Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko kaloreita luulet pystyväsi syömään päivässä enimmillään?

Vierailija
28.04.2016 |

Uskon, että pystyisin itse syömään niin halutessani yhden päivän aikana 7000-10000 kaloria. Tuli mieleen kun katsoin youtubesta jonkun videon, jossa nuori nainen söi 10000 kaloria päivässä. En usko, että tuo olisi edes hirveän vaikeaa. Esim. eilen lauantaina söin nacho cheese balls pussin yhdellä istumalla (n. 1200 kaloria). Ei tehnyt edes tiukkaa.

P.S Olen normaalipainoin (BMI 21) ja harrastan raskasta liikuntaa 5-7h/vko. Normaalisti syön terveellisesti, mutta kun kyse on herkuista (viikonloput) niin suorituskyky on kova.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes rajattomasti. Kalorit ovat lempiruokaani.

Vierailija
2/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä syö. Hiilareita pystyy vetään älyttömästi, mutta rasvan syönnissä tulee stoppi helposti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energian yksikkö on joule. Sanoisin että 40 000 kJ menisi nauttien. Jos olisi joku kisa tai vedonlyönti, yli

100 000kJ en yrittäisi.

Vierailija
4/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Energian yksikkö on joule. Sanoisin että 40 000 kJ menisi nauttien. Jos olisi joku kisa tai vedonlyönti, yli

100 000kJ en yrittäisi.

Älä viisastele

Vierailija
5/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En ole koskaan syönyt "kaloreita" vaan ihan tavallista ruokaa. Ruokaa voin syödä vaikka kuinka paljon. Kortisonihoidon aikana vielä enemmän.

6/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan helposti 10.000. B&J-purkki menee helposti yhdellä istumalla ja niitähän söisin varmaan pitkin päivää. Irtokarkkeja menisi ihan tolkuttomat määrät. Cokiskin on hyvää... Olen normaalipainoinen. Minua hillitsee mies, joka on fanaattinen oman ruokailunsa ja lasten ruokailun kanssa. Ei mitään prosessoitua, ei lisättyä sokeria jne.

Vierailija
7/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena ahmimiskohtauksista kärsiessäni söin joskus n. 10 000 kilokalorin edestä ruokaa. Se oli sellainen määrä, että sen syömiseen meni koko päivä ja mahaan koski iltaa kohti jo niin kamalasti, etten pystynyt tekemään muuta kuin makaamaan lattialla ihan paikallaan. Pelkäsin että aivastan, koska silloin jotain olisi jo revennyt... Silti olisin syönyt vielä lisää jos olisin voinut liikkua, sellainen on ahmimiskohtaus :(

Vierailija
8/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että 10 000 olisi vielä "tosta vain" hoidettu juuri irtokarkeilla, pastalla, leivoksilla, jäätelöllä, limulla jne kunhan ei söisi ns oikeaa ruokaa. Minulle ahmimiskohtauden iskiessä on ok syödä esimerkiksi pari pitsaa.

Vatsalaukkuni tilavuus on aikalailla rajaton t. ahmimishäiriöinen bulimikko

Vierailija
9/9 |
28.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin jäätelön suhteen on toleranssi kasvanu eli jotain B&J vois syödä varmaan 3-4 purkkii päivässä. Ennen meni vatsa sekaisin kun söi paljon jäätelöä päivässä (1L) enää tätä ei tapahdu. Pähkinöitä helposti 200-300 grammaa. Suklaalevynkin pystyn syömään varmaan 15 minuutissa ja olen syönytkin. Sit tietysti joku megamättö burgeritiskiltä. Kyytipojaks vaikka juustokakkuu. Parissa pullossa lonkeroa tai siideriä on jo se 500 kcal.

Kyllähän sitä pystyis syömään järkyttäviä määriä ja varmaan joskus on tullut syötyäkin kun on ollut yllämainittuja tuotteita tarjolla.

-BMI 23

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä