukkoilua, että tämä oli puhdas arvaus sen perusteella, mistä ihmiset yleensä täällä juttelevat.

No otsikon perusteella siis pariutumisesta kyse. Minun mokani.

Vierailija
10/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, sulla on liian pienet t#ssit

Koettasit hymyillä ja blondaa vaikka hiukset. Kyl se siitä :D

T. Miäs

Vierailija
11/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat miehet hakee iloista, rentoa ja lämmintä naista. Sellaista jonka kanssa on kiva ja helppo olla. Ei sellaista joka on Suorittanut kaikkea elämässään tosi hienosti.

Vierailija
12/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä, että itse harrastan yksilölajeja, niin en tapaa ihmisiä... Eilen kävin uimassa 1,5 km altaassa (60 käännöstä) ja ku sokea oon ilman rillejä niin mites siinä miestä isket... :D

Vierailija
13/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoraus ja kirjoituksessasi lukee vain "korkeakoulutettu", "korkeakoulutettu", "korkeakoulutettu"..

Harvaapa miestä kiinnostaa, että olet korkeakoulutettu. Kiinnostavuus on samaa tasoa kuin mies toitottaisi, että osaa nylkeä eläimen. Älykkyys miehiä kiinnostaa, mutta koulutus ja älykkyys eivät täysin korreloi keskenään.

Aloita vaikka nettideittailu, kysele mukavia miehiä treffeille ja vaikka joissain mukavissa tapahtumissa.

t. itsekin advokaatti ja sain sen korkeakoulutetun miehenkin. nulla poena sine lege

Vierailija
14/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritätkö nyt tässä aloituksessa leikkiä tyhmää vai miksi kirjoitat noin huonoa kieltä?

Mutta kyllä niit miehiä löytyy korkeasti koulutetuillekin. Opiskeluaikoina ehkä helpoiten, koska opiskelukavereista oli helppo löytää samoista asioista kiinnostuneita ja "samantasoisia" ihmisiä.

Vierailija
15/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatalji kirjoitti:

No niin, lukenu sivua mielenkiinnolla ja ajattelin heittää korteni kekoon tietäen, että turpaan tulee. No, otetaan vastaan. En varmaan järkyty moisesta...

Olen siis korkeestikoulutettu (oma asianajotoimisto ollu nyt 10 v, varatuomari, jne...), hoikka (171/54) ja fiksu tarvittaessa... :) Siis ku ei tarvi, niin sitte just semmonen kuin Kittilän lähtökohdat mettäläisenä antaa myöten... Kädetön käytännönasioissa, korvien väli toimii, kaunis ja urheilullinen...

Tähän asti kaikki ok... Mutta auta armias. Miksi kimpussa aina ei niin innostavat? Totta, kyllä se, että asiakkaat noita ongelmatapauksia pitkälti, mutta silti.... Harrastukset yksilölajeja (uinti, lenkkeily, tv, jumpat...) Onko se vaan niin, että meidän naisten pitäisi olla ihan pöljiä eikä saa olla korvien välissä mitään?

Tyhmähän sen minäki oon. Esimerkiksi nyt, ongelmana vyötärön kutistaminen 1,5 cm.... Höh.. Tyhmää, mutta silti mittaan taas sunnuntaina onko ees pari milliä lähteny...

Ja TE, jotka alatte epäileen, niin antakaa yhteystiedot, jos teillä juridisia ongelmia, niin sovitaan tapaaminen toimistolle.

T: In dubio pro reo

Onko USA:n perustuslaki tuttu?  Tarvitsisin apua.

Vierailija
16/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitteluni. Tarkoituksenani ei ollut loukata Teitä tai Teidän ajatusmaailmaa. Välttämättä en aina kirjoita kirjakielellä, mutta vaatimuksenne johdosta muutan kirjoitustyyliäni. Oletin (tuli ilmi viestinne johdosta), että kuulutte juuri siihen kategoriaan, joita kritisoin aikaisemmassa viestissäni.

Koulutus pelkästään ei tarkoita sitä, että aina pitäisi olla juuri sellainen kuin maallikot odottavat. En asianajajana kulje jakkupuku päällä ja hiukset nutturalla. Pitäisikö minun sitten olla aina toisten ihmisten odotusten arvoinen myös vapaa-aikanani?  Ei. Ja tässä se ongelma miesten suhteen... Kuvitellaan jotain jakkupukuista naista joka antaa piiskaa hiukset nutturalla.... Ja se ei vaan mene niin.

Terveisiä vielä sinne, joka arvosteli kirjoitustaitoani : mie syntysi kittilästä, siitä levin kuppeesta. Mitähä sie halluut miun puhuva? iskä lähetti hirvenlihhaa... pittäis käyä hakkee tosta matkahuollos.

Vierailija
17/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatalji kirjoitti:

Pahoitteluni. Tarkoituksenani ei ollut loukata Teitä tai Teidän ajatusmaailmaa. Välttämättä en aina kirjoita kirjakielellä, mutta vaatimuksenne johdosta muutan kirjoitustyyliäni. Oletin (tuli ilmi viestinne johdosta), että kuulutte juuri siihen kategoriaan, joita kritisoin aikaisemmassa viestissäni.

Koulutus pelkästään ei tarkoita sitä, että aina pitäisi olla juuri sellainen kuin maallikot odottavat. En asianajajana kulje jakkupuku päällä ja hiukset nutturalla. Pitäisikö minun sitten olla aina toisten ihmisten odotusten arvoinen myös vapaa-aikanani?  Ei. Ja tässä se ongelma miesten suhteen... Kuvitellaan jotain jakkupukuista naista joka antaa piiskaa hiukset nutturalla.... Ja se ei vaan mene niin.

Terveisiä vielä sinne, joka arvosteli kirjoitustaitoani : mie syntysi kittilästä, siitä levin kuppeesta. Mitähä sie halluut miun puhuva? iskä lähetti hirvenlihhaa... pittäis käyä hakkee tosta matkahuollos.

Ohis, mutta täällä Suomen suosituimmalla keskustelupalstalla on enemmän kuin yksi ihminen. Tuosta prononominin käytöstä vaan.

Vierailija
18/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites muuten In dubio pro reo sopii Suomessa raiskaustapausten tulkinnoissa/tuomioissa?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000608594.html

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000707581.html

Vierailija
19/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juristit on kuivinta seuraa mitä maa päällään kantaa. Joten älä kerro sitä.

Hanki kesämökki ja vene niin löydät sopivaa seuraa.

Vierailija
20/21 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muuten In dubio pro reo sopii Suomessa raiskaustapausten tulkinnoissa/tuomioissa?

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000608594.html

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000000707581.html

Ja vielä kommenttisi siitä millaisen tuomion pitäisi seurata perätöntä raiskausilmoitusta? Eikö siitä tulisi aina seurata vähintään ehdollinen vankeustuomio?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi