Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

entinen koulu tuttu joka oli ilkeä minulle koulussa

Vierailija
28.04.2016 |

lähetti kaveripyynnön facebookissa? hyväksyisitkö???!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
2/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en hyväksyisi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain jos tahtoisin olla hänen kaverinsa facebookissa. En luultavasti haluaisi, hyväksyn vain kaverit. Ja kukapa ilkeistä ihmisistä pitäisi.

Vierailija
4/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyväksyisin. Olin todella koulukiusattu lihavuuteni vuoksi koulussa. Nykyään todella korkeastikoulutettu ja hoikka nainen (171/54). Mun näkökanta on, että te kiusaajat jäitte työttömiksi ja tulitte läskeiksi. Odotan kun kohta luokkakokous :D

Vierailija
5/8 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fatalji kirjoitti:

Kyllä hyväksyisin. Olin todella koulukiusattu lihavuuteni vuoksi koulussa. Nykyään todella korkeastikoulutettu ja hoikka nainen (171/54). Mun näkökanta on, että te kiusaajat jäitte työttömiksi ja tulitte läskeiksi. Odotan kun kohta luokkakokous :D

Ehkä sua kiusattiinkin tuon vittumaisen luonteen vuoksi?

Vierailija
6/8 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olis vaan urkkimismielellä.

Vierailija
7/8 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös on sinun itsesi.Ihmiset jotka otaa kontaktin vuosien jälkeen jollain tavalla,heillä on joku ongelma itselään.Miksi ei aijemin sinua kaivannut? Mitä F:B: Naisilla taipumus otaa kavreiksi kuka vaan.Luulevat kaveri määrä nostaa satusta.

Vierailija
8/8 |
02.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö olet kuulolla, ap? Kysyit siis tätä asiaa yli 6 vuotta sitten. Miten kävi?

Vastaavassa tilanteessa voisin hyväksyä kaverikseni, mutta jotenkin tuon ilkeilyn ottaisin esille, en pahasti, mutta kuitenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi