Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenneksiko seksikkäin olet työpaikallasi/ luokallasi ja kuinka moni veisi miehen nenäsi edestä?

Vierailija
28.04.2016 |

Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50+ ja työpaikkani vanhin nainen. Meillä on kolme miestä, joista kahdella on tapana vongata minua työpaikan yhteisillä reissuilla. Joskus ovat pyrkineet huoneeseeni jopa samana yönä. Että nähtävästi olen kuumin.

Vierailija
42/119 |
29.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeasti joku on miettinyt tuollaista? En osaa kyllä yhtään samaistua. Meillä on töissä suurin osa keski-ikäisiä tätejä, kuka sellaisia osaa pistää järjestykseen? Mitään selkeästi nuoria kaunottaria ei ole porukassa. No ehkä yksi meitä muita vähän nuorempi ja sievempi. Mutta loppujen kohdalla ulkonäkö on varmaan ihan makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
30.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kolmas osastolla.

Vierailija
44/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan oikeasti joku on miettinyt tuollaista? En osaa kyllä yhtään samaistua. Meillä on töissä suurin osa keski-ikäisiä tätejä, kuka sellaisia osaa pistää järjestykseen? Mitään selkeästi nuoria kaunottaria ei ole porukassa. No ehkä yksi meitä muita vähän nuorempi ja sievempi. Mutta loppujen kohdalla ulkonäkö on varmaan ihan makuasia.

Sinä et mieti mutta lähes kaikki ne muut naiset siellä miettivät.

Vierailija
45/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ainoa nainen :D

Vierailija
46/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen persjalkainen paksukainen, mutta ehdottomasti työpaikkani seksikkäin nainen, sillä olen ainoa nainen.

T. Nainen 25v

Vierailija
47/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miehistä toimiston parhaan näköinen vaikka jo yli neljäkymmentä.

Vierailija
48/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehistä toimiston parhaan näköinen vaikka jo yli neljäkymmentä.

Mietin miksi vastaat miehenä tähän kyselyyn, mutta tottahan toki. Kysymyksen asettelusta voimme huomata, että kysely oli tarkoitettu naisille sekä homoille.

Vierailija
49/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko mä vastasin? Mun työpaikalla on keski-ikäinen ruma ukko, pomoni, sekä hänen lassukkapoikansa. Taidan olla ykkönen, vaikka olen ruma ja viiskymppinen. 

Vierailija
50/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidan yhtiossa on 100 000 tyontekijaa, eli aikamoiset missikisat saisi jarjestaa. Meisikohan lapi kehitysehdotuksesta? Tuossa tapauksessa haluan kylla myos Mr. (yhtion nimi) -kilpailun.

Vierailija
51/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se varmaan monelle järkytys kun ikää tulee että vetovoima perustui suurelta osin nuoruuteen ja ulkonäköön. Vaikka itse luulee että on luonteeltaan niin ihana tai että karisma säilyy ikuisesti.

Minulle on ainakin ollut vain helpotus etteivät ne +30 vuotta vanhemmat sedät enää takerru seuraani ja kuvittele olevansa minusta kiinnostavia.

Vierailija
52/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sen tason aloitus etten ihmettele että koululuokista puhutaan.

Selittänee samalla myös tämän palstan alhaisena pidetyn tason ja huonon maineen :-D

Vierailija
53/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema rinnakkaisluokan tytöt olivat äänestäneet minut yläasteella 80-luvulla koulun epähaluttavimmaksi pojaksi. Aijai se vasta hiveli ruipelon nörtin itsetuntoa. Monikohan niistä on tursunnut turpeaksi lähiövalaaksi?

t. 187/80 44v

Vierailija
54/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sairaspäivärahalla hetkellisesti, jatkan opiskeluja ensi syksynä. Olen luokaltani seksikkäin, hoikin ja pitkähiuksisin. Miestäni ei moni nainen kyllä veisi, mutta muiden naisten miehet jäävät tuijottamaan perääni kun kuljen, jopa ruokakaupassa. Naiset katsovat minua usein tylysti. Mieheni ja kaverini ovat myös huomanneet nämä katseet, itse koen sen ahdistavana. Ja vaikka minua kauniimpi nainen tulisi pokailemaan miestäni, hän tuskin kyytiin lähtisi.Vaihtaisin silti osia monen ei niin kauniin ihmisen kanssa samantien, jos en joutuisi kantamaan näin mustaa menneisyyden taakkaa harteillani ja kärsimään traumaperäisestä stressihäiriöstä. Ulkonäkö ei todellakaan ole kaikki kaikessa.

Vierailija
55/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten tältäkin palstalta voidaan se todeta ja tutkimukset sen todistavat. Naisten ulkonäöllä on väliä työnsaannissa. Täälläkin moni hehkuttaa olevansa ainakin top3:ssa. Ei se sisältö vaan ne kuoret.

Vierailija
56/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen. Ei muita työntekijöitä. Ei miehiä eikä naisia. Yrittäjä.

Vierailija
57/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä vanhin työpaikalta jonka hyttii miehet tunkee ja luulet siksi olevas sexyin, nii mistäs tiiät ettei kiertäny muiden hyttei eka ja koittanu vast lopuks onnee sun luota?

Vierailija
58/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikallani on kymmeniä parikymppisiä pätkätyöläisiä. Ainoastaan yksi on hyvännäköinen, muut liian meikattuja, lävistettyjä, tatuoituja tai ylipainoisia. Olen sen ikäinen, että olen jo muuttunut näkymättömäksi, pari 30+ naista vie voiton tässä sarjassa.

Vierailija
59/119 |
01.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankala arvioida. Yhtä työntekijää en ole nähnyt, joten jätän hänet pois laskuista. Eli seitsemäsä työntekijästä olisin varmaan viimeinen, Muissa on seksuaalista energiaa toisin kuin minussa. Niin ja yksi on poika, mutta homomiesten mieleen. Itseäni ei kuitenkaan asia haittaa, kun ei mua miehet kiinnosta :D Ois kyllä kiva se nainen löytää.

Vierailija
60/119 |
02.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä vanhin työpaikalta jonka hyttii miehet tunkee ja luulet siksi olevas sexyin, nii mistäs tiiät ettei kiertäny muiden hyttei eka ja koittanu vast lopuks onnee sun luota?

Ihan samaa mietin minäkin :)