Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenneksiko seksikkäin olet työpaikallasi/ luokallasi ja kuinka moni veisi miehen nenäsi edestä?

Vierailija
28.04.2016 |

Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo aatellu asiaa. Ihan nättejä tyttöjä mun luokalla on. Ei mun poikaystävä kyllä yhteenkään mua vaihtais.

Vierailija
22/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi verrata vain työpaikan naisiin? Maailmahan on täynnä hoikkia timmejä isorintaisia kauniita 19- vuotiaita blondeja joiden kanssa vertailun häviää auttamattomasti vaikka siellä työpaikalla olisi joukon kaunein. Mulla on ollut aiemmin kauhea kilpailu ja vertailu lähipiiriin naisiin mutta tajusin että maailma on täynnä naisia joiden kanssa mulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta kilpailla koska he ovat ulkonäön ja iän puolesta niin paljon parempia. Joten miksi edes vaivautua kilpailemaan..

Niin totta. Iän myötä häviät koko ajan suuremmalle joukolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä on kolme naista ja ihan selkeä järjestys: ykkösenä vähän alle kolmekymppinen pitkähiuksinen kaunotar. Sen jälkeen perusnätti kolmekymppinen, hoikka vähän muodoton. Kolmantena vähän yli nelikymppinen ylipainoinen nainen.

Vierailija
24/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v. ja työpaikkani naisista vanhimmasta päästä. Vaikka vartaloni on parempi kuin useimmilla nuoremmista, eikä kasvotkaan kovin pahat muuten kuin mitä nyt ikä alkaa vähän näkymään, niin esim. pikkujoulujen perusteella voin todeta, ettei minulla ole minkäänlaista markkina-arvoa. Kaikki miehet nuorista vanhoihin pyörivät niiden nuorten naisten ympärillä. Ja ihan arkityössä tämä näkyy niin, että jos on esim. tietoteknisiä ongelmia, niin apua helpdeskistä saa odotella aika kauan, nuoremmat naiset saavat apua jo ennen kuin ehtivät edes pyytää...

Vierailija
25/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen amiksessa ja luokkame naiset ovat helvetin rumia huoria.Minä ja paras ystäväni viemme pokaalin.Molemmat kauniita laihoja naisia.

Muut ovat kalseita siänsilmiä tai vaaralisesti ylipainoisia majava paskoja.

Kylläpä sait aikaiseksi monta kirjoitusvirhettä.

Vierailija
26/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä top 10 olisin, mutta viis siitä. Aina olen saanut haluamani miehet. Olen täysi psykopaatti ja osaan hurmata miehen kun miehen pauloihini. Tällä hetkellä tosin en deittaile, vaan käyn terapiassa.

Vierailija
27/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes vastaa tälläiseen. Katsos kun rakkaus perustuu ihan muuhun kuin pelkkään ulkonäköön. 21v. Yhdessäoloa ja taatusti ei erota.

Kuinka tyhmä tai pinnallinen sinä olet?

Vierailija
28/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en edes vastaa tälläiseen. Katsos kun rakkaus perustuu ihan muuhun kuin pelkkään ulkonäköön. 21v. Yhdessäoloa ja taatusti ei erota.

Kuinka tyhmä tai pinnallinen sinä olet?

Täh?? Mitä tekemistä tällä kyselyllä on rakkauden kanssa? Jotenkin tuo sun vastaus paljastaa että tiedät että mies saisi parempaa.

Vierailija
29/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 v. ja työpaikkani naisista vanhimmasta päästä. Vaikka vartaloni on parempi kuin useimmilla nuoremmista, eikä kasvotkaan kovin pahat muuten kuin mitä nyt ikä alkaa vähän näkymään, niin esim. pikkujoulujen perusteella voin todeta, ettei minulla ole minkäänlaista markkina-arvoa. Kaikki miehet nuorista vanhoihin pyörivät niiden nuorten naisten ympärillä. Ja ihan arkityössä tämä näkyy niin, että jos on esim. tietoteknisiä ongelmia, niin apua helpdeskistä saa odotella aika kauan, nuoremmat naiset saavat apua jo ennen kuin ehtivät edes pyytää...

