Monenneksiko seksikkäin olet työpaikallasi/ luokallasi ja kuinka moni veisi miehen nenäsi edestä?
Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vanhalla työpaikalla naiset alkoivat ihan selkeesti kilpailla keskenään kuka on parhaan näköinen ja seksikkäin. Muutama nainen samalla osastolla joilla ainekset pärjätä ja halusivat olla parhaannäköisiä ja kilpavarustelu alkoi. Uusia vaatteita, meikkiä, korkokenkiä, tiukkoja housuja ja lyhyitä hameita. Tykkäsin :))
Tämä on parasta. Pankeissa ollaan usein tosi kilpailuhenkisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, työpaikallani kaikki muut naiset ovat varattuja paitsi minä, että tosta päättelisin että aika vitun ruma olen.
Logiikkasi ei toimi. Tosin voit silti olla rumin mutta sitä ei tuo varattu-vapaa status kerro.
No ei todellakaan! Mä olen meidän työpaikan vanhin, ainoa reilusti ylipainoinen ja käytän aika outoja vaatteitakin.
Olen ainoa varattu :D
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sen tason aloitus etten ihmettele että koululuokista puhutaan.
aloituksen tekaisi varmaan markkina-arvoteoriaansa rakastava uliopiston kasvatti
hahahahaa, aaa... :'D onneksi koulut alkavat taas kohta
Olen työpaikkani seksikkäin ja kaunein nainen. Olen myös työpaikkani epäseksikkäin ja rumin nainen. Yksikään työkavereistani ei veisi miestäni, koska muut työkaverini ovat miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 36-vuotias ja uskon olevani ykkönen, vaikka töissäni on myös minua nuorempia, nättejä naisia (miesten reaktioista päätellen). Tätä iloa ei kyllä enää valitettavasti voi kauaa kestää, alkaa ikä kohta väistämättä näkymään. Mutta olen kovin otettu siitä, että työpaikan 22-45-vuotiaat miehet tuijottavat minua ja yrittävät hakeutua seuraani..
Voi, voi, minä olen jo kuusikymmentä täyttänyt, työkaverini, siis naiset, aina nauravat, että kun tulen kahvioon, niin miehet, sekä oma väki että vieraat, lopettavat keskustelun ja vain katsovat, kun otan kahvit. Itse en onneksi sitä näe, kun olen heihin selin.
Ne kurvit, hyvä peppu, eikä naamakaan ole paha, niistä nainen koostuu.
Kerronpa vielä, että n. kolmekymmentä vuotta nuoremmilla tulee viihteellä runsaasti kehuja, ovat rohkeampia sanomaan, käyttävät sanaa hot.
Kivahan se on.
Poikaani aina hieman huvittaa, kun mutsia kehutaan. 😀
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole koskaan ajatellut, enkä aio alkaa ajattelemaan nytkään. Töissä on tosin satoja ihmisiä, menisi työviikko, kun alkaisi tekemään ranking-listaa. Ja mistä minä tiedän kuka noista kelpaisi miehelle, pitäisi kysyä mieheltä itseltään.
Mies on typerä jos se 'viedään nenän edestä'. Jokin muu naisessa on kuin se ulkonäkö ainoastaan joka houkuttaa. Kyllähän se älykkyys ja muu vetovoima on tärkeää. Nimittäin jos mies on älykäs. Typeä otsikko kaikenkaikkiaan.
Olen kulahtanut ja lihava kotiäiti. Mieheni on opettaja ja voi valita kaikista yliopiston naisista jotka tyrkyttävät itseään, mieleisensä. Varmasti jotkut hänestä haaveilevat, miehetkin. Minä en edes jaksa pitää itsestäni huolta koska ennen pitkää mies pertää vaikka mitä tekisin. Koska sellaisia miehet on.
Siellä keskiverrossa. Runko on hyvä mutta naama vähän niin ja näin.
Miksei juuri kukaan vastaa kysymykseen. Ei se ole niin vaikeaa. Seksikkäämpiä on markkinoinnin sihteeri todella kaunis pitkä ja muodokas nuori nainen. Ehkä johdon assari. Naisia on yhteensä kahdeksan. Olen toinen tai kolmas. Paljon pitää tapahtua että kolmossijan menettäisin.
Itsehän olen työpaikalla nuorimmasta päästä, mutta ulkonäkö ja luonne sen verta ikäviä, että suurin osa miehistä painaisi enemmin toisiaan kun vilkuilisi meikäläiseen. Lisäksi en osaa pelata mitään sosiaalisia pelejä, joten minua pelätään ja pidetään outona.
Harmi, ettei nykyaikana Suomessa ole enää luostareita. Sopisin hyvin nunnankaapuun.
Olen mies ja nykyisen työpaikan parhaimman näköinen. M34
Vierailija kirjoitti:
Miksei juuri kukaan vastaa kysymykseen. Ei se ole niin vaikeaa. Seksikkäämpiä on markkinoinnin sihteeri todella kaunis pitkä ja muodokas nuori nainen. Ehkä johdon assari. Naisia on yhteensä kahdeksan. Olen toinen tai kolmas. Paljon pitää tapahtua että kolmossijan menettäisin.
Totuus on ikävät sanoa ääneen
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.
Miksi minun pitäisi tuhlata aikaani moisen ajatteluun?
Miten mittaat seksikkyyden? Pimpan kosteudesta, lantion likkeestä, rintojen koosta, silmien pilkkeestä,...?
Olen varmasti työpaikkani rumin ja ikääkin löytyy, ja tärkein asiakkaamme (mies) ihastui minuun...
Kauneudella ja seksikkyydellä ei ole välttämättä mitään tekemistä toistensa kanssa.
Ap on korkeintaan 14-vuotias.