Monenneksiko seksikkäin olet työpaikallasi/ luokallasi ja kuinka moni veisi miehen nenäsi edestä?
Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.
Jos voi olla typerämpää ihmistä kuin aloittaja, vedän pussin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Meidan yhtiossa on 100 000 tyontekijaa, eli aikamoiset missikisat saisi jarjestaa. Meisikohan lapi kehitysehdotuksesta? Tuossa tapauksessa haluan kylla myos Mr. (yhtion nimi) -kilpailun.
Entä sun osaston naiset jos vain ottaa huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tätä on kommentoinut että vaikea sanoa onko aloittaja vai kommentoijat vielä aloittajaa tyhmempiä.
Ärrkele kirjoitti:
En ole töissä enkä koulussa. Vitän päivät tuossa lähi bupissa ja voin sanoa että vaikka olen mies niin olen seksikkäämpi kuin yksikään noista akoista. Jore joka istuu nyt tuossa vastapäätä sano että panis mua mieeluummin kuin yhtä akkaa täällä. Jossakki on ykkönen tekis mieli melkeen kysä että ottasko jore suihi, mutta en viiti ku sitte alkas täällä pyörii kaikkee homojuttuja.
OK
Vierailija kirjoitti:
Tää onkin ihan hauska ajatusleikki, vaikka lopputulos on mun kohdallani satavarmasti karu. Mulla on työkavereinani itseäni 10 - 15 vuotta nuorempia naisia, tosin kaikki ovat naimisissa, mut kuitenkin. He ovat kyllä tosi kauniita. Sen lisäksi ovat vielä mukavia tyyppejä joiden kanssa on kiva tehdä töitä ja osaavat hommansa.
Mulle on sattunut työporukaksi sakki jossa jopa toimitusjohtaja on mua pari vuotta nuorempi, enkä mä kuitenkaan oo ihan kehäraakki vielä; 42v.
Mut joo, mä olen varmasti hyvää seuraa, mutta mikään kaunotar en ole.
Vierailija kirjoitti:
Sinä vanhin työpaikalta jonka hyttii miehet tunkee ja luulet siksi olevas sexyin, nii mistäs tiiät ettei kiertäny muiden hyttei eka ja koittanu vast lopuks onnee sun luota?
Siitä tiedän kun jatkot pidettiin mun hytissä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä.
Vaikea sanoa mitä miehet ajettelevat. Veikkaan että olen halutuimpien joukossa. Vaikka olen kypsässä iässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni tätä on kommentoinut että vaikea sanoa onko aloittaja vai kommentoijat vielä aloittajaa tyhmempiä.
Vaikka kysymys on typerä niin kai saa vastata huvin vuoksi?
Vähän hassu kysymys, koska eiväthän nuo asiat ole (pelkästään) ulkonäkökysymys.
Mä kerron nyt yleisesti elämästä, en työpaikalta tai koulusta.
En ole oikein sellainen, jota sanottaisiin seksikkääksi, mutta kaunis ja näyttävä olen ja olen ollut aina.
Olen kavereiltani kuullut, että jotkut miehet ovat sanoneet minun olevan edellämainittujen lisäksi "eroottinen", eli seksuaalista latausta löytyy myös ja on käytännössäkin joskus nähty.
Kauniista ulkonäöstä ja miesten hiljaa kauempaa ihailusta huolimatta sellanen ihan perus-Pirkko, vähän jopa "seinäruusun" näköinen, mutta iloinen ja avoin ihminen veisi "nenäni edestä" tyyliin miehen kuin miehen.
Syy: olen hyvä tyyppi, mutta miesten kanssa arka, eli en sellainen lämmin ja nopeasti syttyvä, avoin energiapakkaus.
Siksi suurinosa minua "vaatimattomamman" näköisistä naisista saa helpommin miehiä kuin minä, ja pystyy viemään ne myös minun nokan edestä.
Ulkonäöllä ei tosiaankaan pitkälle pötkitä, kuten vanha sananlaskukin sanoo. :)
Koulussa olin aina en pelkästään luokan, vaan koko koulun kaunotar. Kun jatkoin opiskelemaan, sama tilanne jatkui. Yliopistossa professorini olisi jättänyt vaimonsa vuokseni, mutta kielsin. Kaikki koulun miespuoliset kävivät kuumana perääni.
Työelämään siirryttyäni tilanne on sama. Työpaikkani miehet (ja muutama nainen sekä pari joiden sukupuolesta en ole ihan varma) ihailevat säteilevää kauneuttani ja haaveilevat minusta. Uskon, että en ole ainoastaan työpaikkani, vaan koko kaupungin tyrmäävin kaunotar. Kun matkustelen, minua katsotaan muuallakin samalla tavoin, joten uskon, että viehätysvoimani on universaalia. Avaruusolennotkin kaatuisivat armeijoittain jalkoihini maapallolle laskeuduttuaan.
En kuitenkaan ole leuhka ja ollakseni kauneudestani, vaan myös empaattinen, ystävällinen ja älykäs, joten minua rakastetaan myös luonteeni vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa mitä miehet ajettelevat. Veikkaan että olen halutuimpien joukossa. Vaikka olen kypsässä iässä.
Jos joudut veikkaamaan niin sitten tuskin olet halutuimpien joukossa. Jos olisit tietäisit sen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka kysymys on typerä niin kai saa vastata huvin vuoksi?
Toivon että palstalla pysytään vain vakavissa ja tärkeissä aiheissa; politiikkaa ja tiedeaiheita.
Noh, työpaikallani kaikki muut naiset ovat varattuja paitsi minä, että tosta päättelisin että aika vitun ruma olen.
Vierailija kirjoitti:
Noh, työpaikallani kaikki muut naiset ovat varattuja paitsi minä, että tosta päättelisin että aika vitun ruma olen.
Logiikkasi ei toimi. Tosin voit silti olla rumin mutta sitä ei tuo varattu-vapaa status kerro.
Vanhalla työpaikalla naiset alkoivat ihan selkeesti kilpailla keskenään kuka on parhaan näköinen ja seksikkäin. Muutama nainen samalla osastolla joilla ainekset pärjätä ja halusivat olla parhaannäköisiä ja kilpavarustelu alkoi. Uusia vaatteita, meikkiä, korkokenkiä, tiukkoja housuja ja lyhyitä hameita. Tykkäsin :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et taida yltää kärkisijoille :)
Olen top-3 jos ei oteta oston nuoria tyttöjä mukaan (vähän eri osasto kun me).
Kyllä mä kirkkaasti seksikkäin olen mun työpaikalla ja veisin varmasti suurimman osan miehistä työkavereiden nenän edestä. Paitsi homomiestä en saisi napattua.
Olen ainoa nainen täällä.
Ihme juttu että kymmenien parikymppisten pätkätyöläisten joukosta ei löydy yhtään kaunotarta. Luulen että sinulla ei ole ihan kriteerit kohdallaan.