entinen koulu tuttu joka oli ilkeä minulle koulussa
lähetti kaveripyynnön facebookissa? hyväksyisitkö???!
Kommentit (8)
Vain jos tahtoisin olla hänen kaverinsa facebookissa. En luultavasti haluaisi, hyväksyn vain kaverit. Ja kukapa ilkeistä ihmisistä pitäisi.
Kyllä hyväksyisin. Olin todella koulukiusattu lihavuuteni vuoksi koulussa. Nykyään todella korkeastikoulutettu ja hoikka nainen (171/54). Mun näkökanta on, että te kiusaajat jäitte työttömiksi ja tulitte läskeiksi. Odotan kun kohta luokkakokous :D
Fatalji kirjoitti:
Kyllä hyväksyisin. Olin todella koulukiusattu lihavuuteni vuoksi koulussa. Nykyään todella korkeastikoulutettu ja hoikka nainen (171/54). Mun näkökanta on, että te kiusaajat jäitte työttömiksi ja tulitte läskeiksi. Odotan kun kohta luokkakokous :D
Ehkä sua kiusattiinkin tuon vittumaisen luonteen vuoksi?
Päätös on sinun itsesi.Ihmiset jotka otaa kontaktin vuosien jälkeen jollain tavalla,heillä on joku ongelma itselään.Miksi ei aijemin sinua kaivannut? Mitä F:B: Naisilla taipumus otaa kavreiksi kuka vaan.Luulevat kaveri määrä nostaa satusta.
Vieläkö olet kuulolla, ap? Kysyit siis tätä asiaa yli 6 vuotta sitten. Miten kävi?
Vastaavassa tilanteessa voisin hyväksyä kaverikseni, mutta jotenkin tuon ilkeilyn ottaisin esille, en pahasti, mutta kuitenkin.
en