Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenneksiko seksikkäin olet työpaikallasi/ luokallasi ja kuinka moni veisi miehen nenäsi edestä?

Vierailija
28.04.2016 |

Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoakseni veisin voiton. Olen työpaikan ainoita naisia ja lisäksi 22-vuotias, muut kaksi naista ovat yli 45. Saan myös usein kehuja ulkonäöstäni, siis työpaikan ulkopuolella tietenkin. On tämäkin aloitus...

Vierailija
102/119 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no tuon ajatuksen kanssa varmaan aika tasaselle menee, tosin kaikki miehet jotka työpaikalla käväsevät on jo viety. Mansikit ja mustikit saavat kaiken huomion, jopa minunkin :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi naisalainen, ja aloitan tiimin viikkopalaverin aina ottamalla seksihottis-listan esille että missä järjestyksessä naiset siinä keskenään ovat. Yleensä ei tule muutoksia mutta joskus nuoremmat saattavat laittaa vähän tiukempaa ja lyhyempää hametta päälle, jolloin listaa päivitetään heti

Vierailija
104/119 |
09.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaanpa. Työpaikallani on n. 750 henkeä. Näistä arviolta 60 % on miehiä, naisia on siis noin 300. Arvioisin olevani 153. seksikkäin.

Vierailija
105/119 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen omassa ikäluokassani seksikkäin ihan varmasti. N44

Vierailija
106/119 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikkani seksikkäin nainen. Nautin työpaikkani miesten huomiosta.

Vierailija
107/119 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut nauti tilanteesta. Ei jatku ikuisesti. Nuorempia tulee ja vie asemasi kun vanhenet. Elämänkiertokulku.

Vierailija
108/119 |
16.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnittelut nauti tilanteesta. Ei jatku ikuisesti. Nuorempia tulee ja vie asemasi kun vanhenet. Elämänkiertokulku.

Meille ei rekryroida nuorempia naisia niin kauan kun minä olen töissä juuri tästä syystä.

Vierailija
109/119 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on useampi naisalainen, ja aloitan tiimin viikkopalaverin aina ottamalla seksihottis-listan esille että missä järjestyksessä naiset siinä keskenään ovat. Yleensä ei tule muutoksia mutta joskus nuoremmat saattavat laittaa vähän tiukempaa ja lyhyempää hametta päälle, jolloin listaa päivitetään heti

Kuulostaa hyvältä. Saako kysyä missä olet töissä?

Vierailija
110/119 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännästi joko kaikki ovat seksikkäimpiä tai rumimpia!

Itsekin pidän itseäni top 3ssa, meitä on kuitenkin n. 50. Yksi on omaan makuuni kauniimpi, mutta varmaan eri miesten mielestä järjestys voi olla hyvinkin erilainen. Miksiköhän kuvittelen olevani kovinkin kuuma?

Sen sijaan en pysty kuvittelemaan tilannetta, että yrittäisin viedä jonkun miestä. Voi olla ettei monikaan 30-50 v perheenisä lähtisi matkaani.

Vierailija
111/119 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen helposti työpaikkani kaunein. Olen kaunein myös oman ja puolisoni kaveripiirin naisista.

Vierailija
112/119 |
10.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen koko kansainvälisen yrityskompleksin paras. Useat miehet ovat jättäneet omat naisensa päästäkseen viettämään yhden yön kanssani ;)

Vierailija
113/119 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen helposti työpaikkani kaunein. Olen kaunein myös oman ja puolisoni kaveripiirin naisista.

Entä harrastuksissa?

114/119 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka

Vierailija
115/119 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaanko koko henkilöstöstä vai toimipisteestä. Toimipisteessä oon kyl ykkönen naisista, koko firmassa jään kakkoseks. Eikä meitä sit ookkaan muita.

Vierailija
116/119 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei juuri kukaan vastaa kysymykseen. Ei se ole niin vaikeaa. Seksikkäämpiä on markkinoinnin sihteeri todella kaunis pitkä ja muodokas nuori nainen. Ehkä johdon assari. Naisia on yhteensä kahdeksan. Olen toinen tai kolmas. Paljon pitää tapahtua että kolmossijan menettäisin.

Mallivastaus.

Vierailija
117/119 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikkani ainoa nainen, joten siten varmaankin se seksikkäin. En kuitenkaan veisi yhtäkään työpaikan miestä missään kilpailussa, en missään nimessä suostuisi ottamaan (seksisuhteeseen) yhtäkään heistä :-D

Ja vice versa, uskoisin.

Vierailija
118/119 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti jaetulla ykkös sijalla ! Mut meikä on myös sisäisesti kaunis :) Toisin kun se toinen.

Tsemppaan tietenkin tätä "kilpasiskoa" aina ja joka käänteessä, enkä piikttele selkään. Vaikka hän

näin tekeekin ......

Mua ei kyllä kiinnosta mitä ulkonäkö pisteitä mulle jaetaa missäkin. Kun miehet flirttailee, kivaahan se on,

mut tympii kuitenkin, kun tajuaa mitä ulkonäkö keskeistä porukkaa täälläkin töissä on. Samaa sontaa.

Kerran sanoinkin eräälle ukkomiehelle, "kehu vaimoasi, niin ei jätä sinua".

Vierailija
119/119 |
17.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.

Miksi kukaan edes viitsii tuhlata minuuttia elämästään noin turhan asian miettimiseen? Onko sulla  ap isompikin itsetunto-ongelma? Sun henkiseksi  iäksi arvioin korkeintaan  13 vuotta.