Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ALKO:n myyjät sinusta olleet viime aikoina aivan poikkeuksellisen auttamishaluisia niin ettei niitä viinapulloja saa enää edes rauhassa katsella?

Vierailija
28.04.2016 |

Jotenkin menee vähän överiksi eikä vaatemyymälään sopiva lipevä lässytys sovi joka tilanteessa viinakauppaan. Vaikuttaa joltain ylimmän johdon keksimältä palvelukonseptin kirkastusyritykseltä!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kuinka niin? Enpä ole huomannut eroa! Alkossa on aina ollut kohteliaat myyjät.

Vierailija
2/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua maksaa lässytyksestä, vaan ostan juomani aina Tallinnasta. Säästän suuren määrän rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt kuukauden sisään kaks kertaa käyny alkossa ja kummallakin kerralla ihan rauhassa saanu asioida, mitä nyt heipat vaihdettu kun sisään oon menny. 

Vierailija
4/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen ongelma voi olla vain perus av-mammalla, joka ei osaa sanoa aspalle, että "kiitos, en tarvitse apua, katselen vain". Näillä ihmisillä tuntuu muutenkin olevan suuret ongelmat, ensin myyjä ei saisi kysyä, tarviiko apua, mutta sitten myyjän pitäisi myös lukea ajatuksia, jos av-mamma olisi tarvinnutkin apua.

Vierailija
5/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole havainnut mitään erityistä muutosta. Myyjissä toki on yksilöllisiä eroja, niin alkossa kuin muuallakin. On sanottava, että alkon myyjät ovat yleensä hyvin koulutettuja tehtäviinsä ja tuntevat tuotteet sekä osaavat opaastaa sopivan valinnassa.

Vierailija
6/6 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää nykyään edes käy Alkossa, paitsi ehkä jossain Pohjois-Suomessa? Itse en ole käynyt moneen vuoteen, vaan kaikki alkoholiostokset olen tehnyt lahden eteläpuolelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän