Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Monenneksiko seksikkäin olet työpaikallasi/ luokallasi ja kuinka moni veisi miehen nenäsi edestä?

Vierailija
28.04.2016 |

Jos mietit työpaikkasi naisia, kuinka monta sinua seksikkäämpää ja paremman näköistä siellä on? Ja kuinka monesta viet voiton jos kilpailtaisi samasta miehestä. Jos et ole töissä voit ajatella luokkaasi.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä sen tason aloitus etten ihmettele että koululuokista puhutaan.

Vierailija
2/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen ja töissä paikassa missä suurin osa vanhempia naisia. Uskon että olen ykkönen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 36-vuotias ja uskon olevani ykkönen, vaikka töissäni on myös minua nuorempia, nättejä naisia (miesten reaktioista päätellen). Tätä iloa ei kyllä enää valitettavasti voi kauaa kestää, alkaa ikä kohta väistämättä näkymään. Mutta olen kovin otettu siitä, että työpaikan 22-45-vuotiaat miehet tuijottavat minua ja yrittävät hakeutua seuraani..

Vierailija
4/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on paljon kaiken ikäisiä miehiä ja naisia, olisin varmaan puolen välin paremmalla puolella, mutta kun kaikilla on niiiiin eri maku nii millä lähetään vertaamaan? Paras pylly, kivoimmat tissit, huumorintaju, keskustelutaitoisuus, luonne...? Joskus oli yks oikein tosi kuuma pakkaus, kaikki sitä runkoa ois varmaan panemaan suostunu mutta oli muuten aika mulkku, joten ei ollut paljonkaan tungosta...

Vierailija
5/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole koskaan ajatellut, enkä aio alkaa ajattelemaan nytkään. Töissä on tosin satoja ihmisiä, menisi työviikko, kun alkaisi tekemään ranking-listaa. Ja mistä minä tiedän kuka noista kelpaisi miehelle, pitäisi kysyä mieheltä itseltään.

Vierailija
6/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmasti seksikkäin nainen ainakin parinkymmenen hehtaarin alueella.

En ole saanut kylläkään miestä, ja olen hävinnyt kilpailun monesti.

Vierailija
7/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ykkönen.... täällä on mun lisäksi vain 4 keski-ikäistä äijää ja 1 nuorempi sälli :)

Vierailija
8/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vertaat itseäsi lehmiin/muihin kotieläimiin navetassa?

Vierailija
9/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vertaat itseäsi lehmiin/muihin kotieläimiin navetassa?

No jos tässä olisi sellaisia niin ehkäpä häviäisin niillekin.

Vierailija
10/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kolmekymppinen ja töissä paikassa missä suurin osa vanhempia naisia. Uskon että olen ykkönen.

Mä olen noin 40 ja työpaikan naiset ovat suurimmaksi osaksi 55+. Muutama 30 vee on, yhdellä merkittävä ylipaino, yhdellä todella huono iho ja kolmas polttaa liikaa.

Itse olen ihan tavallinen, muttta tällä kertaa se riittää ykkkössijaan.

Vierailija
11/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chacun à son goût.

Vierailija
12/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, no enpä osaa arvioida. :D Miesvaltainen ala joten kyllä varmaan kaikki naiset jonkin sortin huomiota saavat. Mielelläni oisin se vähiten kiinnostava (en tiedä, ehkä olenkin?), ei nappaa "teerenpelit" työpaikalla. :)

Vierailija
13/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen amiksessa ja luokkame naiset ovat helvetin rumia huoria.Minä ja paras ystäväni viemme pokaalin.Molemmat kauniita laihoja naisia.

Muut ovat kalseita siänsilmiä tai vaaralisesti ylipainoisia majava paskoja.

Vierailija
14/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikkani seksikkäin nainen - ja samalla ainoa :) Työskentelen it-alalla.

N18

Vierailija
15/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-kymppinen ei ole mitään kunnon matureen verrattuna.

t. M19

Vierailija
16/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikkani ainoa nainen, joten ehdottomien heteromiesten mielestä olen varmaan sitten ykkönen. Tosin (mies)pomoni on varmasti mua kuumempi vertailussa, jos miesvartalo yhtään nappaa... ;-)

Vierailija
17/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työpaikkani kaunein ja seksikkäin. Miehet kilpailevat huomiostani ja olen saanut muutaman kukkotappelunkin aikaan. Naiset puhuvat paskaa selän takana, heitä kun niim birusti harmittaa etteivät ole yhtä seksikkäitä kuin minä.

Vierailija
18/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisvaltaisilta aloilta ei juuri kukaan kommentoi. Tutkittu fakta on että naiset tietävät aivan tarkalleen yhteisössä oman asemansa nokkimisjärjestyksessä seksuaalisen vetovoiman perusteella. Ja tämä listaus jos pyydetään kaikilta naisilta niin jotakuinkin kaikkien lista on samanlainen. Uskomatonta mutta totta.

Vierailija
19/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras työpaikaltani ja luokaltani toiseksi paras

Vierailija
20/119 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi verrata vain työpaikan naisiin? Maailmahan on täynnä hoikkia timmejä isorintaisia kauniita 19- vuotiaita blondeja joiden kanssa vertailun häviää auttamattomasti vaikka siellä työpaikalla olisi joukon kaunein. Mulla on ollut aiemmin kauhea kilpailu ja vertailu lähipiiriin naisiin mutta tajusin että maailma on täynnä naisia joiden kanssa mulla ei ole pienintäkään mahdollisuutta kilpailla koska he ovat ulkonäön ja iän puolesta niin paljon parempia. Joten miksi edes vaivautua kilpailemaan..