Nuoruus on ihmeellinen asia. Nuorella naisella voi olla vähän ylipainoa tai muita puutteita mutta aika paljon niitä paikkaa se nuoruus. Ehkä tässä on se suurin vaikeus kun laitetaan järjestykseen naisia seksikkyyden perusteella. Hyvärunkoinen nelikymppinen vs pyylevä parikymppinen on vaikea keskenään verrata.

Vierailija
30/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisvaltaisilta aloilta ei juuri kukaan kommentoi. Tutkittu fakta on että naiset tietävät aivan tarkalleen yhteisössä oman asemansa nokkimisjärjestyksessä seksuaalisen vetovoiman perusteella. Ja tämä listaus jos pyydetään kaikilta naisilta niin jotakuinkin kaikkien lista on samanlainen. Uskomatonta mutta totta.

Kuka kyselee jotain helvetin listoja.

Vierailija
31/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se varmaan monelle järkytys kun ikää tulee että vetovoima perustui suurelta osin nuoruuteen ja ulkonäköön. Vaikka itse luulee että on luonteeltaan niin ihana tai että karisma säilyy ikuisesti.

Vierailija
32/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan monelle järkytys kun ikää tulee että vetovoima perustui suurelta osin nuoruuteen ja ulkonäköön. Vaikka itse luulee että on luonteeltaan niin ihana tai että karisma säilyy ikuisesti.

Kyllä se todellakin on juuri näin! Olen saanut huomata, että iän myötä olen muuttunut aina vain näkymättömämmäksi. Kohta on firman kesäjuhlat, sinne taas seinäruusuksi, huoh.

t. Entinen kaikkien miesten suosikkityttö

Vierailija
33/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä viimeinen... :D Vaikka työkaverini ovatkin mua keskimäärin 30 vuotta vanhempia.

Vierailija
34/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kyllä viimeinen... :D Vaikka työkaverini ovatkin mua keskimäärin 30 vuotta vanhempia.

Mistä päättelet niin, jos noin paljon olet nuorempi todennäköistä ei ole hävitä kaikille.

Vierailija
35/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelen miesvaltaisella alalla ja ryhmässäni on minun lisäkseni viisi naispuolista opiskelijaa. Heistä olen varmaan kolmas. Ei kovin häävi sijoitus. Nuo kaksi kauniimpaa ovat normaaleja, muut ylipainoisia, vähän erikoisia, huonon hygienian omaavia nörttityttöjä. Minä olen sitten siinä välissä.

En ole todellakaan mikään kedon kaunein kukkanen, mutta en kyllä kovin rumakaan. Olen kyllä huomattavasti perus nuorta naista rumempi, kun kaikki ovat niin hirveän nättejä ja somia. :D

Vierailija
36/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidankin heti maanantaina laittaa sähköpostilla kyselyn kaikille työpaikan miehille. Kiinnostaa niin sairaasti.

Vierailija
37/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkyys määritellään panokumppanien lukumäärällä? Ap on joku teinipissis?

Vierailija
38/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ha-haa! Meillä 16 miestä ja 7 naista. Taidan kyllä pitää perää. Ja tästä saan vaan syyttää itseäni, sillä olen itse rekrytoinut suurimman osan väestä. Joskus on tullut mietittyä, miten sitä onkaan tullut valittua niin nättejä naisia porukkaan. Ja kaiken lisäksi fiksuja ja mukavia! Täytyy sanoa, että kyllä kauneus ja ly vaan sittenkin viihtyvät samassa päässä. Mulle kelpaa hyvin olla "jonon vikana" :)

Vierailija
39/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sanoisi näin. Olen itsekin ollut melko "vetovoimainen" aikanaan. Ikä on todella tehnyt tehtävänsä, mutta en kaipaa pätkääkään ulkonäköön perustuvaa huomiota. Nyt on nuorempien aika kukoistaa, minä inspiroidun ihan eri asioista tänä päivänä.

Vierailija
40/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Olen naisvaltaisessa työpaikassa. Kasvoiltani olen kaunein, mutta on myös pari ihan nättiä naista jotka menevät ohitseni vartaloillaan (urheillullisia ja hoikkia). Itse olen hiukan ylipainoinen ja sensuelli.

Riippunee siis että keneltä kysytään. Sanoisin, että olen Top3:ssa.